Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 69 άτομα (3 μέλη και 66 επισκέπτες)

Mystery X

Μέγας
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.589
Κριτικές
4
Like
10.538
Πόντοι
3.506
ον θελω για 4αρι πισω απο μιλουτινωφ και να κατεβει ο πιτερς στο 3.
Τον φαλ θες να πεις. Μιλουτινοφ ξέχασε τον για φέτος.. Στα πλέι οφ ίσως είναι κάπως έτοιμος.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Οτι εισαι κουραδομαλακας και τσαμπα μαγκας εκ των υστερων το ξερουμε...στο θεμα μας τωρα εδειξε καλα στοιχεια σημερα αλλα παιζαμε με μια απο τις χειροτερες ομαδες της Ευρωλιγκα με ανυπαρκτους ψηλους.Θα τον δουμε και με την Μπαγερν οπου εκει υπαρχει ο Ιμπακα.Μακαρι να μας βγει λιρα εκατο οπως ειχε βγει καποτε ο Μακ Κισικ....


Που να παιξει 4αρι ρε μυρωδια χωρις σουτ;Πεταχτηκε και ο αρχιμυρωδιας ο σκατατζης να πει νεα μαλακια μετα την επικη μαλακια με τα 40 γκολ του Ελ Καμπι και Γιοβετιτς....


Αλλος μυρωδιας απο εδω βγηκε να χαρει....πριν το παιχνιδι εκανε τη κοτουλα.
Οτι εισαι μαλακας και μιλας με σιγουρια οτι ειναι σαπακια το ξερουμε επισης. Με αποτελεσμα να τρεχεις να πλυνεις τα μουτρα σου απο τα χυσια μετα.

Ρε τι μπασκετοφατσα εισαι εσυ.Εκτος απο μπαλαδοφατσα.

Υπομονη... Μεχρι τον επομενο αγωνα. Μπορει να χαρεις.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Επιστρεφει ο Ελ Καμπι. Προσπαθησε να κατσει κι αλλο αλλα το πεναλτι που κερδισε ο ιδιος το εχασε ο Χακιμι και το Μαροκο αποκλειστηκε. Να σαι καλα, ρε Χακιμι.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.646
Like
57.291
Πόντοι
12.756
Ναι τον ειδες στον υπνο σου και ηξερες οτι ειναι καλος δυνατος...εσυ ρε μαλακα αμα βγαλουν ανακοινωση αυριο οτι πηραν εμενα θα μπεις να γραφες οτι ειμαι καλος και μεταγραφη δυναμιτης!Δεν γαμιεσαι να πουμε....:tooth:
Πάρε δυναμωτικο πρωινό :2on1::2on1:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Οτι εισαι μαλακας και μιλας με σιγουρια οτι ειναι σαπακια το ξερουμε επισης. Με αποτελεσμα να τρεχεις να πλυνεις τα μουτρα σου απο τα χυσια μετα.

Ρε τι μπασκετοφατσα εισαι εσυ.Εκτος απο μπαλαδοφατσα.

Υπομονη... Μεχρι τον επομενο αγωνα. Μπορει να χαρεις.
Βρες που λεω οτι ειναι σαπακι και κερδισε μια δωρεαν λοβοτομη....σε αντιθεση με σενα και καποιους αλλους εγω σχολιαζω μονο οτι εχουν δει τα ματακια μου.Το σχολιο ηταν για το γεγονος οτι για αντικαταστατη Φαλ και Μιλουτινοφ πηγες να παρεις εναν παιχτη απο μια ανυπαρκτη Τουρκικη ομαδα με ρητρα 70 χιλιαδες ευρω.

Αμα δεν καταλαβαινεις Ελληνικα ξεκινα απο αυτο...

%CE%B1%CE%BB%CF%86%CE%B1%CE%B2%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%BF-700x933.jpg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Βρες που λεω οτι ειναι σαπακι και κερδισε μια δωρεαν λοβοτομη....σε αντιθεση με σενα και καποιους αλλους εγω σχολιαζω μονο οτι εχουν δει τα ματακια μου.Το σχολιο ηταν για το γεγονος οτι για αντικαταστατη Φαλ και Μιλουτινοφ πηγες να παρεις εναν παιχτη απο μια ανυπαρκτη Τουρκικη ομαδα με ρητρα 70 χιλιαδες ευρω.

Αμα δεν καταλαβαινεις Ελληνικα ξεκινα απο αυτο...

%CE%B1%CE%BB%CF%86%CE%B1%CE%B2%CE%B7%CF%84%CE%B1%CF%81%CE%B9%CE%BF-700x933.jpg
Καλα, ηρεμησε τωρα. Ητανε μεγαλη η ψωλια, θα περασει.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.646
Like
57.291
Πόντοι
12.756
O Ολυμπιακός είναι πολύ κοντά στο να κάνει δικό του τον 25χρονο μεσοεπιθετικό από το Πράσινο Ακρωτήρι, Ζοβάνε Καμπράλ, ο οποίος ανήκει στη Σπόρτινγκ Λισαβόνας.:wanker::alivedick:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
O Ολυμπιακός είναι πολύ κοντά στο να κάνει δικό του τον 25χρονο μεσοεπιθετικό από το Πράσινο Ακρωτήρι, Ζοβάνε Καμπράλ, ο οποίος ανήκει στη Σπόρτινγκ Λισαβόνας.:wanker::alivedick:
Καλα, περιμενε και εσυ μην γινει και αυτος Ερναντες. Βλ. Μουτσοντριγκο.
Κατσε να ερθει πρωτα Ελ Βενιζελος και να ανακοινωθει.
Και μολις ανακοινωθει (αν) να δουμε και τι παιχτης ειναι που μας εχουν ζαλισει τα αρχιδια απο το 2020 με δαυτον σε καθε μεταγραφικη καλοκαιρι και χειμερινη περιοδο.
 
Τελευταία τροποποίηση:

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.646
Like
57.291
Πόντοι
12.756
Καλα, περιμενε και εσυ μην γινει και αυτος Ερναντες. Βλ. Μουτσοντριγκο.
Κατσε να ερθει πρωτα Ελ Βενιζελος και να ανακοινωθθει.
Και μολις ανακοινωθει (αν) να δουμε και τι παιχτης ειναι που μας εχουν ζαλισει τα αρχιδια απο το 2020 με δαυτον σε καθε μεταγραφικη καλοκαιρι και χειμερινη περιοδο.
Έρχεται τώρα μίλαγα με τον χελ :tooth::tooth:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Έρχεται τώρα μίλαγα με τον χελ :tooth::tooth:
Αν εγω τωρα πω οτι με τον Καμπραλ μπορει να μαγειρευτει η δουλεια ωστε να παρει η Σπορτινγκ τα λεφτά που θελει για Αλεξανδροπουλο αλλα ο βαζελος λιγοτερα απο τα οσα εχει να λαμβανει από μεταπωληση με ταχα μου αγορα με λιγοτερα απο τα ,4 για Αλεξανδροπουλο, τι θα μου πεις;
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.646
Like
57.291
Πόντοι
12.756
Αν εγω τωρα πω οτι με τον Καμπραλ μπορει να μαγειρευτει η δουλεια ωστε να παρει η Σπορτινγκ τα λεφτά που θελει για Αλεξανδροπουλο αλλα ο βαζελος λιγοτερα απο τα οσα εχει να λαμβανει από μεταπωληση με ταχα μου αγορα με λιγοτερα απο τα ,4 για Αλεξανδροπουλο, τι θα μου πεις;
:confused:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.646
Like
57.291
Πόντοι
12.756
αδερφε ο τυπακος που πηραμε στο μπασκετ ειναι η απαντηση στο μπουρδελο τμημα που εχουμε στο ποδοσφαιρο....
γνωμη σου
Ετσι και τσαμπα μπορεί να βγει λαχείο,από τι στο κολοχανειο στο ποδοσφαιρο
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
αδερφε ο τυπακος που πηραμε στο μπασκετ ειναι η απαντηση στο μπουρδελο τμημα που εχουμε στο ποδοσφαιρο....
γνωμη σου
Οταν βαδιζεις με ορθολογισμο και με αληθεια, τοσα μπορω να δωσω ή τοσα γουσταρω να δωσω για την ομάδα, οπως εχουν ξηγηθει εμμέσως οι Αγγελοπουλοι και ο προπονητης παρολα τα στραβά του δικαιωνεται σε μεγαλο βαθμο. Σε αντιθεση με το να κοιτας πως να ξεπλυνεις και πως να μπεις στο ματι των αλλων, η πρώτη περιπτωση σε δικαιωνει περισσοτερο.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.755
Πόντοι
5.506
Ετσι και τσαμπα μπορεί να βγει λαχείο,από τι στο κολοχανειο στο ποδοσφαιρο
ρε αδερφε τι τριμπουρδελο γιναμε εκει στην μπαλα????
ο αλλος παει και παιρνει με το τιποτα εναν παιχτη που ηδη τον αγαπησαμε και κανει ντεμπουτο σαν να πηραμε τον τον τζορνταν....στην μπουρδελομπαλα ενω ειπανε σταματησαν ολα θα παρουμε αλλους 7....βαρεθηκα και ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΙΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ!!!!!
εσυ που ξερεις....που εχει καλα κορνε????
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
ρε αδερφε τι τριμπουρδελο γιναμε εκει στην μπαλα????
ο αλλος παει και παιρνει με το τιποτα εναν παιχτη που ηδη τον αγαπησαμε και κανει ντεμπουτο σαν να πηραμε τον τον τζορνταν....στην μπουρδελομπαλα ενω ειπανε σταματησαν ολα θα παρουμε αλλους 7....βαρεθηκα και ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΙΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ!!!!!
εσυ που ξερεις....που εχει καλα κορνε????
Δεν κάνουν τα κορνε στην περίπτωση αυτη.

Τζατζικι χρειαζεται με μπολικο σκορδο. ΤΖΑΤΖΙΚΙ!
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.646
Like
57.291
Πόντοι
12.756
ρε αδερφε τι τριμπουρδελο γιναμε εκει στην μπαλα????
ο αλλος παει και παιρνει με το τιποτα εναν παιχτη που ηδη τον αγαπησαμε και κανει ντεμπουτο σαν να πηραμε τον τον τζορνταν....στην μπουρδελομπαλα ενω ειπανε σταματησαν ολα θα παρουμε αλλους 7....βαρεθηκα και ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΠΟΙΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΟΥ!!!!!
εσυ που ξερεις....που εχει καλα κορνε????
Θέλει αδελφέ μεγάλο ξεκαθάρισμα αδελφέ το καλοκαίρι,αν δε βάλει μυαλό ο βαγγελας και πάρει και άλλες ομάδες και έχει παρατημένο τον Ολυμπιακό ας πάρει το καραπαπαρα και να πάνε να γαμηθουνε παρέα γιατί θα πέσει βουρδουλας
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom