Sub-Zero
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 10 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 18.212
- Like
- 22.973
- Πόντοι
- 6.056
Ναι ναι θα πάρουμε τερματοφύλακα ...
![]()
Για την επιθεση είπε
Ναι ναι θα πάρουμε τερματοφύλακα ...
![]()
Κατσε να τελειωσει αδερφέ! Κατσε να γινει πρωτα!Γαμα τους βαγγελα χωρίς σαλιο
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Πως τους γαμησες ετσι![]()
Γαμα τους βαγγελα χωρίς σαλιο
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Πως τους γαμησες ετσι![]()



Βρε αντε γαμηθηται γαμιολες όλο γκρίνια,ποιος ντεσποντινοφ και αρχιδιαΚατσε να τελειωσει αδερφέ! Κατσε να γινει πρωτα!




Θα ερθει ο φιγκο που λες τυπεMακάρι κι ας ερθει και δανεικός. Κρατάμε μικρό καλάθι βεβαια με οσα εχουν γινει φετος.
Σε λάθος ανθρωπο έκανες παραθεση αδερφε!Βρε αντε γαμηθηται γαμιολες όλο γκρίνια,ποιος ντεσποντινοφ και αρχιδια![]()
κυριοι εδω και μερες σας ειπα οτι ο γιοβετιτς ηταν κλεισμενος απλα τον ειχαν στο περιμενε,τωρα εκ των εσω σας βαζω ενα τρελο σεναριο πωληση ελ αραμπι και αφιξη αλλου παιχτη επιπεδου.![]()
Το γαμησεςκυριοι εδω και μερες σας ειπα οτι ο γιοβετιτς ηταν κλεισμενος απλα τον ειχαν στο περιμενε,τωρα εκ των εσω σας βαζω ενα τρελο σεναριο πωληση ελ αραμπι και αφιξη αλλου παιχτη επιπεδου.![]()