Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 35 άτομα (4 μέλη και 31 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Ελα να σου κανω τη χαρη...πες μου τι θελεις να απαντησω για τον Ζαφειρη που τον ειδες σε 1 παιχνιδι και θαμπωθηκες;Για τον Κωστα το κωλοπαιδο που οπου πηγαινε τα εκανε σκατα;
Να σου απαντησω εγω. Και τον Κωστακη απο ενα παιχνιδι τον ειδαμε (αφου δεν σου φτανει ενα παιχνίδι για αρχη του Ζαφειρη, μιας και εκει το πας) και καταλαβανε και στον Ολυμπιακό αλλα και εμεις από την κερκίδα οτι ισως και να εγινε μαλακια που τον διωξανε. Λυσσαξε να τον φερει πισω. Τον εφερε. Η συνεχεια γνωστη στο ποσα προσεφερε.

 
Τελευταία τροποποίηση:

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Να σου απαντησω εγω. Και τον Κωστακη απο ενα παιχνιδι τον ειδαμε (αφου δεν σου φτανει ενα παιχνίδι για αρχη του Ζαφειρη, μιας και εκει το πας) και καταλαβανε και στον Ολυμπιακό αλλα και εμεις από την κερκίδα οτι ισως και να εγινε μαλακια που τον διωξανε. Λυσσαξε να τον φερει πισω. Τον εφερε. Η συνεχεια γνωστη στο ποσα προσεφερε.

Τον Κωστακη τον ειχες στις ακαδημιες σου και μετα τον εβλεπες στον Αστερα Τριπολης οπου απο εκει πηρε μεταγραφη για Γερμανια....ηξερες την αξια του.Τον αλλον τον Ζαφειρη Μελα δεν τον ξερει κανενας παρα μονο οσοι βλεπουν Νορβηγικο πρωταθλημα.

Οχι οτι δεν ειναι καλος παιχτης αλλα με ενα παιχνιδι δεν μπορεις να εισαι σιγουρος θα τον δουμε στο Τσουλου που θα παιζει η ομαδα του...

Τωρα εσυ λιγες μερες πριν το τελος των μεταγραφων εισαι χωρις Ποντενσε,Φορτουνη και Ορτα και αντικαταστατες δεν εχουν ερθει....αυτο θα πρεπε να σε νοιαζει.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Τον Κωστακη τον ειχες στις ακαδημιες σου και μετα τον εβλεπες στον Αστερα Τριπολης οπου απο εκει πηρε μεταγραφη για Γερμανια....ηξερες την αξια του.Τον αλλον τον Ζαφειρη Μελα δεν τον ξερει κανενας παρα μονο οσοι βλεπουν Νορβηγικο πρωταθλημα.

Οχι οτι δεν ειναι καλος παιχτης αλλα με ενα παιχνιδι δεν μπορεις να εισαι σιγουρος θα τον δουμε στο Τσουλου που θα παιζει η ομαδα του...

Τωρα εσυ λιγες μερες πριν το τελος των μεταγραφων εισαι χωρις Ποντενσε,Φορτουνη και Ορτα και αντικαταστατες δεν εχουν ερθει....αυτο θα πρεπε να σε νοιαζει.
Αν τον εβλεπες στον Αστερα Τριπολης δεν θα προλαβαινε να παει Γερμανια. (σου εχω βιντεο στο τελος) Θα ειχε γυρισει στο Ρεντη.
Επίσης, σε εκεινο το παιχνιδι με την Πολωνία, η ολη κι ολη προφορα του ήταν αυτη η ασιστ. Δεν εκσνε κατι αλλο. Θα δωσουμε ομως το ελαφρυντικό οτι τον εριξε ως αλλαγη και δεν τον χρησιμοποιησε σε ολο τον αγωνα.

Η Σλαβια Πραγας δεν θα παιιξει Τσου λου. Πηγε χτες να παρει την προκριση ο Ζαφειρης μονος του, αρχικά ανατρέποντας το σκορ του πρωτου αγωνα (γκολ και δοκαρι στο πρωτο ημιχρονο) δοκαρι στο τελος. Αν εμπαινε εκεινο, τωρα θα ητανε τσου λου.

Και μου λες, θαμπωθηκα με ενα παιχνιδι μετα απο τέτοια εμφανιση. Την στιγμη που θαμπωθηκαμε με μια μονο ασιστ του Κωστσκη. Για δες το βίντεο, μολις έχει φυγει από τον Ολυμπιακό αλλα επρεπε να πάει στην Γερμανια, μετά euro.... Τοσο πολυ τον παρακολουθουσε ο Ολυμπιακός.


 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.482
Like
15.953
Πόντοι
3.556
Θα φέρει το Γουιλιαν στο τέλος και ξαφνικά θα έχουμε πάλι 2008
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
ο κυριος ευαγγελος μαρινακης εργαζεται πυρετωδως για να κλεισει ολα τα ανοιχτα μεταγραφικα μετωπα...ως γνωστον, οταν ειναι να ανακοινωσει, ανακοινωνει 5-6 μεταγραφες μαζι και ας ειναι το τελευταιο λεπτο των μεταγραφων....
ειναι αγιος ανθρωπος και σωτηρας μας και σταματηστε να του σπατε τα αρχιδια με την μιρλα σας!!!!!
:confused::confused::confused::confused:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Αυτό είναι το μπαμ!!!:2funny::2funny::2funny:

1724962472507.png
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.482
Like
15.953
Πόντοι
3.556
ο κυριος ευαγγελος μαρινακης εργαζεται πυρετωδως για να κλεισει ολα τα ανοιχτα μεταγραφικα μετωπα...ως γνωστον, οταν ειναι να ανακοινωσει, ανακοινωνει 5-6 μεταγραφες μαζι και ας ειναι το τελευταιο λεπτο των μεταγραφων....
ειναι αγιος ανθρωπος και σωτηρας μας και σταματηστε να του σπατε τα αρχιδια με την μιρλα σας!!!!!
:confused::confused::confused::confused:
Εσυ δεν τον έβριζες πέρσι ;
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Το βιολί του ο νάνος. Τι στο διάολο ρε φίλε Ντάνιελ. Τα σπάσανε πάλι μαλακας σου ο Μέντες με τον μαλακά μας τον χοντρό και δεν βρίσκουμε άκρη να γυρίσεις σπίτι;

Screenshot_2024-08-30-00-49-20-540_com.instagram.android.jpg
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.482
Like
15.953
Πόντοι
3.556
Τύπος Ποντενσε μου θυμίζει κάτι πρώην μου.

Ναι σε θέλω σαν τρελή αλλά δεν μπορώ κιόλας
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Zebu

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.482
Like
15.953
Πόντοι
3.556
Ειναι αυστηρος ο μπαμπάς της, λες;
Δε ξέρω τι θέλω , μπορούμε να είμαστε φίλοι, είσαι μουνακιας δεν σε εμπιστεύομαι , είσαι μικρός , και θέλω και δε θέλω κλπ.οι φίλες μου λένε είσαι πεφτουλας και πολλά ακόμα

Τα γράφω όλα στο σύγγραμμα μου , «η ερωτική ζωή του Γλειφομουνιξ»
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Δε ξέρω τι θέλω , μπορούμε να είμαστε φίλοι, είσαι μουνακιας δεν σε εμπιστεύομαι , είσαι μικρός , και θέλω και δε θέλω κλπ.οι φίλες μου λένε είσαι πεφτουλας και πολλά ακόμα

Τα γράφω όλα στο σύγγραμμα μου , «η ερωτική ζωή του Γλειφομουνιξ»
Ασε τωρα τι θελει αυτος.

Γιουσουφ Γιαζιτσι, θελεις; Ξεμεινε απο ομαδα και αυτος. Βεβαια, έχουν ξεμεινει και θηρία σπο ομάδα.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.082
Κριτικές
174
Like
118.991
Πόντοι
46.423
Η γνώμη μου είναι ότι οι 2 κοντοί θα έρθουν.

Ποντένσε και Γουίλιαν.

Ίσως και ο Μποβέ δανεικός από Νότιγχαμ αν τον αγοράσει.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom