SLIM SHADY
Μέγας
- Εγγρ.
- 30 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 3.060
- Κριτικές
- 8
- Like
- 31.915
- Πόντοι
- 4.936
Αυτό κατάλαβες;Ξεκινα μπινελικι επειδη γεννήθηκε Ελληνικη ομαδα. Τι να κάνουμε, πολλοι θα θελαμε ισως να ειμασταν Αγγλοι. Αλλα ειμαστε Ελληνες Πειραιωτες.
Αυτό κατάλαβες;Ξεκινα μπινελικι επειδη γεννήθηκε Ελληνικη ομαδα. Τι να κάνουμε, πολλοι θα θελαμε ισως να ειμασταν Αγγλοι. Αλλα ειμαστε Ελληνες Πειραιωτες.
Σωπα ρε κι εσυ. Ηρθες στα ισια σου; Γιατι τα παιδια που εστειλε απο την Κ19 στην Ριο Αβε, δεν σου εκανε, ηθελες κατι σε πιο προηγμενο πρωτάθλημα, λες και εχει τις μισες ομαδες σπο την πρωτη πεντάδα πρωταθλημάτων δικες του. Ή μας τα ζητησσνε και δεν τα εδωσε.
Ο Βρουσαι μια χαρα παιζει. Ο Κωστουλας για την Κ23 προορίζεται αρχικά, του εχω εμπιστοσυνη θσ παιξει και με την πρωτη ομαδα. Ο Σινα ποιος θα σου τον εβαζε βασικο εδω περα; Ας παει εκει και βλεπουμε.Τι σχεση εχει αυτο ? Θα μπορουσε να εχει ενα παραρτημα εδω περα οπως παλια , τύπου Αιγάλεω , θα σε κάλυπτε να πηγαιναν εκει ; Θα μου πεις η Ριο Μαρε στο ΟΥΕΦΑ ρανκινγκ ειναι πανω απο τη Μπαναθα. Επισης ετερον εκατερον. Αυτο το κραταμε για μετα τον αποκλεισμο απο τη Λανς. Η ουσια ειναι οτι οι πιτσιρικαδες χρειαζονται παιχνιδια , αυτο εγραψα , οχι να σκουπιζουν τον παγκο μιας μικρης πορτογαλικης ομαδουλας.
Τάκη βολλευ και πολο τι γινεται?με καρμο και ποντενσε, αν δεν φυγει κανεις απο το υπαρχον ροστερ, δυσκολα να μην παρουμε πρωταθλημα και γιουροπα.....το κυπελο ας το παρει κανας αλλος...
θα εχουμε διαστημικη ομαδαρα!!!!
Ο Βρουσαι μια χαρα παιζει. Ο Κωστουλας για την Κ23 προορίζεται αρχικά, του εχω εμπιστοσυνη θσ παιξει και με την πρωτη ομαδα. Ο Σινα ποιος θα σου τον εβαζε βασικο εδω περα; Ας παει εκει και βλεπουμε.
Ασε γιατι οσο το σκεφτομαι οτι δεν έχουμε Β ομάδα πλέον και του μεινανε οι παιχτες στο ραφι, με πιανει η τρελα. Οσους μπορουσε μεχρι τωρα να σωσει, τους εσωσε.
Και ο Παπακανελλος για Ριο Αβε πάει μετα τον τελικο σημερα.
Χ. Κωστουλας, Μουζακιτης, Μπακουλας.Κριμα. Τον πιστευω πολυ τον Παπακανελλο , το εχω ξαναγραψει. Μακαρι να μην καει το παλικαρι ξερει πολυ μπαλα. Ο Κωστουλας ειναι μολις 17 και παιρνει τις ευκαιριες του αλλα θελει προσεκτικη διαχειριση. Οποτε ποιοι θα μεινουν εδω ; Κωστουλας, Μουζακιτης, Μπακουλας ;
Αν ήταν μεγάλα ταλέντα θα τους είχαν σκαουταρει και προσπαθήσει να πάρει σοβαρές ομάδες από έξωΤόσα χρόνια ακούγανε τα πιτσιρίκια του Άγιαξ της πόρτο και λέγαμε να πως πρέπει να είναι οι ακαδημίες και τωρα παίζουν τα δικά μας παιδιά στον μεγαλύτερο τελικό του παγκόσμιου γαμια νέων και εμείς εκεί δεν μας κάνουν να πάρει ο χοντρός παίκτες
διαστημικες ομαδαρες στους ανδρεςΤάκη βολλευ και πολο τι γινεται?
Χ. Κωστουλας, Μουζακιτης, Μπακουλας.
Αν δεν φερει και αλλο στον στοπερ, δηλαδη περισσευμα απο Νοτιγχαμ (και εγω λεω ακομα και Μιλενκοβιτς ακομα και ασε τον Χελ να λεει) θα μεινει και ο Κουτσιδης.
Παπακανελλος περισσευει.
Τον Κουτσογουλσ τον εδωσε στον Πανσερραϊκό. Αντε να δουμε οοσο θα παιξει αυτος και εκει.
γιατι κριμα τυπε?Κριμα. Τον πιστευω πολυ τον Παπακανελλο , το εχω ξαναγραψει. Μακαρι να μην καει το παλικαρι ξερει πολυ μπαλα. Ο Κωστουλας ειναι μολις 17 και παιρνει τις ευκαιριες του αλλα θελει προσεκτικη διαχειριση. Οποτε ποιοι θα μεινουν εδω ; Κωστουλας, Μουζακιτης, Μπακουλας ;
Ρίο Αβε παιζει το χρόνου να είναι Ευρώπη παντωςΑυτό κατάλαβες;
Το εχει πει και ο Τσανακας και ο Σταματελος. Ο Βασκος τους θελει αλλα θελει και να παίζουν. Και δεν εχει δειξει να τον νοιάζει το νουμερο που γραφει η ταυτότητα. Ειτε 17 ειτε 35 αν κανει θα τον βαλει να παιξει. Αλλα αν του περισσευουν ομως καλο ειναι να πανε καπου αλλου.Μάλιστα. Το να μεινει για να μείνει δε μου λέει κάτι, δύσκολα θα βρει χρόνο. Καλύτερα να φύγει κι αυτός να πάρει παιχνίδια. Κοντεύει 20 δεν είναι 17.
Οι άλλοι 3 θα παίξουν πιστεύω. Ο δε Μουζακίτης δε θα μου κάνει εντύπωση να είναι βασικός μέχρι τέλος σεζόν.
Το εχει πει και ο Τσανακας και ο Σταματελος. Ο Βασκος τους θελει αλλα θελει και να παίζουν. Και δεν εχει δειξει να τον νοιάζει το νουμερο που γραφει η ταυτότητα. Ειτε 17 ειτε 35 αν κανει θα τον βαλει να παιξει. Αλλα αν του περισσευουν ομως καλο ειναι να πανε καπου αλλου.
Δεν θα σου αρεσει αυτο και σε άλλους επισης, αλλα δεν πειραζει. ΑΜΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ.
![]()
Κοντά σε ανανέωση με Ντόη ο Ολυμπιακός!
Έτοιμοι να «δέσουν» με νέο συμβόλαιο τον νεαρό αμυντικό είναι οι Πειραιώτες.www.sport-fm.gr

Δεν θα σου αρεσει αυτο και σε άλλους επισης, αλλα δεν πειραζει. ΑΜΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ.
![]()
Κοντά σε ανανέωση με Ντόη ο Ολυμπιακός!
Έτοιμοι να «δέσουν» με νέο συμβόλαιο τον νεαρό αμυντικό είναι οι Πειραιώτες.www.sport-fm.gr
Ελπίζω ακόμα ότι θα πουληθεί το γίδι.
Ας ανανεωσει και ας έρθουν να τον γυρεψουν.Ελπίζω ακόμα ότι θα πουληθεί το γίδι.








www.sport24.gr
Ρε γεννηθηκες μαλακας ή το επαθες μετα απο ατυχημα;Στην ομαδα του Μεντιλιμπαρ ρε στοκε περυσι επαιζε βασικος και αναντικαταστατος και ο προπονητης τον ηθελε και του χρονου....τι σου εκανε ρε μαλακα ο Κωστας και εχεις τετοιο κομπλεξ;Σου πηδηξε καμμια ψευτοσελεμπριτι που αυνανιζοσουν για παρτη της;![]()
Φορτούνης: Πήρε το "ΟΚ" η Αλ Καλίτζ, ολοκληρώνεται η μεταγραφή
Η Αλ Καλίτζ έλαβε το "ΟΚ" από τις αρμόδιες αρχές και πλέον η μεταγραφή του Κώστα Φορτούνη μπήκε στην τελική ευθεία.www.sport24.gr
Ουφ σωθήκαμε.
Μπαλαδόρος μεγάλος αλλά στην νέα ομάδα του Μεντί θα έπαιζε το πολύ πολύ ένα ημίχρονο λόγω pressing που δεν μπορεί ή βαριέται να εφαρμόσει.
Να είναι καλά το παιδί και ελπίζω κάποια στιγμή να επιστρέψει από άλλο πόστο.