raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.981
- Like
- 26.696
- Πόντοι
- 5.006
ναι ο βρουσαι μονο για το κυπελλο ειναι...Έχει το περιθώριο να βάλει τον Μπιελ στην κανονική του θέση ως playmaker και τον Μασούρα ως ψευτοεννιάρι σε παραλλαγές του συστήματος. Ο Μπρινιτς θα ειναι αλλαγη του Ποντετσε. Βρουσάι σε κανα κυπελλο και πολυ του ειναι.
στο πρωταθλημα εχει μουκουντηδες, ροτες και χατζησαφιδες...που να χωρεσει ο φουκαρας ο βρουσαι...
ρε καλα σας εκανε ο ρεαμπτσουκ (ο καλυτερος μπακ το περσυνου πρωταθληματος) που σας κατουρησε για αλλες πολιτειες....

