Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 69 άτομα (0 μέλη και 69 επισκέπτες)

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Χοντρέ Βαγγελα
Άραξε η ομαδαρα τα σπάει εγώ θα έλεγα να πουλήσεις και τον Τζολακη μα βγάλεις κάνα φράγκο και είναι σίγουρο το Μπιλμπάο.
Για τα 100 χρόνια κουτί θα έρθει το 3 στα 3
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.582
Κριτικές
42
Like
50.047
Πόντοι
28.246
Κουφάλα Τζολάκη, εξαιτίας σου ΣΤ' ΑΡΧΙΔΙΑ ΜΟΥ ποτε θα κάνει μεταγραφές ο χοντρός τον Γενάρη τώρα. Ας τους φέρει και στις 31 του μήνα.

ΓΑΜΙΆ ΤΖΟΛΑΚΗ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΕΣ ΨΥΧΟΥΛΕΣ ΓΑΜΗΣΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΕΒΑΛΕΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.582
Κριτικές
42
Like
50.047
Πόντοι
28.246
Δεν ξανά βλέπουμε Τζολάκη από το καλοκαίρι. Θα τον μοσχοπουλησει περισσότερα από τον Σα.Πάει αυτή η τερματυφυλακαρα.
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Δεν ξανά βλέπουμε Τζολάκη από το καλοκαίρι. Θα τον μοσχοπουλησει περισσότερα από τον Σα.Πάει αυτή η τερματυφυλακαρα.
Σα 8 εκατομμύρια νομιζω σε μεγαλύτερη ηλικία
Φαντάσου αυτον
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Βάλτε σπίτι αυτοκίνητα εξοχικά ψησταριες Χ το βαζελο
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.700
Κριτικές
27
Like
8.434
Πόντοι
3.446
Η Νοτιγχαμ να είναι καλά
received_497914236657878.jpeg
 
Εγγρ.
1 Μαρ 2015
Μηνύματα
4.266
Κριτικές
47
Like
17.813
Πόντοι
13.116
Δεν ξανά βλέπουμε Τζολάκη από το καλοκαίρι. Θα τον μοσχοπουλησει περισσότερα από τον Σα.Πάει αυτή η τερματυφυλακαρα.
Συμφωνω, αλλα οταν το παλικαρακι δεν απεκρουσε ουτε ενα πεναλτι στη Βουλγαρια κ αποκλειστηκαμε πριν λιγα χρονια βγηκαν οι γνωστοι μαλακοπιτουρες να πουν τα δικα τους.....ευτυχως μπηκαν στα λαγουμια τους τωρα.
Στηριζουμε πατερ Μεντι κ τους πιτσιρικαδες του...
:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.582
Κριτικές
42
Like
50.047
Πόντοι
28.246
Συμφωνω, αλλα οταν το παλικαρακι δεν απεκρουσε ουτε ενα πεναλτι στη Βουλγαρια κ αποκλειστηκαμε πριν λιγα χρονια βγηκαν οι γνωστοι μαλακοπιτουρες να πουν τα δικα τους.....ευτυχως μπηκαν στα λαγουμια τους τωρα.
Στηριζουμε πατερ Μεντι κ τους πιτσιρικαδες του...
:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:
Ας παρουν τα αρχιδια του τα τελευταια, δυο χρονια να ισιωσουν.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
Συμφωνω, αλλα οταν το παλικαρακι δεν απεκρουσε ουτε ενα πεναλτι στη Βουλγαρια κ αποκλειστηκαμε πριν λιγα χρονια βγηκαν οι γνωστοι μαλακοπιτουρες να πουν τα δικα τους.....ευτυχως μπηκαν στα λαγουμια τους τωρα.
Στηριζουμε πατερ Μεντι κ τους πιτσιρικαδες του...
:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:
το παιδι ειναι πλεον κυπελλουχος ευρωπης...δεν τους βλεπει καν τους φουκαραδες τους ντόπιους....:zfuck:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
Έπνιξε πέναλντι υπέρ της Αεκ
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.582
Κριτικές
42
Like
50.047
Πόντοι
28.246
τι να λεμε..... η εικονα του ολυμπιακου ειναι το παιδι
Είναι αυτό που σκουζω τόσα χρόνια αδερφέ. Αν κάποιο πιτσιρίκι το αξίζει, δώστου ευκαιρίες με ολόκληρα παιχνίδια να παίξει με φειδώ όμως. Όχι όπως αναγκάστηκε να βάλει Μουζακίτη, Κωστούλα και ο πρώτος έχει ξεφουσκώσει γιατί ανέλαβε περισσότερες ευθύνες απο οσες του αναλογούν. Αντίθετα ο Τζολάκης πήρε τις ευκαιρίες του σιγά σιγά από την ηλικία του Κωστούλα, έκανε τις μαλακίες του, στοίχισαν σε όλους έχει στοιχισει, και τώρα ανταμείβεται και αυτός και η ομάδα.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.784
Like
57.735
Πόντοι
12.756
Συμφωνω, αλλα οταν το παλικαρακι δεν απεκρουσε ουτε ενα πεναλτι στη Βουλγαρια κ αποκλειστηκαμε πριν λιγα χρονια βγηκαν οι γνωστοι μαλακοπιτουρες να πουν τα δικα τους.....ευτυχως μπηκαν στα λαγουμια τους τωρα.
Στηριζουμε πατερ Μεντι κ τους πιτσιρικαδες του...
:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:
Έλα δίπλα πρεμιέρ λιγκ :sopase:
 

Koyiot

Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2021
Μηνύματα
120
Κριτικές
2
Like
470
Πόντοι
21
Μισό πρωτάθλημα η νίκη αυτή!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom