Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 54 άτομα (0 μέλη και 54 επισκέπτες)

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.771
Like
57.705
Πόντοι
12.756
Περιμενουμε τωρα με την Τσουκαριτσκαπως τελος παντων να δουμε πως θα παιξει ο μαλακας στον παγκο. Που μου εκανε τον Ολυμπιακο οτι ο βαζελος περυσι. Δηλαδη, ξεκιναμε τον αγωνα με πρωτο στοχο να μην φαμε γκολ. Αντε να τον δω με την κωλοπετινιτσα πως θα παιξει.

Και αμυντικό που ειπες οτι δεν εχεις βασκκο αμυντικο παλι ο Φρειρε μαζι ςκ τον Ρετσο σε βγαλανε παλικαρι αποψε.
Έρχονται προσθήκες ρε δε γαμιεσται με τον αλλον Παρέα μαζι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Πέρασα πανάξια μια υπερομαδα ρε μουνη
:coffee:
Ποια υπερομαδα ρε μλκ χα χα:piss::piss::piss::piss:
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.648
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Περιμενουμε τωρα με την Τσουκαριτσκαπως τελος παντων να δουμε πως θα παιξει ο μαλακας στον παγκο. Που μου εκανε τον Ολυμπιακο οτι ο βαζελος περυσι. Δηλαδη, ξεκιναμε τον αγωνα με πρωτο στοχο να μην φαμε γκολ. Αντε να τον δω με την κωλοπετινιτσα πως θα παιξει.

Και αμυντικό που ειπες οτι δεν εχεις βασκκο αμυντικο παλι ο Φρειρε μαζι ςκ τον Ρετσο σε βγαλανε παλικαρι αποψε.
Ετσι τυπε περιμενε....οπως περιμενουμε και εμεις απο τον Μαιο μεταγραφες ετσι θα περιμενεις και εσυ.
Υ.Γ
Μιλησα για αριστερο μπακ οχι για αμυντικο.....μαντεψε στο επομενο παιχνιδι ποια θα ειναι τα βασικα σου μπακ;Κινι και Ανδρουτσος....ειμαι σιγουρος οτι αμα ειμαστε για το πουτσο θα φταιει ο Μαρτινεθ.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.970
Πόντοι
28.246
Έρχονται προσθήκες ρε δε γαμιεσται με τον αλλον Παρέα μαζι
Εγω με τον προπονητη τα εχω. Και με αυτους τους παιχτες την ειχα να την περασω την Γκενγκ χωρις να καρδιοχτυπησουμε.
 
  • Θυμός
Αντιδράσεις: Kassie

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Έρχονται προσθήκες ρε δε γαμιεσται με τον αλλον Παρέα μαζι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Ποια υπερομαδα ρε μλκ χα χα:piss::piss::piss::piss:
Έρχονται, αλλά δεν έχουμε όριο στον αριθμό των αλλαγών από γύρο σε γύρο;
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.648
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Έρχονται προσθήκες ρε δε γαμιεσται με τον αλλον Παρέα μαζι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Ποια υπερομαδα ρε μλκ χα χα:piss::piss::piss::piss:
Τι ερχονται βρε μαλακα και εσυ;Ποτε θα προλαβουν ολοι αυτοι να ενσωματωθουν και να παιξουν;Παλι με τους ιδιους θα πας και στον επομενο γυρο.....
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.771
Like
57.705
Πόντοι
12.756
Εγω με τον προπονητη τα εχω. Και με αυτους τους παιχτες την ειχα να την περασω την Γκενγκ χωρις να καρδιοχτυπησουμε.
Ναι καλά οκ,ρε μλκ θα με τρελάνεις με μισό ροστερ πέρασες την μισο πρωταθλήτρια Βελγίου,και όχι καφενείο και γκρινιαζεις
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.648
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Εγω με τον προπονητη τα εχω. Και με αυτους τους παιχτες την ειχα να την περασω την Γκενγκ χωρις να καρδιοχτυπησουμε.
Ε ναι τη φιναλιστ του Βελγιου με χειροτερο ροστερ απο το πουτσοροστερ το περυσινο την ειχες ανετα εσυ Μουρινιο.....
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.970
Πόντοι
28.246
Ετσι τυπε περιμενε....οπως περιμενουμε και εμεις απο τον Μαιο μεταγραφες ετσι θα περιμενεις και εσυ.
Υ.Γ
Μιλησα για αριστερο μπακ οχι για αμυντικο.....μαντεψε στο επομενο παιχνιδι ποια θα ειναι τα βασικα σου μπακ;Κινι και Ανδρουτσος....ειμαι σιγουρος οτι αμα ειμαστε για το πουτσο θα φταιει ο Μαρτινεθ.
Ο,τι και να οσυ φερει, δεν προκειται να παιξει αλλιως αυτος. Φοβάται ο μαλακας, δεν το βλεπεις;

Δημιουργια μηδεν, δεν το βλεπεις; Μηπως δεν εχεις και δημιουργικα χαφ; Αλλα που να την δωσουν αφου και τον επιθετικο σου τον εχεις πισω.
 
Τελευταία τροποποίηση:

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.771
Like
57.705
Πόντοι
12.756
Τι ερχονται βρε μαλακα και εσυ;Ποτε θα προλαβουν ολοι αυτοι να ενσωματωθουν και να παιξουν;Παλι με τους ιδιους θα πας και στον επομενο γυρο.....
Σιγά βρε μλκ εσύ έξυπνιδη με τα τσουκοατσουκα παιζεις
 

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Εγω με τον προπονητη τα εχω. Και με αυτους τους παιχτες την ειχα να την περασω την Γκενγκ χωρις να καρδιοχτυπησουμε.
Δεν έχεις δίκιο τώρα. Δεν είναι τίποτα σπουδαίο η Γκενκ, αλλά έχουν ταχύτητα που είναι το μεγάλο μας πρόβλημα. Έκανε κούρσα στις καθυστερήσεις ο Βέλγος με τον Βρουσάι που μόλις είχε μπει και τον άφησε πίσω για πλάκα
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.970
Πόντοι
28.246
Ναι καλά οκ,ρε μλκ θα με τρελάνεις με μισό ροστερ πέρασες την μισο πρωταθλήτρια Βελγίου,και όχι καφενείο και γκρινιαζεις
Κατσε να δω τοτε και πως θα παιξει με την μπυραρια.
Καλα σου λεει ο Χελ απο πανω σου. Και ποτε θα προλαβουν να μπουν στο πνευμα να παιξουν;

Τεσπα κατσε να δω με τον μαμα κακα που μπλεξαμε.
 

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Ο,τι και να οσυ φερει, δεν προκειται να παιξει αλλιως αυτος. Φοβάται ο μακακας, δεν το βλεπεις;

Δημιουργια μηδεν, δεν το βλεπεις; Μηπως δεν εχεις και δημιουργικα χαφ; Αλλα που να την δωσουν αφου και τον επιθετικο σου τον εχεις πισω.
Πράγματι πάντως, μέχρι στιγμής η ομάδα δείχνει στημένη για να εξασφαλίσει παραμονή στην Πριμέρα.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.771
Like
57.705
Πόντοι
12.756
Κατσε να δω τοτε και πως θα παιξει με την μπυραρια.
Καλα σου λεει ο Χελ απο πανω σου. Και ποτε θα προλαβουν να μπουν στο πνευμα να παιξουν;

Τεσπα κατσε να δω με τον μαμα κακα που μπλεξαμε.
Ρε μλκ δε πας στη δουλειά σου να ηρεμήσουμε λίγο :tooth:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.508
Κριτικές
42
Like
49.970
Πόντοι
28.246
Και μιας και τέλος καλό όλα καλά
Και μιας και το ξεχάσαμε και η μερα ακομα δεν βγήκε.

Μεγάλε, Σάββα....ΑΘΑΝΑΤΟΣ.
IMG-f76c57b4b2ce5f622eb61d00e5210dc8-V.jpg
 

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Μ' αυτά και μ' αυτά ξεχάσαμε να ευχαριστήσουμε τον Παναθηναϊκό που επένδυσε στον Αλεξανδρόπουλο και κάνουμε εμείς τώρα απόσβεση :P
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.648
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Ο,τι και να οσυ φερει, δεν προκειται να παιξει αλλιως αυτος. Φοβάται ο μακακας, δεν το βλεπεις;

Δημιουργια μηδεν, δεν το βλεπεις; Μηπως δεν εχεις και δημιουργικα χαφ; Αλλα που να την δωσουν αφου και τον επιθετικο σου τον εχεις πισω.
Πως να δημιουργησει η ομαδα ρε οταν αναγκαζεται να βαζει τον μονο παιχτη που μπορει να φτιαξει παιχνιδι σαν εξτρεμ γιατι δεν εχουμε εξτρεμ;Οταν το αμυντικο χαφ μας που ειναι ο νο2 πλειμεικερ ειναι ο πεθαμενος Ιμπορα που κανει τον Μπουχαλακη να μοιαζει με τον Μπεκενμπαουερ;

Ας ειχε κανονικο ροστερ και θα τον εκραζα εγω πρωτος απο ολους σας αν ειχαμε αυτη την εικονα...στο μονο σημερα που μπορεις να τους πεις ειναι που ξεκινησε τον μαλακα τον Καρβαλιο και οχι τον Αλεξανδροπουλο.
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Πάντως μετά το 70 η ομάδα έπαιξε μπάλα ,είχε υπομονή στο παιχνίδι ,εμφανής ΠΟΛΥ η απουσία ενός επιθετικού ,είναι προπονημένη, δόξα τω θεώ σε αυτό και αν Ισπανός είχε τελικές καλές ( σε αυτό είναι πολύ μείον ) θα'χε τελειώσει ο αγώνας πιο νωρίς . Δώστε χρόνο σε προπονητή κ παίκτες και θα πηγαίνει καλύτερα η ομάδα ,τουλάχιστον δεν είναι το συνονθύλευμα της περσινής σαπίλας .
 

SLIM SHADY

Μέγας
Εγγρ.
30 Οκτ 2021
Μηνύματα
3.075
Κριτικές
8
Like
32.319
Πόντοι
4.936
1692303882345.png


Μπράβο Σωτήρη γάμησε τους όλους με την ομάδα της καρδιάς σου
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom