Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 87 άτομα (3 μέλη και 84 επισκέπτες)

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.058
Κριτικές
8
Like
31.893
Πόντοι
4.936
Μονο ο Ζεμπου περιμενει μεταγραφή αεροδρομίου. Οι υπολοιποι περιμενουμε Καρμο , μπακ , Ποντενσε , Αντι-Ορτα / Αντι-Φορτουνη. Οι μικροι θα παρουν τις ευκαιριες τους. Αλλα δεν υπαρχει καποιος να τον βαφτισουμε Καρμο ή Ποντενσε ή Φορτουνη τι να κανουμε.
Καρμο οκ
Δεύτερο μπακ για πιο λόγο; Ρετσος-Μπιανκον-Ντοι-και ο μικρός, μαζί με καρμο μας κάνουν 5. Μόνο αν φύγει κάποιος.
Αντί Ορτα για πιο λόγο; Σταμενιτς-Γκαρθια-Μουζακιτης-Μπακουλας. Θα πρέπει και εκεί να πει δανεικός τουλάχιστον ένας μικρός.
Ποντενσε οκ.
Αντί φορτουνη πάλι δεν βρίσκω λόγο, υπάρχουν Βελντε Μαρτινς Μασούρας, ο... Ποντενσε , Παπακανελος και εμένα μου αρέσει πολύ και ο Πνευμονιδης.
Δεν ξέρω μου φαίνονται υπερβολικές οι 5 μετεγγραφές, που μπορούν να γίνουν 6 αν πάει και για αριστερό Μπακ...
 

Glyfomounix

Μέγας
Εγγρ.
5 Απρ 2022
Μηνύματα
7.480
Like
15.953
Πόντοι
3.556
Και δανεικος μου κανει. Ετσι κι αλλιως ο παιχτης δεν ειναι για εδω και το ξεραμε. Κι αν παρουμ πρωταθλημα και περασουμε σε τσου λου, ισως τον πεισει να μεινει ενα επιολεον χρονο ως δανεικός...
Έτσι δε χτίζεις ομάδα όμως….. να πουλήσει έναν από τους καλύτερους παίκτες για να πάρει έναν άλλο σαν δανεικό
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Ηδη ξεμειναμε για την Δευτερα απο στοπερ. Εμεινε μονο ο Ρετσος που και αυτος εχει θεμα ετοιμοτητας μιας και γυρισε απο τραυματισμο με τον Πιρολα. Εχει και Ντοη να βαλει. Μπιανκον μπηκε στα πιτς, υπολόγισε σαν να μην ειναι στην ομαδα και να εφυγε, Αμπι εφυγε, Κουτσιδης στην Βραζιλια για το αυριανο..

Ας μου φερει τον Καρμο και ας φερει και στόπερ απο Νοτιγχαμ δανεικο ή απο αλλου. Ας μεινει με Καρμο, Ρετσο, Πιρολα, Κουτσιδη. Και Ντοη αν χρειαστεί, γιατι τον βαζει στι 6 ο Βασκος. Και παλι ευχσριστημενος ειμαι.

Βεβαια.... Με Καρμο κσι Μιλενκοβιτς απο Φορεστ αν τον στειλει εδω, ειναι καλύτερα...

Αριστερ ο μπακ δεν αγοράζει, νισαφι δηλαδή ενω έχουμε παιχτες εκει να δωσει κσι αλλα λεφτα. Ουτε εγω θα εδινα. Τον Τσιμικα θα μου φερει αν κατσει η δουλειά. Αν δεν κατσει χεστηκε χοντρος, χεστηκαμε και εμεις. Εχει να πληρωσει και την βόμβα, αλίμονο... Και μαλλον θα την λενε Γουιλιαν. Ελεος. (Για εμενα δεν πουλαει πλεον ως βομβα τα αρδακια του χοντρου θα τα ουν αλλιως... )
Πάλι σούρα είσαι ρε;
Drunk Happy Hour GIF
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.418
Κριτικές
42
Like
49.837
Πόντοι
28.246
Μονο ο Ζεμπου περιμενει μεταγραφή αεροδρομίου. Οι υπολοιποι περιμενουμε Καρμο , μπακ , Ποντενσε , Αντι-Ορτα / Αντι-Φορτουνη. Οι μικροι θα παρουν τις ευκαιριες τους. Αλλα δεν υπαρχει καποιος να τον βαφτισουμε Καρμο ή Ποντενσε ή Φορτουνη τι να κανουμε.
Περιμενει γιατι ξερει τι αλαζονα προεδρο εχει. Κατα τα αλλα ο Ζεμπου, πλην εξαιρεσων, δεν θελει ουτε να τις ακουει τις μεταγραφες αεροδρομιου.

Πες οτι σου πουλησε τον Εσε. Συνδυασε μου, αντικατασταση του Εσε με παιχτη του ιδιου βεληνεκους και με ονομα. (απο τον πστερα του το κληρονομησε το βαρος του ονόματος)

Αντε να σε δω.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Καρμο οκ
Δεύτερο μπακ για πιο λόγο; Ρετσος-Μπιανκον-Ντοι-και ο μικρός, μαζί με καρμο μας κάνουν 5. Μόνο αν φύγει κάποιος.
Αντί Ορτα για πιο λόγο; Σταμενιτς-Γκαρθια-Μουζακιτης-Μπακουλας. Θα πρέπει και εκεί να πει δανεικός τουλάχιστον ένας μικρός.
Ποντενσε οκ.
Αντί φορτουνη πάλι δεν βρίσκω λόγο, υπάρχουν Βελντε Μαρτινς Μασούρας, ο... Ποντενσε , Παπακανελος και εμένα μου αρέσει πολύ και ο Πνευμονιδης.
Δεν ξέρω μου φαίνονται υπερβολικές οι 5 μετεγγραφές, που μπορούν να γίνουν 6 αν πάει και για αριστερό Μπακ...
Μπιανκον θα παρει πουλο ελπιζω οπως εγινε με τον Αμπι και λογικα θα πουληθει και ο Ντοη αν βρεθει ευκαιρια. Δε βγαινει η χρονια με Καρμο - Ρετσο - Πιρολα.
Επιθετικο χαφ με να καλυψει κενο Ορτα/Φορτου (καθετη πασα , τελικη κλπ) δεν εχουμε και επιβαλεται να αποκτησουμε , ιδιως για Ελλαδα που θα παιζουμε απεναντι σε κλειστες αμυνες. Για εμενα ΑΝ γινει μεταγραφη "ονομα" εκει θα γινει. Ο Ζεμπου βλεπει Ουιλιαν , εγω βλεπω Μουνιαιν ή Ραφινια.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.058
Κριτικές
8
Like
31.893
Πόντοι
4.936
Αυτό που θα γράψω είναι κλεμμένο... Δυστυχώς ο Ολυμπιακός είναι το μανάβικο και η Νότιγχαμ Φόρεστ το σούπερ μάρκετ του Μαρινάκη. Όσο Ολυμπιακάρα και να είναι πάντα βάζει σε πρώτο μέλημα το σούπερ μάρκετ, άλλο αν έχει στην καρδιά του το μανάβικο.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Περιμενει γιατι ξερει τι αλαζονα προεδρο εχει. Κατα τα αλλα ο Ζεμπου, πλην εξαιρεσων, δεν θελει ουτε να τις ακουει τις μεταγραφες αεροδρομιου.

Πες οτι σου πουλησε τον Εσε. Συνδυασε μου, αντικατασταση του Εσε με παιχτη του ιδιου βεληνεκους και με ονομα. (απο τον πστερα του το κληρονομησε το βαρος του ονόματος)

Αντε να σε δω.

Διαβασε το προηγουμενο μου σχολιο. Η δικη μου προβλεψη ειναι αυτη. Αν πουληθει ο Εσε δεν πιστευω οτι θα φερει ονομα σε αυτη τη θεση. Κανας δανεικος και βλεπουμε.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.418
Κριτικές
42
Like
49.837
Πόντοι
28.246
Μπιανκον θα παρει πουλο ελπιζω οπως εγινε με τον Αμπι και λογικα θα πουληθει και ο Ντοη αν βρεθει ευκαιρια. Δε βγαινει η χρονια με Καρμο - Ρετσο - Πιρολα.
Επιθετικο χαφ με να καλυψει κενο Ορτα/Φορτου (καθετη πασα , τελικη κλπ) δεν εχουμε και επιβαλεται να αποκτησουμε , ιδιως για Ελλαδα που θα παιζουμε απεναντι σε κλειστες αμυνες. Για εμενα ΑΝ γινει μεταγραφη "ονομα" εκει θα γινει. Ο Ζεμπου βλεπει Ουιλιαν , εγω βλεπω Μουνιαιν ή Ραφινια.
Ραφινια θελω κι εγω.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Γιατι ρε, τι ειπα που δεν σου αρεσει;
Εδώ μας βγήκε η Παναγία να φέρουμε έστω τον Καρμο και εσύ μου θέλεις και Μιλινκοβιτς... τον κοντό να φερει και ένα χάφ στυλ Φορτουνη να βγάζει καμία μπαλιά της προκοπής για να μην παίζουμε με καμινάδες.
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.058
Κριτικές
8
Like
31.893
Πόντοι
4.936
Μπιανκον θα παρει πουλο ελπιζω οπως εγινε με τον Αμπι και λογικα θα πουληθει και ο Ντοη αν βρεθει ευκαιρια. Δε βγαινει η χρονια με Καρμο - Ρετσο - Πιρολα.
Επιθετικο χαφ με να καλυψει κενο Ορτα/Φορτου (καθετη πασα , τελικη κλπ) δεν εχουμε και επιβαλεται να αποκτησουμε , ιδιως για Ελλαδα που θα παιζουμε απεναντι σε κλειστες αμυνες. Για εμενα ΑΝ γινει μεταγραφη "ονομα" εκει θα γινει. Ο Ζεμπου βλεπει Ουιλιαν , εγω βλεπω Μουνιαιν ή Ραφινια.
Άρα συμφωνείς ότι πρέπει να φύγει κόσμος πρώτα.
Και οι 3 είναι ξεζουμισμενοι με 0 ενδιαφέρον ποδοσφαιριστές. Ο Μουνιαιν πήρε κύπελλο Ισπανίας και είναι σαν να πήρε 10 πρωταθληματα. Γουίλιαν, ο μόνος τίμιος από τους τρεις, θα είναι λογικά σαν τον Τάισον του ΠΑΟΚ. Ραφινια απλά γελάω. Μόνο στην Θέλτα επεξε μπάλα.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.418
Κριτικές
42
Like
49.837
Πόντοι
28.246
Διαβασε το προηγουμενο μου σχολιο. Η δικη μου προβλεψη ειναι αυτη. Αν πουληθει ο Εσε δεν πιστευω οτι θα φερει ονομα σε αυτη τη θεση. Κανας δανεικος και βλεπουμε.
Αν μου πουλησει τον Εσε πανω απο 30, αυτον θα ηθελα να μου φερει στην θεση του. Δικο του ονομα ακομα δεν εχει φτιάξει. Με του πατερα του κυκλοφορει στην πιατσα μεχρι τωρα. Αλλα φαινεται να εχει μελλον.

 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.418
Κριτικές
42
Like
49.837
Πόντοι
28.246

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Άρα συμφωνείς ότι πρέπει να φύγει κόσμος πρώτα.
Και οι 3 είναι ξεζουμισμενοι με 0 ενδιαφέρον ποδοσφαιριστές. Ο Μουνιαιν πήρε κύπελλο Ισπανίας και είναι σαν να πήρε 10 πρωταθληματα. Γουίλιαν, ο μόνος τίμιος από τους τρεις, θα είναι λογικά σαν τον Τάισον του ΠΑΟΚ. Ραφινια απλά γελάω. Μόνο στην Θέλτα επεξε μπάλα.
Εννοειται ρε συ οτι το ροστερ θελει ξεσκαρταρισμα. Τι να τα κανουμε τα σαπακια , απλα να λεμε οτι εχουμε παιχτες ;

Δεν εχω καθολου αποψη για τους 3 και προσωπικα δεν θελω συνταξιουχους. Απλα εκφραζω την εκτιμηση μου σε περιπτωση που γινει τετοια μεταγραφη το Σεπτεμβρη.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Αν μου πουλησει τον Εσε πανω απο 30, αυτον θα ηθελα να μου φερει στην θεση του. Δικο του ονομα ακομα δεν εχει φτιάξει. Με του πατερα του κυκλοφορει στην πιατσα μεχρι τωρα. Αλλα φαινεται να εχει μελλον.


Δεν τον ξερω καν. Αλλα ο πατερας του μεγάλη καψούρα! Απο τους αγαπημενους μου παιχτες εκεινη την εποχη.

Δεν ξερω. Οταν λεμε Ραφινια εννοουμε αυτον, σωστά;


Ναι αυτον.
 
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.256
Like
19.137
Πόντοι
2.606
Τόσα χρόνια φωνάζαμε δεν βγάζουμε παίκτες από την ακαδημία και χάνονται τα ταλέντα δεν ανεβαίνουν στην πρώτη ομάδα τώρα που είναι χρυσή φουρνιά και ο μεντι τους εμπιστεύεται και τυγχάνει ο βοηθός του να είναι ο πρώην προπονητής τους που τους ξέρει καλά σας χαλάει να ανέβουν 5 στην πρώτη ομάδα όχι να μην πάρει κανέναν να γυρίσει κάρμο πόντενσε και ορτα αν γίνεται και να παίξουν τα παιδιά τα δικά μας
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom