Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 88 άτομα (3 μέλη και 85 επισκέπτες)

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.645
Like
57.289
Πόντοι
12.756
Ναβαρο καλός τσιμπητος μια χαρα είναι, το πουλο Παναγιώτης καμαρα Ριχάρδος κτλ
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
Ναβαρο καλός τσιμπητος μια χαρα είναι, το πουλο Παναγιώτης καμαρα Ριχάρδος κτλ
Πολυ καλος φιλε σε ολο το παιχνιδι ανυπαρκτος,δεν συμμετεχει καθολου στην αναπτυξη της επιθεσης και εβαλε ενα τετ α τετ μονος με το τερμα....αντι να λετε για τον Μασουρα που σημερα καθαρισε τη μπουγαδα και ηταν πολυ καλος.Και ο Φορτουνης τερμα για το πουτσο σημερα....
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.102
Like
2.479
Πόντοι
506
Ναβαρο καλός τσιμπητος μια χαρα είναι, το πουλο Παναγιώτης καμαρα Ριχάρδος κτλ
ο ρέτσος είναι ο μόνος σίγουρος παίκτης μας για του χρόνου αφού δεν τον θέλει κανείς και δεν μπορει να τον σπρώξει ο χοντρομπαλάς
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.645
Like
57.289
Πόντοι
12.756
Πολυ καλος φιλε σε ολο το παιχνιδι ανυπαρκτος,δεν συμμετεχει καθολου στην αναπτυξη της επιθεσης και εβαλε ενα τετ α τετ μονος με το τερμα....αντι να λετε για τον Μασουρα που σημερα καθαρισε τη μπουγαδα και ηταν πολυ καλος.Και ο Φορτουνης τερμα για το πουτσο σημερα....
Γενικά λέω δεν λέω για σήμερα
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.629
Like
30.653
Πόντοι
6.256
ο ρέτσος είναι ο μόνος σίγουρος παίκτης μας για του χρόνου αφού δεν τον θέλει κανείς και δεν μπορει να τον σπρώξει ο χοντρομπαλάς
Ναι ενω για τα αλλα παλτα που διαχρονικα μας εχει φορτωσει απο τα πανερια με τα αζητητα των μεγαλομανατζερ κανουν ουρα οι ομαδες....
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
γιοβετιτς σας γαμει. :alivedick:
 

BAKALIS74

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2012
Μηνύματα
5.102
Like
2.479
Πόντοι
506
Ναι ενω για τα αλλα παλτα που διαχρονικα μας εχει φορτωσει απο τα πανερια με τα αζητητα των μεγαλομανατζερ κανουν ουρα οι ομαδες....
οι άλλοι είναι ξένοι καπου θα βρει να τους στείλει. εν πάσει περιπτώσει ο ρέτσαρος είναι ακλόνητος γι αυτό πρεπει να είμαστε προετοιμασμένοι ψυχολογικά για πολλά πέναλτυ κόκκινες και αυτογκολ για πολλά χρόνια ακόμα.
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Ρε αλάνια γιατί τόση υποτίμηση στον Ρέτσο ? Το παλικάρι 25χρ είναι ,την ξέρει την μπαλίτσα ,φιλότιμος είναι κάνει τα λάθη του ,,,οκ , όμως ποιός αμυντικός είναι που δεν κάνει λάθη ? Εδώ μέχρι πέρυσι είχαμε τον άλλον με θητεία ευρωπαική ,διεθνής κιόλας ,και κυνηγούσε τους αντιπάλους να τους κάνει πέναλτι σε ανύποπτες φάσεις . Ο Παναγιώτης είχε και έχει την ατυχία να τον πλαισιώνουν παίκτες άμπαλοι δυστυχώς και μια άμυνα που θύμιζε τσίρκο μέχρι πρότινος . Μπορεί το ποδοσφαιρικό σκεφτικό μου να'ναι λάθος ,ο χρόνος θα δείξει .
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
ρε παιδια πειτε κατι για το σπρωξιμο του βαζελου που ουτε στην βορεια κορεα την ομαδα του Προεδρου της χωρας δεν θα σπρωχναν ετσι
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
ρε παιδια πειτε κατι για το σπρωξιμο του βαζελου που ουτε στην βορεια κορεα την ομαδα του Προεδρου της χωρας δεν θα σπρωχναν ετσι
Τι να πούμε φίλε Χρήστο ,τα αυτονόητα ?Δύο αμφισβητούμενες φάσεις στο 1ο ημ υπέρ του ΠΑΟΚ το VAR ούτε που ασχολήθηκε ,ειδικά στην φάση που ο γκολκήπερ κρατά την μπάλα κ με το άλλο χέρι κατεδαφίζει τον παίκτη του ΠΑΟΚ είναι εξόφθαλμη .
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
Τι να πούμε φίλε Χρήστο ,τα αυτονόητα ?Δύο αμφισβητούμενες φάσεις στο 1ο ημ υπέρ του ΠΑΟΚ το VAR ούτε που ασχολήθηκε ,ειδικά στην φάση που ο γκολκήπερ κρατά την μπάλα κ με το άλλο χέρι κατεδαφίζει τον παίκτη του ΠΑΟΚ είναι εξόφθαλμη .
αν ειχε κοσμο μεσα τι θα γινοταν αδερφε μαμησετα:grin:
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.157
Πόντοι
16.411
ρε παιδια πειτε κατι για το σπρωξιμο του βαζελου που ουτε στην βορεια κορεα την ομαδα του Προεδρου της χωρας δεν θα σπρωχναν ετσι
Είναι δικό τους φέτος για διάφορους λόγους
Πολιτικούς και αθλητικούς
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.118
Κριτικές
16
Like
19.130
Πόντοι
9.345
θα ακουνε γιοβανοβιτς και θα κλαινε οι τουρκοβαζελοι :confused:
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.118
Κριτικές
16
Like
19.130
Πόντοι
9.345
που θα ηταν ο χειροτερος ολυμπιακος της δεκαετειας χωρις τη φωτοβολιδα? :think:
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.981
Like
26.698
Πόντοι
5.006
Ρε αλάνια γιατί τόση υποτίμηση στον Ρέτσο ? Το παλικάρι 25χρ είναι ,την ξέρει την μπαλίτσα ,φιλότιμος είναι κάνει τα λάθη του ,,,οκ , όμως ποιός αμυντικός είναι που δεν κάνει λάθη ? Εδώ μέχρι πέρυσι είχαμε τον άλλον με θητεία ευρωπαική ,διεθνής κιόλας ,και κυνηγούσε τους αντιπάλους να τους κάνει πέναλτι σε ανύποπτες φάσεις . Ο Παναγιώτης είχε και έχει την ατυχία να τον πλαισιώνουν παίκτες άμπαλοι δυστυχώς και μια άμυνα που θύμιζε τσίρκο μέχρι πρότινος . Μπορεί το ποδοσφαιρικό σκεφτικό μου να'ναι λάθος ,ο χρόνος θα δείξει .
Παναγιωτη εσυ?
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Τα δρεπανοφόρα του λαγού τα είδες ? Θα τα δείς και την Κυριακή ,αναίμακτα θα την βγάλουν πάλι εν συγκρίσει με τον Παναγιώτη που θα κιτρινιστεί στο 5'επειδή ακούμπησε με το χέρι του τον ώμο του επιθετικού . Ετοιμάσου για μεγάλο σφάξιμο ,χειρότερο του αγώνα με την Κούλα .
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.079
Κριτικές
174
Like
118.983
Πόντοι
46.423
Ρε αλάνια γιατί τόση υποτίμηση στον Ρέτσο ? Το παλικάρι 25χρ είναι ,την ξέρει την μπαλίτσα ,φιλότιμος είναι κάνει τα λάθη του ,,,οκ , όμως ποιός αμυντικός είναι που δεν κάνει λάθη ? Εδώ μέχρι πέρυσι είχαμε τον άλλον με θητεία ευρωπαική ,διεθνής κιόλας ,και κυνηγούσε τους αντιπάλους να τους κάνει πέναλτι σε ανύποπτες φάσεις . Ο Παναγιώτης είχε και έχει την ατυχία να τον πλαισιώνουν παίκτες άμπαλοι δυστυχώς και μια άμυνα που θύμιζε τσίρκο μέχρι πρότινος . Μπορεί το ποδοσφαιρικό σκεφτικό μου να'ναι λάθος ,ο χρόνος θα δείξει .

Εμένα μου αρέσει πολύ ο Ρέτσος.

Ξέρει πολύ μπάλα αλλά δυστυχώς έξυνε τα παπάρια του τα προηγούμενα χρόνια με αποτέλεσμα να κάνει κάποια σφάλματα τα οποία λόγω θέσης κοστίζουν ακριβά.

Θα βελτιωθεί.

Όπως έχουμε ξαναπεί ευθύνη φέρει όλη η αμυντική λειτουργία της ομάδας και όχι μόνο ο Ρέτσος.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom