ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.770
- Like
- 57.703
- Πόντοι
- 12.756
Έρχονται προσθήκες ρε δε γαμιεσται με τον αλλον Παρέα μαζιΠεριμενουμε τωρα με την Τσουκαριτσκαπως τελος παντων να δουμε πως θα παιξει ο μαλακας στον παγκο. Που μου εκανε τον Ολυμπιακο οτι ο βαζελος περυσι. Δηλαδη, ξεκιναμε τον αγωνα με πρωτο στοχο να μην φαμε γκολ. Αντε να τον δω με την κωλοπετινιτσα πως θα παιξει.
Και αμυντικό που ειπες οτι δεν εχεις βασκκο αμυντικο παλι ο Φρειρε μαζι ςκ τον Ρετσο σε βγαλανε παλικαρι αποψε.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Ποια υπερομαδα ρε μλκ χα χαΠέρασα πανάξια μια υπερομαδα ρε μουνη
![]()




