You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 20.923
- Κριτικές
- 148
- Λύσεις
- 5
- Like
- 10.925
- Πόντοι
- 17.085
O Πορτογάλος Μπουχαλάκης. Που βασικά ο Μπουχαλάκης είναι λίγο καλύτερος.Καρβάλιο
kostad1nos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 28 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 1.619
- Κριτικές
- 2
- Like
- 5.342
- Πόντοι
- 456
κανονικα θα επρεπε αν αυτομπαναριστεις με αυτο που ειπες.αυτος σε εβρισε ?O Πορτογάλος Μπουχαλάκης. Που βασικά ο Μπουχαλάκης είναι λίγο καλύτερος.
aiolos.klima50
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιαν 2022
- Μηνύματα
- 10.416
- Like
- 87.152
- Πόντοι
- 12.056
Μήπως τον εψησε ο Αλμέιδα να έρθει στην ΑΕΚα το μπαστάρδι, και το καλοκαίρι δήλωνε οτι είναι και απόλυτα αφοσιωμένος στην ομαδάραμας. ουσουτου κοπρόσκυλο.
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 20.923
- Κριτικές
- 148
- Λύσεις
- 5
- Like
- 10.925
- Πόντοι
- 17.085
Εντάξει ζητώ συγγνώμη απ' τον Μπούχα.κανονικα θα επρεπε αν αυτομπαναριστεις με αυτο που ειπες.αυτος σε εβρισε ?
alex71
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 154.287
- Κριτικές
- 1
- Like
- 32.315
- Πόντοι
- 8.006
"Καλησπερα σας, απο Ελλαδα τηλεφωνώ, ο κυριος Σβεντ?"Λέτε?
![]()
Σβεντ: «Μίλησα με τον Ολυμπιακό πριν από μία εβδομάδα»
Ο Αλεξέι Σβεντ, ο οποίος είναι φευγάτος από την ΤΣΣΚΑ Μόσχας, αποκάλυψε σε συνέντευξή του στη Ρωσία ότι πριν από μία εβδομάδα είχε μιλήσει με τον Ολυμπιακό!www.sport-fm.gr
"Ναι"'.
πρωταθλητης: "ΕΙΠΕ ΤΟ ΝΑΙ Ο ΣΒΕΝΤ"
DayStalker
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 3.644
- Like
- 7.734
- Πόντοι
- 2.306
Ο Ολυμπιακός κλείνει τον Χεζέ, αναμένεται τα επόμενα 24ωρα στην Ελλάδα
Επιτέλους ενα προτζεκτ αν και οσο να ναι εχω ξενερωσει που φευγει ο κορεατης παιχταρας. Ρισκο η λατινικη αμερικη αλλα αν βγει θα αγορασει 3 πλοια ο προεδρος.
Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν παίρνουμε τον Πάλμα απ' τον Αρη στα εξτρεμ. Αφου δεν παιζει να βρουμε κατι καλυτερο και μαλιστα σε τετοια ηλικια.
Επιτέλους ενα προτζεκτ αν και οσο να ναι εχω ξενερωσει που φευγει ο κορεατης παιχταρας. Ρισκο η λατινικη αμερικη αλλα αν βγει θα αγορασει 3 πλοια ο προεδρος.
Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν παίρνουμε τον Πάλμα απ' τον Αρη στα εξτρεμ. Αφου δεν παιζει να βρουμε κατι καλυτερο και μαλιστα σε τετοια ηλικια.
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.729
- Like
- 57.552
- Πόντοι
- 12.756
Τυπε νομίζω ο μικρος ειναι καλή περίπτωση.Ο Ολυμπιακός κλείνει τον Χεζέ, αναμένεται τα επόμενα 24ωρα στην Ελλάδα
Επιτέλους ενα προτζεκτ αν και οσο να ναι εχω ξενερωσει που φευγει ο κορεατης παιχταρας. Ρισκο η λατινικη αμερικη αλλα αν βγει θα αγορασει 3 πλοια ο προεδρος.
Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν παίρνουμε τον Πάλμα απ' τον Αρη στα εξτρεμ. Αφου δεν παιζει να βρουμε κατι καλυτερο και μαλιστα σε τετοια ηλικια.
DayStalker
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 22 Φεβ 2020
- Μηνύματα
- 3.644
- Like
- 7.734
- Πόντοι
- 2.306
Τυπε νομίζω ο μικρος ειναι καλή περίπτωση.
Έτσι δείχνει. Απο την άλλη δεν μας έχει βγει ποτέ παιχτης απο λατ.αμερικη αν δεν κανω λαθος.
Annapurna
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 7 Μαΐ 2020
- Μηνύματα
- 32.125
- Κριτικές
- 174
- Like
- 119.225
- Πόντοι
- 46.423
Αφήστε που μέσο επιθετικά είμαστε τελείως γυμνοί.
Αν εξαιρέσουμε τον Φορτούνη και λίγο τον Μπιέλ είμαστε τελείως για τον πούτσο.
Τον Ελ Καυλί δεν τον έχουμε δει ακόμα.
Φαίνεται καλός αλλά χωρίς εξτρέμ με προσωπικότητα δεν πάμε πουθενά.
Αν εξαιρέσουμε τον Φορτούνη και λίγο τον Μπιέλ είμαστε τελείως για τον πούτσο.
Τον Ελ Καυλί δεν τον έχουμε δει ακόμα.
Φαίνεται καλός αλλά χωρίς εξτρέμ με προσωπικότητα δεν πάμε πουθενά.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.469
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.882
- Πόντοι
- 28.246
Ο Ολυμπιακός κλείνει τον Χεζέ, αναμένεται τα επόμενα 24ωρα στην Ελλάδα
Επιτέλους ενα προτζεκτ αν και οσο να ναι εχω ξενερωσει που φευγει ο κορεατης παιχταρας. Ρισκο η λατινικη αμερικη αλλα αν βγει θα αγορασει 3 πλοια ο προεδρος.
Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν παίρνουμε τον Πάλμα απ' τον Αρη στα εξτρεμ. Αφου δεν παιζει να βρουμε κατι καλυτερο και μαλιστα σε τετοια ηλικια.
Αδερφια, υπάρχουν παιχτες για οποιον και να φυγει. Ουδεις αναντικαταστατος. Φτανει να ψαχνεις πριν πουλησεις ωστε να εχεις την λυση ετοιμη. Και συγκεκριμενα για την θεση του Χουανγκ, ή μαλλον... για τις θεσεις που παιζει (εξαρι, οχταρι, δεκαρι) υπαρχει αυτην την στιγμη και ελευθερος και εναν χρονο μικροτερος απο τον Χουανγκ. Το θεμα ειναι μπορεις να τον πεισεις; Γιατι ειναι και μαθημενος να παιζει στην Αγγλια. Ελευθερος ξανα λεω. Δεν εχει ακουστει για Ολυμπιακο. Ετσι απλα τον αναφερω.Τυπε νομίζω ο μικρος ειναι καλή περίπτωση.
Tom Davies τον λενε. Τα λεω καλα @Νταης;
Σιγουρα θα θέλαμε να φυγει με πιο ομορφο τροπο και να παρουμε τα λεφτα. Αλλα ακόμα και ετσι, αφου μας βγηκε... Ζαχοβιτς (αν οντως φταιει ο παιχτης επαναλαμβανω) ας φερει τουλάχιστον ενα δωδεκαρι και να κρατησουμε και ενα 15% ποσοστο μεταπωλησης και να παει στο καλο.
Τελευταία τροποποίηση:
SLIM SHADY
Μέγας
- Εγγρ.
- 30 Οκτ 2021
- Μηνύματα
- 3.065
- Κριτικές
- 8
- Like
- 32.226
- Πόντοι
- 4.936
Και καλά ταλέντο της Έβερτον.Αδερφια, υπάρχουν παιχτες για οποιον και να φυγει. Ουδεις αναντικαταστατος. Φτανει να ψαχνειςνπριν πουλησειςζ ωστε να εχεις την λυση ετοιμη. Και συγκεκριμενα για την θεση του Χουανγκ, ή μαλλον... για τις θεσεις που παιζει ( εξαρι, οχταρι, δεκαρι) υπαρχει αυτην την στιγμη και ελευθερος και εναν χρονο μικροτερος απο τον Χουανγκ. Το θεμα ειναι μπορεις να τον πεισεις; Γιατι ειναι και μαθημενος να παιζει στην Αγγλια. Ελευθερος ξανα λεω. Δεν εχει ακουστει για Ολυμπιακο. Ετσι απλα τον αναφερω.
Tom Davies τον λενε. Τα λεω καλα @Νταης;
Σιγουρα θα θέλαμε να φυγει με πιο ομορφο τροπο και να παρουμε τα λεφτα. Αλλα ακόμα και ετσι, αφου μας βγηκε... Ζαχοβιτς (αν οντως φταιει ο παιχτης επαναλαμβανω) ας φερει τουλάχιστον ενα δωδεκαρι και να κρατησουμε και ενα 15% ποσοστο μεταπωλησης και να παει στο καλο.
Εδώ θα τον φάνε οι γκόμενες και τα κλαμπ
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 20.923
- Κριτικές
- 148
- Λύσεις
- 5
- Like
- 10.925
- Πόντοι
- 17.085
Αυτός ως φίλος του Ελ Αραμπί ήρθε, δεν περιμένουμε πολλά.Τον Ελ Καυλί δεν τον έχουμε δει ακόμα.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.469
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.882
- Πόντοι
- 28.246
Ειδες με τι ωραια προφορά ελεγε το ονομα του ο Θαναηλακης χτες;Αυτός ως φίλος του Ελ Αραμπί ήρθε, δεν περιμένουμε πολλά.
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2006
- Μηνύματα
- 20.923
- Κριτικές
- 148
- Λύσεις
- 5
- Like
- 10.925
- Πόντοι
- 17.085
Ναι, πάντα σε φόρμα είναι δαύτος.Ειδες με τι ωραια προφορά ελεγε το ονομα του ο Θαναηλακης χτες;
Αρσεναλάκιας exAragorn135
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2015
- Μηνύματα
- 4.262
- Κριτικές
- 47
- Like
- 17.806
- Πόντοι
- 13.116
εντάξει παιδιά μην φέρνουμε την καταστροφή...
από την ομάδα χθες αν γυρίσουμε τον Φορτούνη στο κέντρο που είναι η φυσική του θέση χρειαζόμαστε μόνο
ένα αριστερό μπακ,
ένα στόπερ στη θέση του Ρέτσου, (αυτός ήρθε )
ένα οχτάρι,
2 εξτρέμ
και επίσης χαφ για πάγκο και εξτρέμ για πάγκο.....όλα καλά...
από την ομάδα χθες αν γυρίσουμε τον Φορτούνη στο κέντρο που είναι η φυσική του θέση χρειαζόμαστε μόνο
ένα αριστερό μπακ,
ένα στόπερ στη θέση του Ρέτσου, (αυτός ήρθε )
ένα οχτάρι,
2 εξτρέμ
και επίσης χαφ για πάγκο και εξτρέμ για πάγκο.....όλα καλά...
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 274
- Εμφανίσεις
- 13K
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 78
- Εμφανίσεις
- 31K
- Απαντήσεις
- 91
- Εμφανίσεις
- 35K