Τον Κωστακη τον ειχες στις ακαδημιες σου και μετα τον εβλεπες στον Αστερα Τριπολης οπου απο εκει πηρε μεταγραφη για Γερμανια....ηξερες την αξια του.Τον αλλον τον Ζαφειρη Μελα δεν τον ξερει κανενας παρα μονο οσοι βλεπουν Νορβηγικο πρωταθλημα.
Οχι οτι δεν ειναι καλος παιχτης αλλα με ενα παιχνιδι δεν μπορεις να εισαι σιγουρος θα τον δουμε στο Τσουλου που θα παιζει η ομαδα του...
Τωρα εσυ λιγες μερες πριν το τελος των μεταγραφων εισαι χωρις Ποντενσε,Φορτουνη και Ορτα και αντικαταστατες δεν εχουν ερθει....αυτο θα πρεπε να σε νοιαζει.
Αν τον εβλεπες στον Αστερα Τριπολης δεν θα προλαβαινε να παει Γερμανια. (σου εχω βιντεο στο τελος) Θα ειχε γυρισει στο Ρεντη.
Επίσης, σε εκεινο το παιχνιδι με την Πολωνία, η ολη κι ολη προφορα του ήταν αυτη η ασιστ. Δεν εκσνε κατι αλλο. Θα δωσουμε ομως το ελαφρυντικό οτι τον εριξε ως αλλαγη και δεν τον χρησιμοποιησε σε ολο τον αγωνα.
Η Σλαβια Πραγας δεν θα παιιξει Τσου λου. Πηγε χτες να παρει την προκριση ο Ζαφειρης μονος του, αρχικά ανατρέποντας το σκορ του πρωτου αγωνα (γκολ και δοκαρι στο πρωτο ημιχρονο) δοκαρι στο τελος. Αν εμπαινε εκεινο, τωρα θα ητανε τσου λου.
Και μου λες, θαμπωθηκα με ενα παιχνιδι μετα απο τέτοια εμφανιση. Την στιγμη που θαμπωθηκαμε με μια μονο ασιστ του Κωστσκη. Για δες το βίντεο, μολις έχει φυγει από τον Ολυμπιακό αλλα επρεπε να πάει στην Γερμανια, μετά euro.... Τοσο πολυ τον παρακολουθουσε ο Ολυμπιακός.