Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 67 άτομα (6 μέλη και 61 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Δεν ξερω αν στο εχω πει αλλα στα αρχιδια μου που ειναι στα αρχιδια σου τυπε...:confused:
Και μονο που συγκρινεις Φορτουνη με Μασουρα δειχνει ποσο μυρωδιας εισαι απο μπαλα....:confused:
Δεν ξερω αν στο εχω πει, τυπε, αλλα στα αρχιδια μου αν με θεωρεις μυρωδια απο μπαλα, τυπε!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Εσενα ρε μαλακα απο που σου κανει τον εχεις δει;Γιατι περυσι ολη τη χρονια ειχε 2 γκολ και τωρα ειναι 4ος επιθετικος σε μια ομαδα που περυσι με το ζορι εμεινε στη κατηγορια!!!

Τουλαχιστον παιρνεις κανενα χαρτζηλικι να δικαιολογεις τα αδικαιολογητα ή σου βγαινει απο αντιδραση;
Και προπερσι δεκα γκολ σε 35 αγωνες με την Γουοτφορντ.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
4,5. Μην κοβεις το εκατομμυριο. Και τα 3,5 + μπονους που γράφουν εδω πολλα ειναι.

Και με τον Ντενις απο την Φορεστ καλύπτει και την θεση του επιθετικου και την θεση του εξτρεμ και στα δυο φτερα. Αλλα δεν σας κανει, εσας. Αν σας τον εφερνε από την Γουοτφορντ που τον πήρε θα σας εκανε. Εχει να κανει και απο που ερχεται.

Δεν γνωρίζω τον Ντενις , ζητώ συγγνώμη. Δεν παρακολουθούσα Γουοτφορντ.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Τουλαχιστον παιρνεις κανενα χαρτζηλικι να δικαιολογεις τα αδικαιολογητα ή σου βγαινει απο αντιδραση;
Την ιδια ερωτηση σου εχω κανει για το ποιος ξηγιεται για να γκρινιάζουμε απλα για να γκρινιαξουμε.
Απαντηση δεν πηρα ακομα. Οταν παρω θα σου απαντησω.
Εχω ρωτησει πρωτος.
 

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Όταν καταλάβουμε ότι ο Μασούρας είναι δεύτερος επιθετικός κι όχι εξτρέμ, μπορεί να σταματήσουμε να γκρινιάζουμε...
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.099
Κριτικές
174
Like
119.028
Πόντοι
46.423
Μασουρίνιο !!!

:alivedick: :alivedick: :alivedick:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.099
Κριτικές
174
Like
119.028
Πόντοι
46.423
Φορτούναρος !!!

:alivedick: :alivedick: :alivedick:
 

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Δεν πα να είναι Τσακατσούκες και Λαμίες, πέρυσι πότε βλέπαμε 4-5 παίκτες μέσα στην περιοχή για να βάζουν γκολ όταν γκελάρουν οι αντίπαλοι;
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Έτσι γαμιά μου!!!! Πίπωνε τα πουτανάκια του χοντρού! :alivedick::alivedick::alivedick:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Ποιους πλαγιους εχουμε;Τον Φορτουνη που ειναι κεντρικα χαφ
Για δες που το καρφωσε παλι ο Φορτουνης παιζοντας εξτρεμ ενω ειναι δεκαρι. Μαλλον τυχαιο θα ειναι. Δεν γινεται δεκαρι να παιξει εξτρεμ.
 

Μπιρλας

Μέγας
Εγγρ.
21 Μαρ 2017
Μηνύματα
14.065
Like
16.713
Πόντοι
3.656
Για δες που το καρφωσε παλι ο Φορτουνης παιζοντας εξτρεμ ενω ειναι δεκαρι. Μαλλον τυχαιο θα ειναι. Δεν γινεται δεκαρι να παιξει εξτρεμ.
τωρα μενει να μπει και ο σκαρπας και να το παστελωσει κι αυτος...ποιος σε ακουει υστερα!!!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
Δεν πα να είναι Τσακατσούκες και Λαμίες, πέρυσι πότε βλέπαμε 4-5 παίκτες μέσα στην περιοχή για να βάζουν γκολ όταν γκελάρουν οι αντίπαλοι;
Και χωρις καθαροαιμο εξτρεμ. Και να πεις οτι δεν έχουμε.. Τουλαχιστον εχουμε δυο. Πως γινεται ρε πουστη μου, να μου εξηγησει καποιος εμενα του μυρωδια.
 
Τελευταία τροποποίηση:

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Θέλουμε πάντως αμυντικό χαφ. Δεν βγαίνει η χρονιά μόνο μ' αυτούς τους δύο
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.427
Κριτικές
42
Like
49.846
Πόντοι
28.246
τωρα μενει να μπει και ο σκαρπας και να το παστελωσει κι αυτος...ποιος σε ακουει υστερα!!!
Για να τελειωνουμε με τον Φορτουνη και με τις θεσεις.
Του ζητηθηκε απο εποχη Μαρτινς να παιξει στα πλαγια και εκανε τσαλιμακια οτι η θεση του ειναι δεκαρι. Και το ΜΟΥΝΟΠΑΝΟ (για τον Φορτουνη ο χαρακτηρισμος) απεδειξε οτι μπορει να τη υποστηριξει την θεση. Αλλα βλεπεις εκει θελει και τρεξιμο. Μολις σφιξανε οι κωλοι κοιτα πως παιζει.

Αλλο παραδειγμα. Και τον Βρουσαι τον εβαλε να παιξει δεξι φουλ μπακ και το παιδι επαιξε και την υποστηριζει τη θεση. Δεν γκρινιαξε. Εβαλε και τον Ανδρουτσο που η θεση του ειναι 8αρι. Πηγε και συτο το παιδι να παιξει δεξι φουλ μπακ. Δεν το χει, δεν μπορει. Προσπαθησε, δεν μπορει! Ή τον διωχνεις ή τον δοκιμαζεις στην θεση του αν μπορει να σου δωσει.

Συμπερασμα. Οπως ειχε πει και ενας στον Τζορνταν που γκρινιαζε για τα παπούτσια. «Σημασια δεν εχει το παπούτσι αλλα αυτος που το φοραει» . Ετσι ειναι και η θεση. Αυτος που παιζει την θεση εχει σημασια.

Αυτα με τον εναν και τους αλλους. Και οι τρεις απο το Ρεντη βγηκαν!
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Μου εξηγεις πως στο διαλο παλι καρφωσε γκολ απο την θέση εξτρεμ;

Α,έχουμε πέσει σε βαριά περίπτωση.... Το βλέπεις το ματς ρε ή διαβαζεις περιγραφη στο sdna ;;; Παίζει εξτρεμ ο Φορτουνης ;; Που; Στον ύπνο σου ; Όποιος γυριζει για να πάρει μπαλα γινεται χαφ και οποιος πηγαινει στο πλαι εξτρεμ ; Ουτε τα βασικά.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom