Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 90 άτομα (3 μέλη και 87 επισκέπτες)

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
31.929
Πόντοι
4.936
Εννοειται ρε συ οτι το ροστερ θελει ξεσκαρταρισμα. Τι να τα κανουμε τα σαπακια , απλα να λεμε οτι εχουμε παιχτες ;

Δεν εχω καθολου αποψη για τους 3 και προσωπικα δεν θελω συνταξιουχους. Απλα εκφραζω την εκτιμηση μου σε περιπτωση που γινει τετοια μεταγραφη το Σεπτεμβρη.
Ξεσκαρταρισμα αρχές Σεπτέμβρη όμως; Εκεί ξενερώνω ρε φίλε. Τι να κάνω 5 καινούργιους παίχτες τώρα; Αν είναι έτσι κάθε χρόνο να ξεκινάμε προετοιμασία 10 Αυγούστου. Αφού άλλοι ξεκινάνε και άλλοι τελειώνουν τη σεζόν.
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.924
Κριτικές
28
Like
21.054
Πόντοι
5.946
Και σε περιπτωση που δεν το καταλαβες, εμενα ονειρευτηκες να εξαφανισεις απο το νημα εσυ περνας απο εδω ως αόρατος. Δεν σου απανταει κανεις, δεν σε βλεπει κανένας. Για μια πουτανα. Αξιζε τον κοπο; Μαντεψε ποιανου επιτευγμα ειναι... Δεν λεω, έβαλες και εσυ το χερι σου. Οι υπολοιποι, μια χαρα τα λεμε για την ομαδα μας, μια χαρα σφαζομαστε, μια χαρα τα ξαναβρίσκουμε.

Το ιδιο θα συμβεί, να εισαι σιγουρος σε ολο το φόρουμ αφου συνεχιζεις να την αναφερεις σε ολα τα νηματα. Πουτανικα και μη. Δεν θα σου δινει κανεις σημασια, ηδη εχουν ξεκινησει καποιοι και δεν σου δινουν σημασια και σε αλλα νηματα, παρα μονο ενα δυο δικοι σου. Για μια πουτανα, θα μεινεις τελειως μονος.
Χαχαχαχα... Βρε τρόμπα δεν έχει δει ότι όλοι σε δουλεύουνε εδώ??? Ακόμα και ο δικός σου σε βρίζει... Εκτός από κόπανοι είσαστε και άσχετοι από μπάλα... Εγώ βρε ζώων απλά σας ξεφτιλιζω με τις μαλακίες που λέτε σε εσάς τους δύο μιλάω μόνο και επειδη είστε κωλοτουμπες κάνετε τους Κινέζους... Και όσο για το άλλο είσαι τόσο μαλακας που ακομα και οι πουτανες όπως λες στα ραντεβου γελάνε μαζί σου... Να το ξέρεις.... Τελικά θέλεις να σου κλείσω ραντεβού???
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Ξεσκαρταρισμα αρχές Σεπτέμβρη όμως; Εκεί ξενερώνω ρε φίλε. Τι να κάνω 5 καινούργιους παίχτες τώρα; Αν είναι έτσι κάθε χρόνο να ξεκινάμε προετοιμασία 10 Αυγούστου. Αφού άλλοι ξεκινάνε και άλλοι τελειώνουν τη σεζόν.

Τι να σου πω , δικιο εχεις σ αυτο. Τα ειπε κι ο Μεντιλιμπαρ , με το γαντι βεβαια αλλα το νοημα το καταλαβαμε ολοι. Ζητησε να του κρατησουν την ομαδα και να εχει τους παιχτες εγκαιρως να δουλεψει και τον εγραψαν στ' αρχιδια τους.
Τουλαχιστον ΑΝ ερθει Καρμο και Ποντενσε δε θα χρειαστουν χρονο προσαρμογης.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.423
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
22:00 MEGA

ΤΡΟΥΜΠΑΚΗ ΤΟΝ ΝΟΥ ΣΟΥ!!!

:alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick:














@troubakhs
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.371
Κριτικές
207
Like
67.049
Πόντοι
48.917
K του ποντενσε το θέμα πάει να κλείσει θετικά
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
31.929
Πόντοι
4.936
Τι να σου πω , δικιο εχεις σ αυτο. Τα ειπε κι ο Μεντιλιμπαρ , με το γαντι βεβαια αλλα το νοημα το καταλαβαμε ολοι. Ζητησε να του κρατησουν την ομαδα και να εχει τους παιχτες εγκαιρως να δουλεψει και τον εγραψαν στ' αρχιδια τους.
Τουλαχιστον ΑΝ ερθει Καρμο και Ποντενσε δε θα χρειαστουν χρονο προσαρμογης.
Κάνανε προετοιμασία με την ομάδα; Έχουν χημεία με τους νέους παίχτες;

Το ότι ξέρουν που είναι οι χεστρες στου Ρέντη δεν μου λέει κάτι.
Τόσα χρόνια φωνάζαμε δεν βγάζουμε παίκτες από την ακαδημία και χάνονται τα ταλέντα δεν ανεβαίνουν στην πρώτη ομάδα τώρα που είναι χρυσή φουρνιά και ο μεντι τους εμπιστεύεται και τυγχάνει ο βοηθός του να είναι ο πρώην προπονητής τους που τους ξέρει καλά σας χαλάει να ανέβουν 5 στην πρώτη ομάδα όχι να μην πάρει κανέναν να γυρίσει κάρμο πόντενσε και ορτα αν γίνεται και να παίξουν τα παιδιά τα δικά μας
Καρμο: Αλλαγή στην τρίτη ομάδα της Πορτογαλίας

Ορτα: Αλλαγή στην τέταρτη ομάδα της Πορτογαλίας.

Ποντενσε: Η αλλαγή του Μαρτινς όταν ήταν στην Σπόρτινγκ και ένας παίχτης του σωρού για Premier.

Αυτούς τους παίχτες κυνηγάμε -παρακαλαμε ένα καλοκαίρι.
Δεν λέω ότι είναι κακοί παίχτες, απλά για να ξέρουμε ότι το επίπεδό μας είναι πολύ κάτω από το να θεωρηθουμε σοβαρή ομάδα.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.256
Like
19.137
Πόντοι
2.606
Τόσα χρόνια ακούγανε τα πιτσιρίκια του Άγιαξ της πόρτο και λέγαμε να πως πρέπει να είναι οι ακαδημίες και τωρα παίζουν τα δικά μας παιδιά στον μεγαλύτερο τελικό του παγκόσμιου γαμια νέων και εμείς εκεί δεν μας κάνουν να πάρει ο χοντρός παίκτες
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.256
Like
19.137
Πόντοι
2.606
Κάνανε προετοιμασία με την ομάδα; Έχουν χημεία με τους νέους παίχτες;

Το ότι ξέρουν που είναι οι χεστρες στου Ρέντη δεν μου λέει κάτι.

Καρμο: Αλλαγή στην τρίτη ομάδα της Πορτογαλίας

Ορτα: Αλλαγή στην τέταρτη ομάδα της Πορτογαλίας.

Ποντενσε: Η αλλαγή του Μαρτινς όταν ήταν στην Σπόρτινγκ και ένας παίχτης του σωρού για Premier.

Αυτούς τους παίχτες κυνηγάμε -παρακαλαμε ένα καλοκαίρι.
Δεν λέω ότι είναι κακοί παίχτες, απλά για να ξέρουμε ότι το επίπεδό μας είναι πολύ κάτω από το να θεωρηθουμε σοβαρή ομάδα.
Ας τους φέρει πίσω αυτούς θέλω τις τεταρτες αλλαγές η κεφαλή είναι το παν ο μεντι είναι χρυσάφι δεν φοβάμαι τίποτα ισόβιο συμβόλαιο
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
31.929
Πόντοι
4.936
Ας τους φέρει πίσω αυτούς θέλω τις τεταρτες αλλαγές η κεφαλή είναι το παν ο μεντι είναι χρυσάφι δεν φοβάμαι τίποτα ισόβιο συμβόλαιο
Απλά μην περιμένεις φέτος καμία πορεία στην Ευρώπη. Έτσι και αλλιώς το είπε ο κοουτς ότι φετινός στόχος είναι μόνο το πρωτάθλημα
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.423
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Αυτό που θα γράψω είναι κλεμμένο... Δυστυχώς ο Ολυμπιακός είναι το μανάβικο και η Νότιγχαμ Φόρεστ το σούπερ μάρκετ του Μαρινάκη. Όσο Ολυμπιακάρα και να είναι πάντα βάζει σε πρώτο μέλημα το σούπερ μάρκετ, άλλο αν έχει στην καρδιά του το μανάβικο.
Καλος μαλακας εισαι και εσυ. Οσο την ειχε στην δευτερη κατηγορια εστελνε απο εδω εκει ο, τι του περίσσευε.

Ρε κανει να παρει και μια στην Ιταλια που εχει χρημα με την σεσουλα κσι εκει; Να ψωνιζει εκει και να φερνει εδω. Εσεις σκουξτε.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.423
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Απλά μην περιμένεις φέτος καμία πορεία στην Ευρώπη. Έτσι και αλλιώς το είπε ο κοουτς ότι φετινός στόχος είναι μόνο το πρωτάθλημα
Δεν περιμενουμε καμια μεγσλη πορεία φετος ευρωπη. Ασφαλως και ειναι το πρωτάθλημα ο κυριος στοχος γιατι ειναι ο πιο εφικτός στοχος να σε στειλει σε τσου λου που ειναι η μεγσλυτερη πηγη εσοδων. Και την εχεις στερηθει τεσσερα χρονια με την φετινη.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.256
Like
19.137
Πόντοι
2.606
Απλά μην περιμένεις φέτος καμία πορεία στην Ευρώπη. Έτσι και αλλιώς το είπε ο κοουτς ότι φετινός στόχος είναι μόνο το πρωτάθλημα
Ναι αυτός είναι ο στόχος το πρωτάθλημα στα 100 χρόνια του γαμια θα είναι πρωταθλητής με το έτσι θέλω ακομα κι αν χρειαστεί να παίξει η μαρίνα .στα δικά μας παιδιά εμπιστοσύνη αυτά πονάνε την φανέλα και έχουν όλα τα φόντα να παίξουν στην πρώτη ομάδα το αξίζουν να πάρουν την ευκαιρία το δικαιούνται . Δεν θέλω άλλους βαψομαλλιάδες και παχύσαρκους συνταξιούχους ενσημαδες
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.423
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Ναι αυτός είναι ο στόχος το πρωτάθλημα στα 100 χρόνια του γαμια θα είναι πρωταθλητής με το έτσι θέλω ακομα κι αν χρειαστεί να παίξει η μαρίνα .στα δικά μας παιδιά εμπιστοσύνη αυτά πονάνε την φανέλα και έχουν όλα τα φόντα να παίξουν στην πρώτη ομάδα το αξίζουν να πάρουν την ευκαιρία το δικαιούνται . Δεν θέλω άλλους βαψομαλλιάδες και παχύσαρκους συνταξιούχους ενσημαδες
Δεν νιωθουν τι τους λες ρε συ; Τους Θελουν Γιαμαληδες και Γκαβιδες, λες και αυτοι ειναι αλανθαστοι. Τα δικα μας πρεπει να ειναι χωρις το πσραμικρο ψεγαδι. 10 παιχνίδια παιξουν; και στα 11 ολοσωστοι αλλιως δεν κανουν.

Ο Κουλιερακης του Θεσσαλονικιου του εφερε 12 εκατομμυρια και τελειος δεν ειναι. Εχασε ο Παοκ που τον εβαζε να παιξει.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.061
Κριτικές
8
Like
31.929
Πόντοι
4.936
Καλος μαλακας εισαι και εσυ. Οσομτην ειχε στην δευτερη κατηγορια εστελνε απο εδω εκει ο, τι του περίσσευε.

Ρε κανει να παρει και μια στην Ιταλι που εχει χρημα με την σεσουλα κσι εκει; Να ψωνιζει εκει και να φερνει εδω. Εσεις σκουξτε.
Ναι, τι με αυτό; Να πάρει 30 ομάδες στα αρχιδια μου, δικά μου λεφτά είναι;
Το θέμα μου είναι ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΜΕ να πάμε straight να πάρουμε τον οποιοδήποτε παίχτη έχουμε σαν στόχο. Εσύ γουστάρεις που ολόκληρος Ολυμπιακός περιμένει την Νότιγχαμ για να του δώσει τον Καρμο, το Ζοτα και πάει λέγοντας;
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.991
Like
26.705
Πόντοι
5.006
με καρμο και ποντενσε, αν δεν φυγει κανεις απο το υπαρχον ροστερ, δυσκολα να μην παρουμε πρωταθλημα και γιουροπα.....το κυπελο ας το παρει κανας αλλος...
θα εχουμε διαστημικη ομαδαρα!!!!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.423
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Ναι, τι με αυτό; Να πάρει 30 ομάδες στα αρχιδια μου, δικά μου λεφτά είναι;
Το θέμα μου είναι ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΜΕ να πάμε straight να πάρουμε τον οποιοδήποτε παίχτη έχουμε σαν στόχο. Εσύ γουστάρεις που ολόκληρος Ολυμπιακός περιμένει την Νότιγχαμ για να του δώσει τον Καρμο, το Ζοτα και πάει λέγοντας;
Ξεκινα μπινελικι επειδη γεννήθηκε Ελληνικη ομαδα. Τι να κάνουμε, πολλοι θα θελαμε ισως να ειμασταν Αγγλοι. Αλλα ειμαστε Ελληνες Πειραιωτες.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.256
Like
19.137
Πόντοι
2.606
Άκου παλιά ερχονταν εμπορεύματα από Κίνα καράβια φορτωμένα που πέρναγαν εικονικα όλως τυχαίως από Κύπρο και εισάγονταν από εκεί στην Ελλάδα γιατί είχε άλλη φορολογική κουοτα παίζουν αλλά στη μέση φορολογικά εταιριών που δεν τα γνωρίζετε γνωρίζουμε στις μεταγραφές δεν έχει σημασία το ταξίδι παρά μόνον ο προορισμός
 
Τελευταία τροποποίηση:

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.423
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Ναι, τι με αυτό; Να πάρει 30 ομάδες στα αρχιδια μου, δικά μου λεφτά είναι;
Το θέμα μου είναι ότι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΎΜΕ να πάμε straight να πάρουμε τον οποιοδήποτε παίχτη έχουμε σαν στόχο. Εσύ γουστάρεις που ολόκληρος Ολυμπιακός περιμένει την Νότιγχαμ για να του δώσει τον Καρμο, το Ζοτα και πάει λέγοντας;
Και κατι ακομα. Ξερεις ποσοι αλλοθρηκοι θα θελανε ο προεδρος τους να ειχε μια Νότιγχαμ; ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΤΟΥΣ. Αλλα απο την ζηλια τους μας βαφτίζουν παραρτημα. Εσεις απο την μαλακια σας...

ΡΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΛΕΜΕ.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Ρε παιδες , πραγματικα στ' αρχιδια μας οι τριγωνικες συναλλαγες του χοντρου. Μετοχοι είστε ; Τι μας νοιαζει ; Λες και οταν δεν ειχε τη Φορεστ και τη Ριο Μαρε και εβγαζε ενα σκασμο χρημα απ τον Ολυμπιακο με ΤΣΛ και πωλησεις τα εριχνε στην ομαδα ; Στην τσεπη του πηγαιναν. Ας βγαζει χρημα απ' την κοκα , απ' τη Φορεστ ή την Ιντερ Τιμπουκτού , στα παπαρια μας. Το θεμα ειναι να ενισχυθει ο ΘΡΥΛΟΣ και να ξαναγινει αυτο που ηταν.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.423
Κριτικές
42
Like
49.843
Πόντοι
28.246
Ρε παιδες , πραγματικα στ' αρχιδια μας οι τριγωνικες συναλλαγες του χοντρου. Μετοχοι είστε ; Τι μας νοιαζει ; Λες και οταν δεν ειχε τη Φορεστ και τη Ριο Μαρε και εβγαζε ενα σκασμο χρημα απ τον Ολυμπιακο με ΤΣΛ και πωλησεις τα εριχνε στην ομαδα ; Στην τσεπη του πηγαιναν. Ας βγαζει χρημα απ' την κοκα , απ' τη Φορεστ ή την Ιντερ Τιμπουκτού , στα παπαρια μας. Το θεμα ειναι να ενισχυθει ο ΘΡΥΛΟΣ και να ξαναγινει αυτο που ηταν.
Σωπα ρε κι εσυ. Ηρθες στα ισια σου; Γιατι τα παιδια που εστειλε απο την Κ19 στην Ριο Αβε, δεν σου εκανε, ηθελες κατι σε πιο προηγμενο πρωτάθλημα, λες και εχει τις μισες ομαδες σπο την πρωτη πεντάδα πρωταθλημάτων δικες του. Ή μας τα ζητησσνε και δεν τα εδωσε.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom