Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.508
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.970
- Πόντοι
- 28.246
Γι αυτο αλλαξαμε ολοκληρη την αριστερη αμυντικη φρουρα που επαιζε στον ασβεστη (Ρεαμπτσιουκ, Ραμον) θα δουμε.Πάντως για να δουλέψει ο εξτρέμ με ανάποδο πόδι, πρέπει να έχεις και μπακ που να άνεβαίνει και να δίνει πλάτος. Έναν Ρόντι κι απ' αριστερά. Ο Κίνι ανεβαίνει, αλλά τι να τον κάνω που έχει κι αυτός ανάποδο πόδι και συγκλίνει; Άντε να δούμε τι θα μας βγει ο νέος ο Αργεντίνος και αν έχει συνέλθει ο Αγγλάρας...
Οσο για την εμφανιση του Ολυμπιακου αποψε ισως να εξηγειται οτι η ομαδα εχει πετυχει πλεον τον πρωτο μεγαλο στοχο να μπει στους ομιλους του europa εκτος αν αυτοκτονησει.... Και ως εκ τουτου ειναι πλεον πιο ηρεμη.
Διοικητικα εχουν μπει σημαντικα λεφτα στα ταμεία και οπως διαβαζουμε στα ρεπορταζ μιλαει αλλιώς πλεον στο μεταγραφικό παζαρι. Οχι ως ζαμπλουτος αλλα εχει πορτοφολι πλεον να κινηθει.
Τελευταία τροποποίηση:
