Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 75 άτομα (9 μέλη και 66 επισκέπτες)

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.631
Like
30.656
Πόντοι
6.256
Σουρας πρεπει να το εχει ριξει και στα ναρκωτικα δεν εξηγειται μονο με το πιοτι η κατασταση του....:confused:
 

kostad1nos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Μαΐ 2019
Μηνύματα
1.619
Κριτικές
2
Like
5.342
Πόντοι
456
μπηκε ο καρμο κι επαιξε σεντερμπακ, αμυντικο χαφ, 8 αρι και 10 αρι. πηγε ολη η ομαδα 10 μετρα μπροστα . δυστυχως κι αυτος κι ο ιταλος ειναι αριστεροποδαροι και δεν μπορουν να παιξουν μαζι. ο ντοη τον καλυψε αλλά η λιον , η μπραγκα και οι λοιποι που θα παιξουμε δεν ειναι παναιτωλικος. θα παιξουν πιο ανοιχτα. θα ειναι άλλα παιχνιδια.
εαν το ψαξετε λιγο παραπανω το θεμα με τα λιγα εξτρεμ ειναι βασικο. ο ζελσον θα μπορουσε να λυσει το προβλημα πισω απο το σεντερ φορ αλλά ποιος θα παει στη θεση του? ο ροντινει με τον κοστινια πισω του ? ειναι μια λυση αλλά οχι η ενδεδειγμενη. ο ορτα ειχε το καλο οτι γεμιζε το 3ο τεταρτο του γηπεδου κι εκοβε και ειχε και καλα στημενα .αυτον επρεπε να τον παρει και μετα να δει τον ποντενσε. ο φορτουνης δεν ηθελε να κατσει γιατι για ολα εφταιγε αυτος. το βαρος μεγαλο και τα πετρελαιοδολλαρα πολλα για εναν παιχτη με 3-4 χρονια μπαλας ακομη.θεωρω οτι λειπει απο την ομαδα αλλά πρεπει να προχωρησουμε.
και κατι ακομη . 66 σεντρες ειναι παρα πολλες .
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246

Γαμαικανος.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουλ 2010
Μηνύματα
7.585
Like
2.448
Πόντοι
506
Το Σάββατο έχει κίτρινη πούτσα γαυρακια
Σας περιμένουμε με τις ψωλες πάρα ποδα
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Το Σάββατο έχει κίτρινη πούτσα γαυρακια
Σας περιμένουμε με τις ψωλες πάρα ποδα
ωωωωωω ο φίλος μου !!!
σκίσε τους γαμαικανέ, τώρα που έγινε ανακατοσούρα εντός έδρας κι είναι ζαλισμένοι :grin::confused:
 

Βασιλοφρων13

Σπουδαίος
Εγγρ.
15 Φεβ 2014
Μηνύματα
37.049
Like
12.096
Πόντοι
2.606

Συνημμένα

  • images (3).jpeg
    images (3).jpeg
    9,5 KB · Εμφανίσεις: 30

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
Τώρα θα γευτείς την δικιά μ
Πουστογαυρε
Ηρθε η κοτα του Βικελιδης τωρα. Την Κυριακη να φαει καμια ψωλια θα κρυφτει στο κοτετσι όπως πάντα. Γνωστη τακτική. Το χει η Θεσσαλονικη σε Τουμπα και Βικελιδης.
 

Γαμαικανος.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουλ 2010
Μηνύματα
7.585
Like
2.448
Πόντοι
506
Ηρθε η κοτα του Βικελιδης τωρα. Την Κυριακη να φαει καμια ψωλια θα κρυφτει στο κοτετσι όπως πάντα. Γνωστη τακτική. Το χει η Θεσσαλονικη σε Τουμπα και Βικελιδης.
Το Σάββατο ρε βαθύχαζε
Έχει γερή πουτσα
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246

ΦΑΚΙΡΗΣ

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
20.656
Κριτικές
173
Like
39.841
Πόντοι
38.529

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.428
Κριτικές
42
Like
49.847
Πόντοι
28.246
Εδώ μου αρέσει καλύτερα από το δικό μας...:coffee:
Θα επωφεληθώ της παροιμιώδους φιλοξενίας σας :confused:
Τυπε, δεν ειναι εδω, σου ειπα που είναι. Τωρα εχει πιασει Ομονοια. Εχει πολλη δουλεια. Θα σε ενημερωσει ο ιδιος μολις τελειωσει.
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
Τυπε, δεν ειναι εδω, σου ειπα που είναι. Τωρα εχει πιασει Ομονοια. Εχει πολλη δουλεια. Θα σε ενημερωσει ο ιδιος μολις τελειωσει.
Καμιά εργασία δεν είναι ντροπή...τον περιμένω...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom