Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.629
- Like
- 30.653
- Πόντοι
- 6.256
Παιχταρας φιλε τι να λεμε....αυτος και ο Ρετσος οι καλυτεροι σημερα!Δεν μας ξανά λες για τον Ναβάρο άλλη μια φορά;
Κερδίσαμε, χελ. Ξίδι.
Παιχταρας φιλε τι να λεμε....αυτος και ο Ρετσος οι καλυτεροι σημερα!Δεν μας ξανά λες για τον Ναβάρο άλλη μια φορά;
Κερδίσαμε, χελ. Ξίδι.
Πολυ καλος φιλε σε ολο το παιχνιδι ανυπαρκτος,δεν συμμετεχει καθολου στην αναπτυξη της επιθεσης και εβαλε ενα τετ α τετ μονος με το τερμα....αντι να λετε για τον Μασουρα που σημερα καθαρισε τη μπουγαδα και ηταν πολυ καλος.Και ο Φορτουνης τερμα για το πουτσο σημερα....Ναβαρο καλός τσιμπητος μια χαρα είναι, το πουλο Παναγιώτης καμαρα Ριχάρδος κτλ
ο ρέτσος είναι ο μόνος σίγουρος παίκτης μας για του χρόνου αφού δεν τον θέλει κανείς και δεν μπορει να τον σπρώξει ο χοντρομπαλάςΝαβαρο καλός τσιμπητος μια χαρα είναι, το πουλο Παναγιώτης καμαρα Ριχάρδος κτλ
Γενικά λέω δεν λέω για σήμεραΠολυ καλος φιλε σε ολο το παιχνιδι ανυπαρκτος,δεν συμμετεχει καθολου στην αναπτυξη της επιθεσης και εβαλε ενα τετ α τετ μονος με το τερμα....αντι να λετε για τον Μασουρα που σημερα καθαρισε τη μπουγαδα και ηταν πολυ καλος.Και ο Φορτουνης τερμα για το πουτσο σημερα....
Ναι ενω για τα αλλα παλτα που διαχρονικα μας εχει φορτωσει απο τα πανερια με τα αζητητα των μεγαλομανατζερ κανουν ουρα οι ομαδες....ο ρέτσος είναι ο μόνος σίγουρος παίκτης μας για του χρόνου αφού δεν τον θέλει κανείς και δεν μπορει να τον σπρώξει ο χοντρομπαλάς
οι άλλοι είναι ξένοι καπου θα βρει να τους στείλει. εν πάσει περιπτώσει ο ρέτσαρος είναι ακλόνητος γι αυτό πρεπει να είμαστε προετοιμασμένοι ψυχολογικά για πολλά πέναλτυ κόκκινες και αυτογκολ για πολλά χρόνια ακόμα.Ναι ενω για τα αλλα παλτα που διαχρονικα μας εχει φορτωσει απο τα πανερια με τα αζητητα των μεγαλομανατζερ κανουν ουρα οι ομαδες....
Τι να πούμε φίλε Χρήστο ,τα αυτονόητα ?Δύο αμφισβητούμενες φάσεις στο 1ο ημ υπέρ του ΠΑΟΚ το VAR ούτε που ασχολήθηκε ,ειδικά στην φάση που ο γκολκήπερ κρατά την μπάλα κ με το άλλο χέρι κατεδαφίζει τον παίκτη του ΠΑΟΚ είναι εξόφθαλμη .ρε παιδια πειτε κατι για το σπρωξιμο του βαζελου που ουτε στην βορεια κορεα την ομαδα του Προεδρου της χωρας δεν θα σπρωχναν ετσι
αν ειχε κοσμο μεσα τι θα γινοταν αδερφε μαμησεταΤι να πούμε φίλε Χρήστο ,τα αυτονόητα ?Δύο αμφισβητούμενες φάσεις στο 1ο ημ υπέρ του ΠΑΟΚ το VAR ούτε που ασχολήθηκε ,ειδικά στην φάση που ο γκολκήπερ κρατά την μπάλα κ με το άλλο χέρι κατεδαφίζει τον παίκτη του ΠΑΟΚ είναι εξόφθαλμη .
Είναι δικό τους φέτος για διάφορους λόγουςρε παιδια πειτε κατι για το σπρωξιμο του βαζελου που ουτε στην βορεια κορεα την ομαδα του Προεδρου της χωρας δεν θα σπρωχναν ετσι
Η πιο σιχαμένη ομάδα ever ,,,,Είναι δικό τους φέτος για διάφορους λόγους
Πολιτικούς και αθλητικούς
Για εμένα πρώτα η Ρεάλ και μετά οι τριφυλλοφόροιΗ πιο σιχαμένη ομάδα ever ,,,,
Παναγιωτη εσυ?Ρε αλάνια γιατί τόση υποτίμηση στον Ρέτσο ? Το παλικάρι 25χρ είναι ,την ξέρει την μπαλίτσα ,φιλότιμος είναι κάνει τα λάθη του ,,,οκ , όμως ποιός αμυντικός είναι που δεν κάνει λάθη ? Εδώ μέχρι πέρυσι είχαμε τον άλλον με θητεία ευρωπαική ,διεθνής κιόλας ,και κυνηγούσε τους αντιπάλους να τους κάνει πέναλτι σε ανύποπτες φάσεις . Ο Παναγιώτης είχε και έχει την ατυχία να τον πλαισιώνουν παίκτες άμπαλοι δυστυχώς και μια άμυνα που θύμιζε τσίρκο μέχρι πρότινος . Μπορεί το ποδοσφαιρικό σκεφτικό μου να'ναι λάθος ,ο χρόνος θα δείξει .
Τα δρεπανοφόρα του λαγού τα είδες ? Θα τα δείς και την Κυριακή ,αναίμακτα θα την βγάλουν πάλι εν συγκρίσει με τον Παναγιώτη που θα κιτρινιστεί στο 5'επειδή ακούμπησε με το χέρι του τον ώμο του επιθετικού . Ετοιμάσου για μεγάλο σφάξιμο ,χειρότερο του αγώνα με την Κούλα .Παναγιωτη εσυ?
Ρε αλάνια γιατί τόση υποτίμηση στον Ρέτσο ? Το παλικάρι 25χρ είναι ,την ξέρει την μπαλίτσα ,φιλότιμος είναι κάνει τα λάθη του ,,,οκ , όμως ποιός αμυντικός είναι που δεν κάνει λάθη ? Εδώ μέχρι πέρυσι είχαμε τον άλλον με θητεία ευρωπαική ,διεθνής κιόλας ,και κυνηγούσε τους αντιπάλους να τους κάνει πέναλτι σε ανύποπτες φάσεις . Ο Παναγιώτης είχε και έχει την ατυχία να τον πλαισιώνουν παίκτες άμπαλοι δυστυχώς και μια άμυνα που θύμιζε τσίρκο μέχρι πρότινος . Μπορεί το ποδοσφαιρικό σκεφτικό μου να'ναι λάθος ,ο χρόνος θα δείξει .