Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.652
- Like
- 30.686
- Πόντοι
- 6.256
Εγω δεν ξερω ουτε οτι ειναι υπερομαδα ουτε οτι ειναι πουτσομαδα....το μονο που ξερω ειναι οτι εχουμε 17/08 και δεν εχουμε τα 2 βασικα μας εξτρεμ,το βασικο μας αριστερο μπακ και το βασικο μας αμυντικο χαφ.Εσύ τι ξέρεις για υπερομαδα δηλαδή ρε μλκ?
Ειναι οι προσθηκες που "ερχονται" εδω και 2 μηνες....
