Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 66 άτομα (0 μέλη και 66 επισκέπτες)

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
Γι απόψε ρωτάω , γενικά το έχουμε πει οτι νομιζει οτι προπονει στη Σεγουντα.
Για αποψε οπως εξελιχτηκε το παιχνιδι, Φορτουνης, Μασουρας δεν χρειαζονται μεσα το ιδιο και ο Μαντι πλεον. Χρηζουν αλλαγης και ξεκουρασης. Αντε να δουμε τι θα κανει.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756
Για αποψε οπως εξελιχτηκε το παιχνιδι, Φορτουνης, Μασουρας δνε χριαζονται μεσα το ιδιο και ο Μαντι πλεον. Χρηζουν αλλαγης και ξεκουρασης. Αντε να δουμε τι θα κανει.
Έλα μορε μλκ γραφικός έχεις γίνει κολλημα με το προπονητή
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Για αποψε οπως εξελιχτηκε το παιχνιδι, Φορτουνης, Μασουρας δεν χρειαζονται μεσα το ιδιο και ο Μαντι πλεον. Χρηζουν αλλαγης και ξεκουρασης. Αντε να δουμε τι θα κανει.

Δε σου χαλαει χατίρι ο κοουτς
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Μπιελ ειναι ο ισπανος Γιαννακης Οκκας.
 

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Ντάξ, δεν του κάθεται τίποτα του Μπιελ
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
Όχι δεν είναι, αλλά μεγάλη γκίνια
Δεν μπαινουν ολα, αδερφε. Και δεν γινεται και ενας παιχτης να ειναι το ιδιο καλος σε καθε παιχνιδι. Παιζει ρόλο και ο αντιπαλος πως παιζει.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
To λοιπον....Εχουμε θεμα σε εξτρεμ και φορ , κατι που θα φανει οταν θα παιξουμε το πρωτο ταμπουρι μακριά απ το Καραισκάκης. Ευτυχως τελειωνει ο μηνας και παιζει να κανουμε καμια μεταγραφη. Εσε , Μπρινιτς ψιλοθετικοι , θα τους ξαναδουμε. Σκαρπα δε μ'αρεσει προς το παρον , μου δινει την αισθηση οτι νομιζει οτι ειναι στην Κοπα Καμπανα. Αλεξανδροπουλος μπορει να προσφερει πραγματα.
Καρβαλιο να σταματησει καποτε το ανεκδοτο , καπου ελεος.
Ελ Αραμπι αγαπώ , αλλά για αλλαγή στο 85' .
 

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Ο Σκάρπα δείχνει αγχωμένος να αποδείξει κάτι, αλλά έβγαλε κάποιες καλές συνεργασίες και θεωρώ ότι δεν ήταν κακός.
Ο Χέσε μου άρεσε πολύ, θέλει λίγη προσοχή στις βιαστικές μπαλιές μπροστά. Πάντως όποτε έκανε λάθος το διόρθωσε μόνος του.
Ο Μπρίνιτς θα δείξει. Έχει παραγίνει πάντως το κακό με τους εξτρέμ με ανάποδο πόδι. Καημό το έχω να δω μια κλασική κούρσα και σέντρα στη γραμμή από εξτρέμ.
Ο Κίνι είναι αρκετά αξιόπιστος πίσω και δείχνει ότι μπορεί να έχει και καλά ανεβάσματα. Για 1ος αναπληρωματικός είναι ταμάμ. Μου θυμίζει Ζεβλάκοβ λίγο στο στιλάκι.
Η διαφορά από τα προηγούμενα ματς ήταν ότι σήμερα παίζαμε με 11 παίκτες ενώ στα άλλα με 10,5 λόγω Ιμπόρα...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.968
Πόντοι
28.246
Έχει παραγίνει πάντως το κακό με τους εξτρέμ με ανάποδο πόδι. Καημό το έχω να δω μια κλασική κούρσα και σέντρα στη γραμμή από εξτρέμ
Το ζητημα δεν ειναι η κουρσα και να γινει η σεντρα. Αλλα ο εξτρεμ να παιζει με αναποδο ποδι ωστε να συγκλίνει προς τον αξονα εκω απο την περιοχη να σουταρει με το ποδι το καλο. Ο Ρομπεν ειναι ο δασκαλος.
 

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Το ζητημα δεν ειναι η κουρσα και να γινει η σεντρα. Αλλα ο εξτρεμ να παιζει με αναποδο ποδι ωστε να συγκλίνει προς τον αξονα εκω απο την περιοχη να σουταρει με το ποδι το καλο. Ο Ρομπεν ειναι ο δασκαλος.
Την ξέρω τη λογική του inside forward, είμαι από τους πολύ παλιούς του Football (championship τότε) Manager. Απλά λέω ένα παράπονο βρε παιδί μου, μια κλασική βρετανική κούρσα-σέντρα. Έτσι να θυμηθούμε τα παλιά!
Πάντως για να δουλέψει ο εξτρέμ με ανάποδο πόδι, πρέπει να έχεις και μπακ που να άνεβαίνει και να δίνει πλάτος. Έναν Ρόντι κι απ' αριστερά. Ο Κίνι ανεβαίνει, αλλά τι να τον κάνω που έχει κι αυτός ανάποδο πόδι και συγκλίνει; Άντε να δούμε τι θα μας βγει ο νέος ο Αργεντίνος και αν έχει συνέλθει ο Αγγλάρας...
 

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Ωραίο σχόλιο σε αθλητικό σάιτ. Ταυτίζομαι

1693172329450.png
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom