Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 95 άτομα (2 μέλη και 93 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.544
Κριτικές
42
Like
50.003
Πόντοι
28.246
Πάντως για να δουλέψει ο εξτρέμ με ανάποδο πόδι, πρέπει να έχεις και μπακ που να άνεβαίνει και να δίνει πλάτος. Έναν Ρόντι κι απ' αριστερά. Ο Κίνι ανεβαίνει, αλλά τι να τον κάνω που έχει κι αυτός ανάποδο πόδι και συγκλίνει; Άντε να δούμε τι θα μας βγει ο νέος ο Αργεντίνος και αν έχει συνέλθει ο Αγγλάρας...
Γι αυτο αλλαξαμε ολοκληρη την αριστερη αμυντικη φρουρα που επαιζε στον ασβεστη (Ρεαμπτσιουκ, Ραμον) θα δουμε.

Οσο για την εμφανιση του Ολυμπιακου αποψε ισως να εξηγειται οτι η ομαδα εχει πετυχει πλεον τον πρωτο μεγαλο στοχο να μπει στους ομιλους του europa εκτος αν αυτοκτονησει.... Και ως εκ τουτου ειναι πλεον πιο ηρεμη.

Διοικητικα εχουν μπει σημαντικα λεφτα στα ταμεία και οπως διαβαζουμε στα ρεπορταζ μιλαει αλλιώς πλεον στο μεταγραφικό παζαρι. Οχι ως ζαμπλουτος αλλα εχει πορτοφολι πλεον να κινηθει.
 
Τελευταία τροποποίηση:
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Το ζητημα δεν ειναι η κουρσα και να γινει η σεντρα. Αλλα ο εξτρεμ να παιζει με αναποδο ποδι ωστε να συγκλίνει προς τον αξονα εκω απο την περιοχη να σουταρει με το ποδι το καλο. Ο Ρομπεν ειναι ο δασκαλος.
Κάποιος έπαιζε Pro εδώ.....

:rockon:
 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Ωραίο σχόλιο σε αθλητικό σάιτ. Ταυτίζομαι

1693172329450.png
Χωρίς κάν να το ψάξω,το έχει γράψει ο Νικολακόπουλος,που έχει το συνήθειο να αλλάζει τα ονόματα των παικτών αν δεν του αρέσουν.
Π.χ Εσέ αντί για Χέσε και Αβιλά ενώ όλος ο κόσμος τον λέει Πίπα....
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.148
Κριτικές
174
Like
119.281
Πόντοι
46.423

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Χωρίς κάν να το ψάξω,το έχει γράψει ο Νικολακόπουλος,που έχει το συνήθειο να αλλάζει τα ονόματα των παικτών αν δεν του αρέσουν.
Π.χ Εσέ αντί για Χέσε και Αβιλά ενώ όλος ο κόσμος τον λέει Πίπα....
Σχόλιο αναγνώστη ήταν
 

daddycool

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Μαΐ 2022
Μηνύματα
781
Κριτικές
20
Like
2.571
Πόντοι
1.196
Ξεκολλάτε ρε με τις προφορές. Που να δείτε στο νησί τί γίνεται, που ο ένα λέει τομάτο και ο άλλος τομέιτο (και ο Σκωτσέζος κάτι που δεν καταλαβαίνεις) Ο Κόμπανι & ο κομπάνι στην ίδια πρόταση, ο Σάλα, το Χαμερσμιθ και το Άμερσμιθ και κανείς δεν εχει πρόβλημα.
Χθες επίσης έβλεπα Talleres - Huracan, δύο εκφωνητές σε 90 λεπτά την είπαν Τασέρες, Τατζέρες, Ταγέρες, Ταζέρες, μόνο τσαγιέρες δεν την είπαν ...
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.148
Κριτικές
174
Like
119.281
Πόντοι
46.423

Φρέιρε και Έσε είναι εξαιρετικοί παίκτες.

Τον Ορτέγκα δεν τον έχουμε δει ακόμα αλλά φαίνεται μεγάλη παικτούρα.

Ψαγμένες λύσεις από Αργεντινή.

Και ο Σκάρπα έχει ποιότητα αλλά θα δούμε αν θα τα καταφέρει.

Εντυπωσιακή η βελτίωση του ξεγραμμένου Ρέτσου.
 

KabamaruIgano

Ανώτερος
Εγγρ.
3 Φεβ 2012
Μηνύματα
5.091
Κριτικές
44
Like
11.011
Πόντοι
6.727
Ο κορδόν ξέρει...Δεν τον έφερε τυχαία ο πρόεδρος και δεν τ έδωσε 1 χαρτί έτσι...Οποίος παίχτης έρχεται είναι τσεκαρισμενος..
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.651
Like
30.686
Πόντοι
6.256
Ειδαμε μπαλιτσα χθες μετα απο πολυ καιρο....τωρα ειμασταν τοσο καλοι εμεις ή ειναι τοσο για το πουτσο ο Ατρομητος θα το δειξει η συνεχεια.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.148
Κριτικές
174
Like
119.281
Πόντοι
46.423
Ειδαμε μπαλιτσα χθες μετα απο πολυ καιρο....τωρα ειμασταν τοσο καλοι εμεις ή ειναι τοσο για το πουτσο ο Ατρομητος θα το δειξει η συνεχεια.

Το καλό είναι ότι η ομάδα ξεδιπλώνεται και κάνουμε αρκετές ευκαιρίες για πολλά γκόλ.

Αυτό είναι το σημαντικότερο στοιχείο.

Παρατήρησα επίσης ότι όλοι ανεξαιρέτως παίκτες, προπονητής, βοηθοί, παγκίτες πανηγυρίζουν όλοι μαζί πράγμα που δείχνει ότι έχει περάσει η φιλοσοφία της ομαδικότητας και όλοι μαζί προσπαθούν για το καλό της ομάδας.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Εμένα αυτό που μου αρέσει περισσότερο μεχρις στιγμής είναι το πρεσσινγκ σε όλο το γήπεδο. Δε νοειται συγχρονο ποδοσφαιρο χωρις πρεσσινγκ. Επισης βλεπω προσπαθει να βελτιωσει και το πασσινγκ , να παιζουν πιο γρηγορα και με τη μια αλλα δεν εχει παιχτες να το υποστηριξει. Τα 10ρια μας ειναι λιγο σλοου και θελουν να κρατανε μπαλα. Θα δουμε τι μεταγραφες θα γινουν και πως θα διαμορφωθει η ομαδα. Λογικα απο Οκτωβρη - Νοεμβρη θα εχουμε καλη εικονα για το τι χτιζεται.
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.148
Κριτικές
174
Like
119.281
Πόντοι
46.423

Εγώ τον γουστάρω πολύ τον Μασουρίνιο.

Χρήσιμος στρατιώτης που πάντα δίνει τον καλύτερό του εαυτό.

Σιγά μη τον πουλάγαμε τζάμπα.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.544
Κριτικές
42
Like
50.003
Πόντοι
28.246
Ειδαμε μπαλιτσα χθες μετα απο πολυ καιρο....τωρα ειμασταν τοσο καλοι εμεις ή ειναι τοσο για το πουτσο ο Ατρομητος θα το δειξει η συνεχεια.
Και τα δυο.

Τελευταιο ρεπορτάζ Νικολακοπουλου. Συμφωνα με τον κυρ Κωστα, τον Σουρλη τον εδωσε ελευθερο και οχι δανεικο στον Αστερα Τριπολης με μεγαλο ποσοστο μεταπωλησης. :confused:
 
Τελευταία τροποποίηση:
  • Like
Αντιδράσεις: cuturu

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Είδα φάσει αυτού του Πιερότι. Δυνατό παιδί, γρήγορος φαίνεται για το μπόι του, κινείται καλά, αλλά...
- Δεν είναι εξτρέμ, επιθετικός είναι
- Δεν έχει το γκολ, παίρνει φόρα και σουτάρει όπου βγει
Κοινώς, δεν μου γέμισε το μάτι
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.651
Like
30.686
Πόντοι
6.256
Είδα φάσει αυτού του ΑποκΠιερότι. Δυνατό παιδί, γρήγορος φαίνεται για το μπόι του, κινείται καλά, αλλά...
- Δεν είναι εξτρέμ, επιθετικός είναι
- Δεν έχει το γκολ, παίρνει φόρα και σουτάρει όπου βγει
Κοινώς, δεν μου γέμισε το μάτι
Αποκλειεται τυπε τα στατιστικα του λενε οτι ειναι δεινος σκορερ.....
 

cuturu

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
1.260
Like
911
Πόντοι
96

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Εχουμε τον Ισπανο Μπουχαλακη για φετος να μας κραταει ζεστους τον χειμωνα....

Δεν πιστεύω να απαξιώνεις μέγιστη παιχτούρα Ιμπόρα ;;;;; Ποιος νομίζεις οτι πλένει σωβρακοφανελες μετα την προπονηση ;
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom