τωρα μενει να μπει και ο σκαρπας και να το παστελωσει κι αυτος...ποιος σε ακουει υστερα!!!
Για να τελειωνουμε με τον Φορτουνη και με τις θεσεις.
Του ζητηθηκε απο εποχη Μαρτινς να παιξει στα πλαγια και εκανε τσαλιμακια οτι η θεση του ειναι δεκαρι. Και το ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ (για τον Φορτουνη ο χαρακτηρισμος) απεδειξε οτι μπορει να τη υποστηριξει την θεση. Αλλα βλεπεις εκει θελει και τρεξιμο. Μολις σφιξανε οι κωλοι κοιτα πως παιζει.
Αλλο παραδειγμα. Και τον Βρουσαι τον εβαλε να παιξει δεξι φουλ μπακ και το παιδι επαιξε και την υποστηριζει τη θεση. Δεν γκρινιαξε. Εβαλε και τον Ανδρουτσο που η θεση του ειναι 8αρι. Πηγε και συτο το παιδι να παιξει δεξι φουλ μπακ. Δεν το χει, δεν μπορει. Προσπαθησε, δεν μπορει! Ή τον διωχνεις ή τον δοκιμαζεις στην θεση του αν μπορει να σου δωσει.
Συμπερασμα. Οπως ειχε πει και ενας στον Τζορνταν που γκρινιαζε για τα παπούτσια.
«Σημασια δεν εχει το παπούτσι αλλα αυτος που το φοραει» . Ετσι ειναι και η θεση. Αυτος που παιζει την θεση εχει σημασια.
Αυτα με τον εναν και τους αλλους. Και οι τρεις απο το Ρεντη βγηκαν!