You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.508
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.968
- Πόντοι
- 28.246
Για αποψε οπως εξελιχτηκε το παιχνιδι, Φορτουνης, Μασουρας δεν χρειαζονται μεσα το ιδιο και ο Μαντι πλεον. Χρηζουν αλλαγης και ξεκουρασης. Αντε να δουμε τι θα κανει.Γι απόψε ρωτάω , γενικά το έχουμε πει οτι νομιζει οτι προπονει στη Σεγουντα.
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.770
- Like
- 57.701
- Πόντοι
- 12.756
Έλα μορε μλκ γραφικός έχεις γίνει κολλημα με το προπονητήΓια αποψε οπως εξελιχτηκε το παιχνιδι, Φορτουνης, Μασουρας δνε χριαζονται μεσα το ιδιο και ο Μαντι πλεον. Χρηζουν αλλαγης και ξεκουρασης. Αντε να δουμε τι θα κανει.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.508
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.968
- Πόντοι
- 28.246
Καλα ρε μλκ. Το βλνω.Έλα μορε μλκ γραφικός έχεις γίνει κολλημα με το προπονητή
DayStalker
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 3.644
- Like
- 7.734
- Πόντοι
- 2.306
Για αποψε οπως εξελιχτηκε το παιχνιδι, Φορτουνης, Μασουρας δεν χρειαζονται μεσα το ιδιο και ο Μαντι πλεον. Χρηζουν αλλαγης και ξεκουρασης. Αντε να δουμε τι θα κανει.
Δε σου χαλαει χατίρι ο κοουτς
1belkinjo2
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 223
- Κριτικές
- 1
- Like
- 357
- Πόντοι
- 21
Τι ματσάρα κάνει ο Ροντινέι
DayStalker
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 3.644
- Like
- 7.734
- Πόντοι
- 2.306
Μπιελ ειναι ο ισπανος Γιαννακης Οκκας.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.508
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.968
- Πόντοι
- 28.246
Αμα δεν μιλησω δεν γινεται προκοπη!Δε σου χαλαει χατίρι ο κοουτς
1belkinjo2
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 223
- Κριτικές
- 1
- Like
- 357
- Πόντοι
- 21
Παίζει να μπαίνει να διαβάζει εδώ μέσα ο κόουτς. Τον κόβω για μπουρδελιάρηΑμα δεν μιλησω δεν γινεται προκοπη!
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.508
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.968
- Πόντοι
- 28.246
Του εστειλα ραβασακι στο viber για το τι πρεπει να κανει.Παίζει να μπαίνει να διαβάζει εδώ μέσα ο κόουτς. Τον κόβω για μπουρδελιάρη
1belkinjo2
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 223
- Κριτικές
- 1
- Like
- 357
- Πόντοι
- 21
Ντάξ, δεν του κάθεται τίποτα του Μπιελ
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.508
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.968
- Πόντοι
- 28.246
Δεν ειναι κακος παιχτης παντως.Ντάξ, δεν του κάθεται τίποτα του Μπιελ
1belkinjo2
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 223
- Κριτικές
- 1
- Like
- 357
- Πόντοι
- 21
Όχι δεν είναι, αλλά μεγάλη γκίνιαΔεν ειναι κακος παιχτης παντως.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.508
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.968
- Πόντοι
- 28.246
Δεν μπαινουν ολα, αδερφε. Και δεν γινεται και ενας παιχτης να ειναι το ιδιο καλος σε καθε παιχνιδι. Παιζει ρόλο και ο αντιπαλος πως παιζει.Όχι δεν είναι, αλλά μεγάλη γκίνια
DayStalker
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 3.644
- Like
- 7.734
- Πόντοι
- 2.306
To λοιπον....Εχουμε θεμα σε εξτρεμ και φορ , κατι που θα φανει οταν θα παιξουμε το πρωτο ταμπουρι μακριά απ το Καραισκάκης. Ευτυχως τελειωνει ο μηνας και παιζει να κανουμε καμια μεταγραφη. Εσε , Μπρινιτς ψιλοθετικοι , θα τους ξαναδουμε. Σκαρπα δε μ'αρεσει προς το παρον , μου δινει την αισθηση οτι νομιζει οτι ειναι στην Κοπα Καμπανα. Αλεξανδροπουλος μπορει να προσφερει πραγματα.
Καρβαλιο να σταματησει καποτε το ανεκδοτο , καπου ελεος.
Ελ Αραμπι αγαπώ , αλλά για αλλαγή στο 85' .
Καρβαλιο να σταματησει καποτε το ανεκδοτο , καπου ελεος.
Ελ Αραμπι αγαπώ , αλλά για αλλαγή στο 85' .
1belkinjo2
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 223
- Κριτικές
- 1
- Like
- 357
- Πόντοι
- 21
Ο Σκάρπα δείχνει αγχωμένος να αποδείξει κάτι, αλλά έβγαλε κάποιες καλές συνεργασίες και θεωρώ ότι δεν ήταν κακός.
Ο Χέσε μου άρεσε πολύ, θέλει λίγη προσοχή στις βιαστικές μπαλιές μπροστά. Πάντως όποτε έκανε λάθος το διόρθωσε μόνος του.
Ο Μπρίνιτς θα δείξει. Έχει παραγίνει πάντως το κακό με τους εξτρέμ με ανάποδο πόδι. Καημό το έχω να δω μια κλασική κούρσα και σέντρα στη γραμμή από εξτρέμ.
Ο Κίνι είναι αρκετά αξιόπιστος πίσω και δείχνει ότι μπορεί να έχει και καλά ανεβάσματα. Για 1ος αναπληρωματικός είναι ταμάμ. Μου θυμίζει Ζεβλάκοβ λίγο στο στιλάκι.
Η διαφορά από τα προηγούμενα ματς ήταν ότι σήμερα παίζαμε με 11 παίκτες ενώ στα άλλα με 10,5 λόγω Ιμπόρα...
Ο Χέσε μου άρεσε πολύ, θέλει λίγη προσοχή στις βιαστικές μπαλιές μπροστά. Πάντως όποτε έκανε λάθος το διόρθωσε μόνος του.
Ο Μπρίνιτς θα δείξει. Έχει παραγίνει πάντως το κακό με τους εξτρέμ με ανάποδο πόδι. Καημό το έχω να δω μια κλασική κούρσα και σέντρα στη γραμμή από εξτρέμ.
Ο Κίνι είναι αρκετά αξιόπιστος πίσω και δείχνει ότι μπορεί να έχει και καλά ανεβάσματα. Για 1ος αναπληρωματικός είναι ταμάμ. Μου θυμίζει Ζεβλάκοβ λίγο στο στιλάκι.
Η διαφορά από τα προηγούμενα ματς ήταν ότι σήμερα παίζαμε με 11 παίκτες ενώ στα άλλα με 10,5 λόγω Ιμπόρα...
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.508
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.968
- Πόντοι
- 28.246
Το ζητημα δεν ειναι η κουρσα και να γινει η σεντρα. Αλλα ο εξτρεμ να παιζει με αναποδο ποδι ωστε να συγκλίνει προς τον αξονα εκω απο την περιοχη να σουταρει με το ποδι το καλο. Ο Ρομπεν ειναι ο δασκαλος.Έχει παραγίνει πάντως το κακό με τους εξτρέμ με ανάποδο πόδι. Καημό το έχω να δω μια κλασική κούρσα και σέντρα στη γραμμή από εξτρέμ
1belkinjo2
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 223
- Κριτικές
- 1
- Like
- 357
- Πόντοι
- 21
Την ξέρω τη λογική του inside forward, είμαι από τους πολύ παλιούς του Football (championship τότε) Manager. Απλά λέω ένα παράπονο βρε παιδί μου, μια κλασική βρετανική κούρσα-σέντρα. Έτσι να θυμηθούμε τα παλιά!Το ζητημα δεν ειναι η κουρσα και να γινει η σεντρα. Αλλα ο εξτρεμ να παιζει με αναποδο ποδι ωστε να συγκλίνει προς τον αξονα εκω απο την περιοχη να σουταρει με το ποδι το καλο. Ο Ρομπεν ειναι ο δασκαλος.
Πάντως για να δουλέψει ο εξτρέμ με ανάποδο πόδι, πρέπει να έχεις και μπακ που να άνεβαίνει και να δίνει πλάτος. Έναν Ρόντι κι απ' αριστερά. Ο Κίνι ανεβαίνει, αλλά τι να τον κάνω που έχει κι αυτός ανάποδο πόδι και συγκλίνει; Άντε να δούμε τι θα μας βγει ο νέος ο Αργεντίνος και αν έχει συνέλθει ο Αγγλάρας...
1belkinjo2
Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Ιουλ 2016
- Μηνύματα
- 223
- Κριτικές
- 1
- Like
- 357
- Πόντοι
- 21
Ωραίο σχόλιο σε αθλητικό σάιτ. Ταυτίζομαι
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 36K
