Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 47 άτομα (8 μέλη και 39 επισκέπτες)

TOMCRUISE

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Αυγ 2020
Μηνύματα
4.436
Κριτικές
56
Like
26.267
Πόντοι
27.486
σφυρα το επιτελους!!!!!!!!!!
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.430
Κριτικές
42
Like
49.850
Πόντοι
28.246
Να σαι καλά ρε Παναγιώτη! Για ολόκληρη την εμφάνιση απόψε.

Με αυτο το αποτελεσμα είναι δύσκολα στον επαναληπτικό.
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
για το πανο να γραψουμε κατι?
 

Annapurna

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
7 Μαΐ 2020
Μηνύματα
32.114
Κριτικές
174
Like
119.058
Πόντοι
46.423
Ο Ρέτσος εξαιρετική εμφάνιση.
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.277
Κριτικές
67
Like
38.882
Πόντοι
10.656
Εντάξει αδελφέ ωραίο συμπέρασμα από το πρώτο ματς εβγαλες για το προπονητή
και εγω αυτο το συμπερασμα εβγαλα.
κλαμα και καθυστερησεις, τελευταια στιγμη αλλαγες με τα φρεσκα ποδια.....

Ειναι διπλα ματς, και δεν υπαρχει εντος/εκτος εδρας γκολ.
Με μονο 1 γκολ καβατζα ενω προηγηθηκαμε στο 1', εκτος εδρας θα ματωσουμε
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506
την αλλη εβδομαδα ειναι το παιχνιδι?
 

1belkinjo2

Μέλος
Εγγρ.
1 Ιουλ 2016
Μηνύματα
223
Κριτικές
1
Like
357
Πόντοι
21
Αυτή η ομάδα μέχρι εκεί φτάνει. Με Κινέζο, τουλάχιστον 1 καλό εξτρέμ και αμυντικό χαφ μπορεί να δούμε άλλα πράγματα.
Να δούμε αν παίζουν όντως οι πιτσιρικάδες από την Αργεντινή και την Κροατία κι αν είναι τόσο καλοί όσο λένε...
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.430
Κριτικές
42
Like
49.850
Πόντοι
28.246
Εντάξει αδελφέ ωραίο συμπέρασμα από το πρώτο ματς εβγαλες για το προπονητή
Ελα Να σου πω τι Ολυμπιακός είναι αυτός που είδαμε απόψε.

Τι ήτανε ο Παναθηναϊκός πέρυσι; Ακριβώς το ίδιο. Ξεκινάμε το παιχνίδι για να ΜΗΝ φάμε γκολ ως πρώτο στόχο. Αν βάλουμε πρώτοι το υπερασπιζόμαστε χωρίς να ξαανοιγομαστε σαν κόρη οφθαλμού.

Ίδιος ο βαζελος που κοροϊδεύαμε πέρυσι.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Όλα καλά. Όπως τα αφήσαμε πέρσι δηλαδή. Κάναμε και νικη στην Ευρωπη μετα απο 2 χρονια , ποιος στη χαρη μας.
Χαμηλα το κεφάλι και προετοιμαζομαστε για τη ρεβανς τωρα . Με κατανυξη εννοειται.

8b8082ac44e5350aebbf97950098eda8.jpg
 

Sub-Zero

Ανώτερος
Εγγρ.
10 Οκτ 2021
Μηνύματα
18.212
Like
22.974
Πόντοι
6.056
Γκολ στο 22o δευτερόλεπτο,κυκλώσαμε το over,και λήγει 1-0 :headbang:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom