Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 41 άτομα (1 μέλη και 40 επισκέπτες)

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Έχει το περιθώριο να βάλει τον Μπιελ στην κανονική του θέση ως playmaker και τον Μασούρα ως ψευτοεννιάρι σε παραλλαγές του συστήματος. Ο Μπρινιτς θα ειναι αλλαγη του Ποντετσε. Βρουσάι σε κανα κυπελλο και πολυ του ειναι.
ο βρουσαι εχχει κλειδωσει για μπακ πλεον αλλαγη και αν χρειαστει να παιξει ξανα ψευτοεξτρεμ.
10ρακι θα παιζει ο φορτουνης αν παει σε τετοιο συστημα αν παει με 2 επιθετικους ισως να παιζει εκει ο μπιελ αλλα αυτο σημαινει οτι φορτουνης εχει πιεσει να φυγει.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
ο βρουσαι εχχει κλειδωσει για μπακ πλεον αλλαγη και αν χρειαστει να παιξει ξανα ψευτοεξτρεμ.
10ρακι θα παιζει ο φορτουνης αν παει σε τετοιο συστημα αν παει με 2 επιθετικους ισως να παιζει εκει ο μπιελ αλλα αυτο σημαινει οτι φορτουνης εχει πιεσει να φυγει.

Γιατί ; Θα έχει ένα φορ + απο πισω του τον Μασουρίνιο ή τον Μπιελ.

Βασικά αυτός που δεν χωράει στην ομάδα είναι ο Μπιελ οχι ο Φορτου.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
ΑΛΑΛΑ ΤΑ ΧΕΙΛΗ ΤΩΝ ΑΣΕΒΩΝ!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246

HollywoodInRosa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Ιαν 2023
Μηνύματα
2.589
Κριτικές
1
Like
3.790
Πόντοι
456
ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΤΗΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ

:piss::piss::piss::piss:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.420
Κριτικές
42
Like
49.841
Πόντοι
28.246
Επισημο πλεον και με την βουλα.
Ειναι μεγαλος ο πονος ο Χοντρος τους εβαλε σε ντογκι και με το βαρος του οπως σπρωχνει προκαλει μεχρι και ρηξη εντερου.

 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
ρε ΜΑΛΑΚΕΣ ο σκαρπα που θα παιζει?
 

ioannisp71

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Αυγ 2011
Μηνύματα
6.011
Κριτικές
20
Like
46.447
Πόντοι
8.927
:rockon:
 

Συνημμένα

  • IMG-714ec211baae2d3127b0b42efc5c7f60-V.jpg
    IMG-714ec211baae2d3127b0b42efc5c7f60-V.jpg
    220,2 KB · Εμφανίσεις: 47
  • Like
Αντιδράσεις: Zebu

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.909
Κριτικές
31
Like
15.859
Πόντοι
7.265
Μόνο ολυμπιακό βλεπω κανέναν άλλον
εσυ δεν εισαι ολυμπιακο; κρυφοβαζελος εισαι ΟΛΟΙ οι ολυμπιακοι ξερουμε οτι εκεινη τη μερα παιζουν ολυμπιακος-προοδευτικη στο γηπεδο νικαιας.
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.257
Like
905
Πόντοι
96
τι κριτικη να του κανουν; που αν δεν υπηρχε ο τσετσενος θα παλευαν με την κηφισια και τον παναιτωλικο για υποβιβασμο; που μαζι με τον προπονητη τους εχει ταισει σανο οτι η αθηνα τους κλεβει για τα επομενα 50 χρονια και ακομα και τα αραουτ τα βλεπουν κλεμμενα;

Αφου τους σηκωσε πρωταθλημα και κυπελλα μετα απο ποσα χρονια αγαμιας προτομη στο λευκο πυργο θα του κανουν, αγαλμα βασικα, αυτο το στιγμιοτυπο με το κουμπουρι μεσα στο γηπεδο :tooth:

Δεν εχουμε τις ιδιες απαιτησεις σαν οπαδοι με τους αλλους. Για αυτους οποιαδηποτε διακριση ειναι επιτευγμα, για εμας η δευτερη θεση ειναι αποτυχια. Και δεν λεω απαραιτητα οτι εμεις ειμαστε οι "σωστοι" στην υποθεση, κακομαθημενοι ειμαστε σαν γαυροι. Αλλα τουλαχιστον εχουμε μια βαση να απαιτουμε καλη ομαδα και τιτλους.

Στην Κοπα Καμπάνα...
Mονο ο Τσιμικας λειπει
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.256
Like
19.137
Πόντοι
2.606
εσυ δεν εισαι ολυμπιακο; κρυφοβαζελος εισαι ΟΛΟΙ οι ολυμπιακοι ξερουμε οτι εκεινη τη μερα παιζουν ολυμπιακος-προοδευτικη στο γηπεδο νικαιας.
Έβλεπα σήμερα φώτο από το καινούργιο μπερναμπεου ήταν το πρώτο γήπεδο που ήθελα να πάω όταν έβλεπα εμιλιο μπουντραγκιενιο να βάζει γκολ και κατέβαιναν όλοι στα κάγκελα και ήταν από τις πρώτες εκδρομές με τον ολυμπιακο εκτός Ελλάδος αυτή την κεφάλια του νταμπιζα στο 0-1 έσπασα ότι υπήρχε γύρω μου
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom