paparotriftoulas
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 13 Σεπ 2014
- Μηνύματα
- 12.287
- Κριτικές
- 67
- Like
- 38.938
- Πόντοι
- 10.656
φιλε το τι εκανες στο πρωτο ματς δεν εχει ιδιαιτερη σημασια, παρα μονο το αποτελεσμα. Για ολους. Ας ειχες και 99% κατοχη και 49 τελικες στο τερμα, το 1-0 ειναι 1-0. ειδικα εφοσον δεν υπαρχει εκτος εδρας γκολ (γιατι τωρα "τσαμπα" κρατησες το μηδεν πισω).Ο ενας πηρε το απολυτο θετικο αποτελεσμα με μεγαθηριο την Μαρσειγ και παει εκτος εδρας να το υπερασπιστει και παιζει για δυο αποτελεσματα. Κυνηγησανε και αλλα γκολ οι βαζελοι.
Ο αλλος με μεγαθηριο την Ντιναμο Κιεβου και πηρε το ιδιο απολυτο θετικο αποτελεσμα και παει εκτος για το ιδιο. Κυνηγησανε και αλλα γκολ και τα σκουληκια.
Και εμεις με γκολ στο 22" και αντι να τους πνιξουμε οσο γινεται, παιζουμε για να το κρατησουμε.
Και οι τρεις στην εδρα τους! Εχει μεγαλη διαφορα αδερφε.
Δεν μειωνω την προσπαθεια κανενος, απλα το επομενο ματς μην περιμενεις να δεις τις ιδιες ομαδες. Και επειδη με βαση τα ελληνικα δεδομενα, και οι 3 θα κατεβουν να "κρατησουν το σκορ", αν τυχει και φας ενα (οι πιθανοτητες ειναι να φας), ευκολα παθαινεις κοκομπλοκο και ολο το αμυντικο συστημα παει περιπατο. Θα αγχωθεις, θα πρεπει να ανοιχτεις ή να παιξεις 120 για πεναλτι, και με τις αντοχες και την προετοιμασια των δικων μας, 120 λεπτα θα πεφτουν κατω με ανακοπες.
Βλεποντας και κανοντας ειναι η φαση. Το προβαδισμα παντως ειναι ισχνο και για τους 3 μας.
Στοιχηματικα παντως (προκριση), φαβορι παοκ, μικρο φαβορι γαυρος, οριακα αουτσαιντερ βαζελος και αρης, η αεκ οριακο φαβορι αλλα κανεις δεν ξερει τι θα γινει εκει. Για να μην χασουν το ματς ομως (στοιχηματικα παλι), μονο ο παοκ ειναι φαβορι, για τους υπολοιπους η ηττα ειναι προβλεπομενη (και παιζεται η προκριση αναλογα την εκταση του σκορ). Αυτα ειναι τα προγνωστικα βεβαια, απλα για να εχεις μια εικονα...
Εγω ειλικρινα θελω να περασουν ολοι (κι ας τους κραζω για να κανω χαβαλε), αλλα μου ειναι αδυνατο να ειμαι αισιοδοξος, μετα απο οσα εχω δει τοσα χρονια. Μακαρι να ειχαμε νοοτροπια ολλανδιας/ελβετιας/αυστριας κτλ και να διναμε βαρος στην επιθεση αντι για την αμυνα (οσα βαλουμε και οσα φαμε), ειναι και πιο θεαματικο. το ελληνικο ποδοσφαιρο ομως ειναι κατ'εξοχην κατενατσιο

