Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
O Πορτογάλος Μπουχαλάκης. Που βασικά ο Μπουχαλάκης είναι λίγο καλύτερος.Καρβάλιο
κανονικα θα επρεπε αν αυτομπαναριστεις με αυτο που ειπες.αυτος σε εβρισε ?O Πορτογάλος Μπουχαλάκης. Που βασικά ο Μπουχαλάκης είναι λίγο καλύτερος.
Μήπως τον εψησε ο Αλμέιδα να έρθει στην ΑΕΚα το μπαστάρδι, και το καλοκαίρι δήλωνε οτι είναι και απόλυτα αφοσιωμένος στην ομαδάραμας. ουσουτου κοπρόσκυλο.
Εντάξει ζητώ συγγνώμη απ' τον Μπούχα.κανονικα θα επρεπε αν αυτομπαναριστεις με αυτο που ειπες.αυτος σε εβρισε ?
"Καλησπερα σας, απο Ελλαδα τηλεφωνώ, ο κυριος Σβεντ?"Λέτε?
![]()
Σβεντ: «Μίλησα με τον Ολυμπιακό πριν από μία εβδομάδα»
Ο Αλεξέι Σβεντ, ο οποίος είναι φευγάτος από την ΤΣΣΚΑ Μόσχας, αποκάλυψε σε συνέντευξή του στη Ρωσία ότι πριν από μία εβδομάδα είχε μιλήσει με τον Ολυμπιακό!www.sport-fm.gr
Τυπε νομίζω ο μικρος ειναι καλή περίπτωση.Ο Ολυμπιακός κλείνει τον Χεζέ, αναμένεται τα επόμενα 24ωρα στην Ελλάδα
Επιτέλους ενα προτζεκτ αν και οσο να ναι εχω ξενερωσει που φευγει ο κορεατης παιχταρας. Ρισκο η λατινικη αμερικη αλλα αν βγει θα αγορασει 3 πλοια ο προεδρος.
Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν παίρνουμε τον Πάλμα απ' τον Αρη στα εξτρεμ. Αφου δεν παιζει να βρουμε κατι καλυτερο και μαλιστα σε τετοια ηλικια.
Τυπε νομίζω ο μικρος ειναι καλή περίπτωση.
Ο Ολυμπιακός κλείνει τον Χεζέ, αναμένεται τα επόμενα 24ωρα στην Ελλάδα
Επιτέλους ενα προτζεκτ αν και οσο να ναι εχω ξενερωσει που φευγει ο κορεατης παιχταρας. Ρισκο η λατινικη αμερικη αλλα αν βγει θα αγορασει 3 πλοια ο προεδρος.
Επίσης, δεν καταλαβαίνω γιατί δεν παίρνουμε τον Πάλμα απ' τον Αρη στα εξτρεμ. Αφου δεν παιζει να βρουμε κατι καλυτερο και μαλιστα σε τετοια ηλικια.
Αδερφια, υπάρχουν παιχτες για οποιον και να φυγει. Ουδεις αναντικαταστατος. Φτανει να ψαχνεις πριν πουλησεις ωστε να εχεις την λυση ετοιμη. Και συγκεκριμενα για την θεση του Χουανγκ, ή μαλλον... για τις θεσεις που παιζει (εξαρι, οχταρι, δεκαρι) υπαρχει αυτην την στιγμη και ελευθερος και εναν χρονο μικροτερος απο τον Χουανγκ. Το θεμα ειναι μπορεις να τον πεισεις; Γιατι ειναι και μαθημενος να παιζει στην Αγγλια. Ελευθερος ξανα λεω. Δεν εχει ακουστει για Ολυμπιακο. Ετσι απλα τον αναφερω.Τυπε νομίζω ο μικρος ειναι καλή περίπτωση.
Και καλά ταλέντο της Έβερτον.Αδερφια, υπάρχουν παιχτες για οποιον και να φυγει. Ουδεις αναντικαταστατος. Φτανει να ψαχνειςνπριν πουλησειςζ ωστε να εχεις την λυση ετοιμη. Και συγκεκριμενα για την θεση του Χουανγκ, ή μαλλον... για τις θεσεις που παιζει ( εξαρι, οχταρι, δεκαρι) υπαρχει αυτην την στιγμη και ελευθερος και εναν χρονο μικροτερος απο τον Χουανγκ. Το θεμα ειναι μπορεις να τον πεισεις; Γιατι ειναι και μαθημενος να παιζει στην Αγγλια. Ελευθερος ξανα λεω. Δεν εχει ακουστει για Ολυμπιακο. Ετσι απλα τον αναφερω.
Tom Davies τον λενε. Τα λεω καλα @Νταης;
Σιγουρα θα θέλαμε να φυγει με πιο ομορφο τροπο και να παρουμε τα λεφτα. Αλλα ακόμα και ετσι, αφου μας βγηκε... Ζαχοβιτς (αν οντως φταιει ο παιχτης επαναλαμβανω) ας φερει τουλάχιστον ενα δωδεκαρι και να κρατησουμε και ενα 15% ποσοστο μεταπωλησης και να παει στο καλο.
Αυτός ως φίλος του Ελ Αραμπί ήρθε, δεν περιμένουμε πολλά.Τον Ελ Καυλί δεν τον έχουμε δει ακόμα.
Ειδες με τι ωραια προφορά ελεγε το ονομα του ο Θαναηλακης χτες;Αυτός ως φίλος του Ελ Αραμπί ήρθε, δεν περιμένουμε πολλά.
Ναι, πάντα σε φόρμα είναι δαύτος.Ειδες με τι ωραια προφορά ελεγε το ονομα του ο Θαναηλακης χτες;