Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 45 άτομα (2 μέλη και 43 επισκέπτες)

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.060
Κριτικές
8
Like
31.915
Πόντοι
4.936
Ξεκινα μπινελικι επειδη γεννήθηκε Ελληνικη ομαδα. Τι να κάνουμε, πολλοι θα θελαμε ισως να ειμασταν Αγγλοι. Αλλα ειμαστε Ελληνες Πειραιωτες.
Αυτό κατάλαβες;
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Σωπα ρε κι εσυ. Ηρθες στα ισια σου; Γιατι τα παιδια που εστειλε απο την Κ19 στην Ριο Αβε, δεν σου εκανε, ηθελες κατι σε πιο προηγμενο πρωτάθλημα, λες και εχει τις μισες ομαδες σπο την πρωτη πεντάδα πρωταθλημάτων δικες του. Ή μας τα ζητησσνε και δεν τα εδωσε.

Τι σχεση εχει αυτο ? Θα μπορουσε να εχει ενα παραρτημα εδω περα οπως παλια , τύπου Αιγάλεω , θα σε κάλυπτε να πηγαιναν εκει ; Θα μου πεις η Ριο Μαρε στο ΟΥΕΦΑ ρανκινγκ ειναι πανω απο τη Μπαναθα. Επισης ετερον εκατερον. Αυτο το κραταμε για μετα τον αποκλεισμο απο τη Λανς. Η ουσια ειναι οτι οι πιτσιρικαδες χρειαζονται παιχνιδια , αυτο εγραψα , οχι να σκουπιζουν τον παγκο μιας μικρης πορτογαλικης ομαδουλας.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Τι σχεση εχει αυτο ? Θα μπορουσε να εχει ενα παραρτημα εδω περα οπως παλια , τύπου Αιγάλεω , θα σε κάλυπτε να πηγαιναν εκει ; Θα μου πεις η Ριο Μαρε στο ΟΥΕΦΑ ρανκινγκ ειναι πανω απο τη Μπαναθα. Επισης ετερον εκατερον. Αυτο το κραταμε για μετα τον αποκλεισμο απο τη Λανς. Η ουσια ειναι οτι οι πιτσιρικαδες χρειαζονται παιχνιδια , αυτο εγραψα , οχι να σκουπιζουν τον παγκο μιας μικρης πορτογαλικης ομαδουλας.
Ο Βρουσαι μια χαρα παιζει. Ο Κωστουλας για την Κ23 προορίζεται αρχικά, του εχω εμπιστοσυνη θσ παιξει και με την πρωτη ομαδα. Ο Σινα ποιος θα σου τον εβαζε βασικο εδω περα; Ας παει εκει και βλεπουμε.

Ασε γιατι οσο το σκεφτομαι οτι δεν έχουμε Β ομάδα πλέον και του μεινανε οι παιχτες στο ραφι, με πιανει η τρελα. Οσους μπορουσε μεχρι τωρα να σωσει, τους εσωσε.

Και ο Παπακανελλος για Ριο Αβε πάει μετα τον τελικο σημερα.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.650
Like
57.297
Πόντοι
12.756
με καρμο και ποντενσε, αν δεν φυγει κανεις απο το υπαρχον ροστερ, δυσκολα να μην παρουμε πρωταθλημα και γιουροπα.....το κυπελο ας το παρει κανας αλλος...
θα εχουμε διαστημικη ομαδαρα!!!!
Τάκη βολλευ και πολο τι γινεται?
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Ο Βρουσαι μια χαρα παιζει. Ο Κωστουλας για την Κ23 προορίζεται αρχικά, του εχω εμπιστοσυνη θσ παιξει και με την πρωτη ομαδα. Ο Σινα ποιος θα σου τον εβαζε βασικο εδω περα; Ας παει εκει και βλεπουμε.

Ασε γιατι οσο το σκεφτομαι οτι δεν έχουμε Β ομάδα πλέον και του μεινανε οι παιχτες στο ραφι, με πιανει η τρελα. Οσους μπορουσε μεχρι τωρα να σωσει, τους εσωσε.

Και ο Παπακανελλος για Ριο Αβε πάει μετα τον τελικο σημερα.

Κριμα. Τον πιστευω πολυ τον Παπακανελλο , το εχω ξαναγραψει. Μακαρι να μην καει το παλικαρι ξερει πολυ μπαλα. Ο Κωστουλας ειναι μολις 17 και παιρνει τις ευκαιριες του αλλα θελει προσεκτικη διαχειριση. Οποτε ποιοι θα μεινουν εδω ; Κωστουλας, Μουζακιτης, Μπακουλας ;
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Κριμα. Τον πιστευω πολυ τον Παπακανελλο , το εχω ξαναγραψει. Μακαρι να μην καει το παλικαρι ξερει πολυ μπαλα. Ο Κωστουλας ειναι μολις 17 και παιρνει τις ευκαιριες του αλλα θελει προσεκτικη διαχειριση. Οποτε ποιοι θα μεινουν εδω ; Κωστουλας, Μουζακιτης, Μπακουλας ;
Χ. Κωστουλας, Μουζακιτης, Μπακουλας.
Αν δεν φερει και αλλο στον στοπερ, δηλαδη περισσευμα απο Νοτιγχαμ (και εγω λεω ακομα και Μιλενκοβιτς ακομα και ασε τον Χελ να λεει) θα μεινει και ο Κουτσιδης.

Παπακανελλος περισσευει.

Τον Κουτσογουλα τον εδωσε στον Πανσερραϊκό. Αντε να δουμε ποσο θα παιξει αυτος και εκει.
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.482
Like
15.953
Πόντοι
3.556
Τόσα χρόνια ακούγανε τα πιτσιρίκια του Άγιαξ της πόρτο και λέγαμε να πως πρέπει να είναι οι ακαδημίες και τωρα παίζουν τα δικά μας παιδιά στον μεγαλύτερο τελικό του παγκόσμιου γαμια νέων και εμείς εκεί δεν μας κάνουν να πάρει ο χοντρός παίκτες
Αν ήταν μεγάλα ταλέντα θα τους είχαν σκαουταρει και προσπαθήσει να πάρει σοβαρές ομάδες από έξω
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Χ. Κωστουλας, Μουζακιτης, Μπακουλας.
Αν δεν φερει και αλλο στον στοπερ, δηλαδη περισσευμα απο Νοτιγχαμ (και εγω λεω ακομα και Μιλενκοβιτς ακομα και ασε τον Χελ να λεει) θα μεινει και ο Κουτσιδης.

Παπακανελλος περισσευει.

Τον Κουτσογουλσ τον εδωσε στον Πανσερραϊκό. Αντε να δουμε οοσο θα παιξει αυτος και εκει.

Μάλιστα. Το να μεινει για να μείνει δε μου λέει κάτι, δύσκολα θα βρει χρόνο. Καλύτερα να φύγει κι αυτός να πάρει παιχνίδια. Κοντεύει 20 δεν είναι 17.
Οι άλλοι 3 θα παίξουν πιστεύω. Ο δε Μουζακίτης δε θα μου κάνει εντύπωση να είναι βασικός μέχρι τέλος σεζόν.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
Κριμα. Τον πιστευω πολυ τον Παπακανελλο , το εχω ξαναγραψει. Μακαρι να μην καει το παλικαρι ξερει πολυ μπαλα. Ο Κωστουλας ειναι μολις 17 και παιρνει τις ευκαιριες του αλλα θελει προσεκτικη διαχειριση. Οποτε ποιοι θα μεινουν εδω ; Κωστουλας, Μουζακιτης, Μπακουλας ;
γιατι κριμα τυπε?
που ηθελες να τον στειλουμε να παρει παιχνιδια, στην μπαγερν μοναχου?
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Μάλιστα. Το να μεινει για να μείνει δε μου λέει κάτι, δύσκολα θα βρει χρόνο. Καλύτερα να φύγει κι αυτός να πάρει παιχνίδια. Κοντεύει 20 δεν είναι 17.
Οι άλλοι 3 θα παίξουν πιστεύω. Ο δε Μουζακίτης δε θα μου κάνει εντύπωση να είναι βασικός μέχρι τέλος σεζόν.
Το εχει πει και ο Τσανακας και ο Σταματελος. Ο Βασκος τους θελει αλλα θελει και να παίζουν. Και δεν εχει δειξει να τον νοιάζει το νουμερο που γραφει η ταυτότητα. Ειτε 17 ειτε 35 αν κανει θα τον βαλει να παιξει. Αλλα αν του περισσευουν ομως καλο ειναι να πανε καπου αλλου.

Δεν θα σου αρεσει αυτο και σε άλλους επισης, αλλα δεν πειραζει. ΑΜΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ.

 
Τελευταία τροποποίηση:

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.650
Like
57.297
Πόντοι
12.756
Το εχει πει και ο Τσανακας και ο Σταματελος. Ο Βασκος τους θελει αλλα θελει και να παίζουν. Και δεν εχει δειξει να τον νοιάζει το νουμερο που γραφει η ταυτότητα. Ειτε 17 ειτε 35 αν κανει θα τον βαλει να παιξει. Αλλα αν του περισσευουν ομως καλο ειναι να πανε καπου αλλου.

Δεν θα σου αρεσει αυτο και σε άλλους επισης, αλλα δεν πειραζει. ΑΜΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ.

:sad2:
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Δεν θα σου αρεσει αυτο και σε άλλους επισης, αλλα δεν πειραζει. ΑΜΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ.


Ελπίζω ακόμα ότι θα πουληθεί το γίδι.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Βλεπω οι σλλοθρησκοι σταματησανε να θεωρουν παραρτημα τον Ολυμπιακο και παραδεχονται τον ΠΟΝΟ. Εχει μεγαλη πλακα και μεγαλη χαρά να τους βλεπεις να σκουζουν. ΡΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΛΕΜΕ. Και το FFP καθαρο.
Βαγγελα, το μαχαίρι στη καρδια και να ΤΟ ΣΤΡΙΒΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ!
Τα σχολια απο το sανοdna στο δημοσιευμα απο Πορτογαλο οτι τον φερνει δανεικο απο Νοτιγχαμ τον Καρμο.
Γαυροι, καυλωστε.

Screenshot_20240824-025740.png




Screenshot_20240824-025841~3.png
 
Τελευταία τροποποίηση:

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.082
Κριτικές
174
Like
118.995
Πόντοι
46.423

Ουφ σωθήκαμε.

Μπαλαδόρος μεγάλος αλλά στην νέα ομάδα του Μεντί θα έπαιζε το πολύ πολύ ένα ημίχρονο λόγω pressing που δεν μπορεί ή βαριέται να εφαρμόσει.

Να είναι καλά το παιδί και ελπίζω κάποια στιγμή να επιστρέψει από άλλο πόστο.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256

Ουφ σωθήκαμε.

Μπαλαδόρος μεγάλος αλλά στην νέα ομάδα του Μεντί θα έπαιζε το πολύ πολύ ένα ημίχρονο λόγω pressing που δεν μπορεί ή βαριέται να εφαρμόσει.

Να είναι καλά το παιδί και ελπίζω κάποια στιγμή να επιστρέψει από άλλο πόστο.
Ρε γεννηθηκες μαλακας ή το επαθες μετα απο ατυχημα;Στην ομαδα του Μεντιλιμπαρ ρε στοκε περυσι επαιζε βασικος και αναντικαταστατος και ο προπονητης τον ηθελε και του χρονου....τι σου εκανε ρε μαλακα ο Κωστας και εχεις τετοιο κομπλεξ;Σου πηδηξε καμμια ψευτοσελεμπριτι που αυνανιζοσουν για παρτη της;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom