Mystery X
Μέγας
- Εγγρ.
- 2 Οκτ 2007
- Μηνύματα
- 4.589
- Κριτικές
- 4
- Like
- 10.538
- Πόντοι
- 3.506
Τον φαλ θες να πεις. Μιλουτινοφ ξέχασε τον για φέτος.. Στα πλέι οφ ίσως είναι κάπως έτοιμος.ον θελω για 4αρι πισω απο μιλουτινωφ και να κατεβει ο πιτερς στο 3.
Τον φαλ θες να πεις. Μιλουτινοφ ξέχασε τον για φέτος.. Στα πλέι οφ ίσως είναι κάπως έτοιμος.ον θελω για 4αρι πισω απο μιλουτινωφ και να κατεβει ο πιτερς στο 3.
Οτι εισαι μαλακας και μιλας με σιγουρια οτι ειναι σαπακια το ξερουμε επισης. Με αποτελεσμα να τρεχεις να πλυνεις τα μουτρα σου απο τα χυσια μετα.Οτι εισαι κουραδομαλακας και τσαμπα μαγκας εκ των υστερων το ξερουμε...στο θεμα μας τωρα εδειξε καλα στοιχεια σημερα αλλα παιζαμε με μια απο τις χειροτερες ομαδες της Ευρωλιγκα με ανυπαρκτους ψηλους.Θα τον δουμε και με την Μπαγερν οπου εκει υπαρχει ο Ιμπακα.Μακαρι να μας βγει λιρα εκατο οπως ειχε βγει καποτε ο Μακ Κισικ....
Που να παιξει 4αρι ρε μυρωδια χωρις σουτ;Πεταχτηκε και ο αρχιμυρωδιας ο σκατατζης να πει νεα μαλακια μετα την επικη μαλακια με τα 40 γκολ του Ελ Καμπι και Γιοβετιτς....
Αλλος μυρωδιας απο εδω βγηκε να χαρει....πριν το παιχνιδι εκανε τη κοτουλα.
Πάρε δυναμωτικο πρωινόΝαι τον ειδες στον υπνο σου και ηξερες οτι ειναι καλος δυνατος...εσυ ρε μαλακα αμα βγαλουν ανακοινωση αυριο οτι πηραν εμενα θα μπεις να γραφες οτι ειμαι καλος και μεταγραφη δυναμιτης!Δεν γαμιεσαι να πουμε....![]()


Βρες που λεω οτι ειναι σαπακι και κερδισε μια δωρεαν λοβοτομη....σε αντιθεση με σενα και καποιους αλλους εγω σχολιαζω μονο οτι εχουν δει τα ματακια μου.Το σχολιο ηταν για το γεγονος οτι για αντικαταστατη Φαλ και Μιλουτινοφ πηγες να παρεις εναν παιχτη απο μια ανυπαρκτη Τουρκικη ομαδα με ρητρα 70 χιλιαδες ευρω.Οτι εισαι μαλακας και μιλας με σιγουρια οτι ειναι σαπακια το ξερουμε επισης. Με αποτελεσμα να τρεχεις να πλυνεις τα μουτρα σου απο τα χυσια μετα.
Ρε τι μπασκετοφατσα εισαι εσυ.Εκτος απο μπαλαδοφατσα.
Υπομονη... Μεχρι τον επομενο αγωνα. Μπορει να χαρεις.
Καλα, ηρεμησε τωρα. Ητανε μεγαλη η ψωλια, θα περασει.Βρες που λεω οτι ειναι σαπακι και κερδισε μια δωρεαν λοβοτομη....σε αντιθεση με σενα και καποιους αλλους εγω σχολιαζω μονο οτι εχουν δει τα ματακια μου.Το σχολιο ηταν για το γεγονος οτι για αντικαταστατη Φαλ και Μιλουτινοφ πηγες να παρεις εναν παιχτη απο μια ανυπαρκτη Τουρκικη ομαδα με ρητρα 70 χιλιαδες ευρω.
Αμα δεν καταλαβαινεις Ελληνικα ξεκινα απο αυτο...
![]()
Καλα, περιμενε και εσυ μην γινει και αυτος Ερναντες. Βλ. Μουτσοντριγκο.O Ολυμπιακός είναι πολύ κοντά στο να κάνει δικό του τον 25χρονο μεσοεπιθετικό από το Πράσινο Ακρωτήρι, Ζοβάνε Καμπράλ, ο οποίος ανήκει στη Σπόρτινγκ Λισαβόνας.![]()
Έρχεται τώρα μίλαγα με τον χελΚαλα, περιμενε και εσυ μην γινει και αυτος Ερναντες. Βλ. Μουτσοντριγκο.
Κατσε να ερθει πρωτα Ελ Βενιζελος και να ανακοινωθθει.
Και μολις ανακοινωθει (αν) να δουμε και τι παιχτης ειναι που μας εχουν ζαλισει τα αρχιδια απο το 2020 με δαυτον σε καθε μεταγραφικη καλοκαιρι και χειμερινη περιοδο.


Αν εγω τωρα πω οτι με τον Καμπραλ μπορει να μαγειρευτει η δουλεια ωστε να παρει η Σπορτινγκ τα λεφτά που θελει για Αλεξανδροπουλο αλλα ο βαζελος λιγοτερα απο τα οσα εχει να λαμβανει από μεταπωληση με ταχα μου αγορα με λιγοτερα απο τα ,4 για Αλεξανδροπουλο, τι θα μου πεις;Έρχεται τώρα μίλαγα με τον χελ![]()
Αν εγω τωρα πω οτι με τον Καμπραλ μπορει να μαγειρευτει η δουλεια ωστε να παρει η Σπορτινγκ τα λεφτά που θελει για Αλεξανδροπουλο αλλα ο βαζελος λιγοτερα απο τα οσα εχει να λαμβανει από μεταπωληση με ταχα μου αγορα με λιγοτερα απο τα ,4 για Αλεξανδροπουλο, τι θα μου πεις;
Τι ακριβως δεν καταλαβες;
Θα τσιμπησω και μετα θα σου πωΤι ακριβως δεν καταλαβες;
Ετσι πες μου... εισαι νηστικος.Θα τσιμπησω και μετα θα σου πω![]()
αδερφε ο τυπακος που πηραμε στο μπασκετ ειναι η απαντηση στο μπουρδελο τμημα που εχουμε στο ποδοσφαιρο....Θα τσιμπησω και μετα θα σου πω![]()
Ετσι και τσαμπα μπορεί να βγει λαχείο,από τι στο κολοχανειο στο ποδοσφαιροαδερφε ο τυπακος που πηραμε στο μπασκετ ειναι η απαντηση στο μπουρδελο τμημα που εχουμε στο ποδοσφαιρο....
γνωμη σου
Οταν βαδιζεις με ορθολογισμο και με αληθεια, τοσα μπορω να δωσω ή τοσα γουσταρω να δωσω για την ομάδα, οπως εχουν ξηγηθει εμμέσως οι Αγγελοπουλοι και ο προπονητης παρολα τα στραβά του δικαιωνεται σε μεγαλο βαθμο. Σε αντιθεση με το να κοιτας πως να ξεπλυνεις και πως να μπεις στο ματι των αλλων, η πρώτη περιπτωση σε δικαιωνει περισσοτερο.αδερφε ο τυπακος που πηραμε στο μπασκετ ειναι η απαντηση στο μπουρδελο τμημα που εχουμε στο ποδοσφαιρο....
γνωμη σου
ρε αδερφε τι τριμπουρδελο γιναμε εκει στην μπαλα????Ετσι και τσαμπα μπορεί να βγει λαχείο,από τι στο κολοχανειο στο ποδοσφαιρο
Δεν κάνουν τα κορνε στην περίπτωση αυτη.ρε αδερφε τι τριμπουρδελο γιναμε εκει στην μπαλα????
ο αλλος παει και παιρνει με το τιποτα εναν παιχτη που ηδη τον αγαπησαμε και κανει ντεμπουτο σαν να πηραμε τον τον τζορνταν....στην μπουρδελομπαλα ενω ειπανε σταματησαν ολα θα παρουμε αλλους 7....βαρεθηκα και ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΙΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ!!!!!
εσυ που ξερεις....που εχει καλα κορνε????
Θέλει αδελφέ μεγάλο ξεκαθάρισμα αδελφέ το καλοκαίρι,αν δε βάλει μυαλό ο βαγγελας και πάρει και άλλες ομάδες και έχει παρατημένο τον Ολυμπιακό ας πάρει το καραπαπαρα και να πάνε να γαμηθουνε παρέα γιατί θα πέσει βουρδουλαςρε αδερφε τι τριμπουρδελο γιναμε εκει στην μπαλα????
ο αλλος παει και παιρνει με το τιποτα εναν παιχτη που ηδη τον αγαπησαμε και κανει ντεμπουτο σαν να πηραμε τον τον τζορνταν....στην μπουρδελομπαλα ενω ειπανε σταματησαν ολα θα παρουμε αλλους 7....βαρεθηκα και ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΙΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ!!!!!
εσυ που ξερεις....που εχει καλα κορνε????