nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.460
- Πόντοι
- 3.656
ΕυτυχώςΕπιτέλους ένα ματς που δεν θα αγχώνομαι
ΕυτυχώςΕπιτέλους ένα ματς που δεν θα αγχώνομαι
ηταν μονιμη απειληΜετς τη συγκλονίστικη παρουσία του ο Βελντε θα ξεκουραστει
θα μας το χωσουν οι κωλομπαραδεςΠω ρε πουστη παραλιγο![]()
Τον θέλουμε ετοιμοπόλεμο την Πεμπτηηταν μονιμη απειλη![]()
Αφού χάνουμε και εμειςηταν μονιμη απειλη
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
θα μας το χωσουν οι κωλομπαραδες![]()
Μη βριζεις ηρεμα,τι τσιμπησες?Το.μυαλουδακι τους είναι στο Ντραγκαο ήδη που να τους πάρει ο διάολος.
Καφέ πίνω ακόμα αδερφέ. Έχασα το πρώτο ημίχρονο. 15:45 ξύπνησα.Μη βριζεις ηρεμα,τι τσιμπησες?