SLIM SHADY
Μέγας
- Εγγρ.
- 30 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 3.062
- Κριτικές
- 8
- Like
- 32.014
- Πόντοι
- 4.936
Φίλε έλα σπίτι μου να μου πεις και του χρόνουΖεμπού ήρθα προς βοήθεια...
Συνήθως ΣΑΣ είμαι γουρλής όταν γράφω
Φίλε έλα σπίτι μου να μου πεις και του χρόνουΖεμπού ήρθα προς βοήθεια...
Συνήθως ΣΑΣ είμαι γουρλής όταν γράφω
Δεν πιστεύεις τι ; Οτι θα πάρουμε πρωτάθλημα ;
Συνέχισε να γίνεσαι πουτανα και μαλιστα απο τις φτηνες.Το εγραψα ΗΛΙΘΙΟΜΑΛΑΚΑ. Δεν πιστευω οτι θα βγαλουν αυτα τα νούμερα ολοι αυτοι μαζι.
Εγω εβαζα στοιχημα τον δικο μου και μαλιστα σε αράπη . Ζητησα απο τον βλακα να στοιχηματισει οτι δεν θα ξανα γραψει εδώ μέσα. Μιλαμε για καθολου ιδια βαρυτητα ρισκου. Και κιοτεψε να το παει.Κώλο ???
Διάβασα καλά ???
Ποιός θα δώσει κώλο ????????????
![]()
Οταν τον εφερα για πρωτη φορα στο δικο μου, σηκωσαμε ευρωπαϊκό το ιδιο βραδυ.Φίλε έλα σπίτι μου να μου πεις και του χρόνου

Και με την Καλλιθέα έπρεπε να βάλετε την γραμμή του βαρ εκεί που σας βολευε για να κερδίσετε.Να πέσουν οι τόνοι,δεν χάθηκε ο κόσμος με μια γκέλα στην αρχή της σεζόν
Έλεος ρε!![]()
Ακριβως. Ο κοσμος βλεπει. Και βλεπει οτι κιοτεψες να υποστηριξεις την δηλωση σου.
Δεν εχω καμια δηλωση ουτε για δευτερος ουτε για πρώτος.
Στο είπα. Κατσε αλλη μια. Την εχασες την ευκαιρία σου, δεν ισχυει πλεον το στοιχημα. Φοβασαι. Κρυφοκοτα της Τούμπας.
Απλά παραδόπιστος…Σε άλλα νέα, ο Νικολακόπουλος κάθε Δευτέρα θα είναι σε τηλεοπτική εκπομπή με 10 ανεκδιήγητους αντιολυμπιακούς του θανατά (με Φαπαθεοδώρου,Κόλκα γυναικομαστία και τρισάθλιο Βασιλόπουλο στην κορυφή) στο σαββιδοκάναλο
Απορώ τι πάει να κάνει εκεί με δαύτους
Δεν συμφωνώ αλλά δεν έχει νόημα γέρονταΚαι με την Καλλιθέα έπρεπε να βάλετε την γραμμή του βαρ εκεί που σας βολευε για να κερδίσετε.
Γνώμη παντος ενός κωλο- γερου που βλέπει ποδόσφαιρο πάνω από 60 χρόνια. Πήρατε ευρωπαϊκό τίτλο, πολύ πιθανό για καμμία τριετία-τετραετια να κολλήσετε εκεί και να το πανηγυρίζετε, όπως η εθνική με το ευρωπαϊκό.
Μακάρι να βγω ψεύτης.
Το ειπα επισης. Παιζω μονο με δηλώσεις των αλλων.Δε θες να μου κανεις δωρο μια βιζιτα μωρή κοτα ; Οκ.
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ προσφορα (aka Υστατο Ξεφτιλισμα γιατι πηγε 12 και βαρεθηκα να σε γαμαω)
Ποσο πιο απλο ;
- Αν παρουμε πρωταθλημα , δεν ξαναγραφω εδω μεσα.
- Αν χασουμε το πρωταθλημα (στα 100 μας χρονια!) χτυπας τατουαζ με τον Φορτουνη με την πουτσα εξω , και το ποσταρεις εδω.
Το ειπα επισης. Παιζω μονο με δηλώσεις των αλλων.
Δεν δεχομσι στοιχημστα με επιλογες αλλων.
Ξέχασα να σου πω ότι με γάμησες με τον κώλο σου. Χάσου ρε.Θα σου βαλω και τα μισα λεφτα του τατουαζ . Σκεψου το.








www.sport24.gr
![]()
Ολυμπιακός: Πόσες σέντρες έκαναν οι ερυθρόλευκοι απέναντι στον Παναιτωλικό
Ο Ολυμπιακός δεν σταμάτησε να σεντράρει στην αναμέτρηση κόντρα στον Παναιτωλικό (0-0) και έσπασε ρεκόρ στην Stoiximan Super League.www.sport24.gr
Ξέχασα να σου πω ότι με γάμησες με τον κώλο σου. Χάσου ρε.
Το ποιος ταπεινωθηκε το ειδε ολος ο κόσμος, μελη και επισκέπτες. Εσυ πιστευε ο, τι σε συμφέρει. Οταν κοιταξεις στον καθρεφτη θα διαπιστωσεις οτι κοροιδευεις σκομα και τον ιδιο οου τον εαυτο.Xρονια ειχα να ταπεινώσω κάποιον τόσο πολύ. Αν ησουν βιζιτα θα σε πληρωνα οσο οσο για τετοιο ξεφτιλισμα. Κρίμα που σε άφησαν μονο σου τα λιγοστα πουτανακια του χοντρου που εχετε απομεινει.
Τις καληνυχτες μου αφραγκο πουτανακι. Αυριο θα γραψω κριτικη στην καρτελα σου!
Αδερφε, δεν το σχολιάσα εκεινη την ωρα περιμενωντας να τελειωσει το μαδομουνι με τους δυο μαλακες και θα χανοταν το ποστ.Να πέσουν οι τόνοι,δεν χάθηκε ο κόσμος με μια γκέλα στην αρχή της σεζόν
Έλεος ρε!![]()

Καλως τον τρελο της παρέας. Οταν αποκτήσετε αρχιδια, ξανα ελάτε.Αρχισε και τα πουστριλικια ο σουρας....ονειρωξεις με αραπηδες να του γαμανε το κωλο,φωτογραφιες με αντρες να χυνουν αντρες.
Να τα βλεπουν τα νεα παιδια του Βου...τα ξυδια ειναι δρομος χωρις επιστροφη.![]()
www.sport24.gr