troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.756
- Πόντοι
- 5.506
παω να ριξω ενα κατουρημααθηναιος προσπαθει να φτιαξει κερκιδα διπλα.![]()
παω να ριξω ενα κατουρημααθηναιος προσπαθει να φτιαξει κερκιδα διπλα.![]()
οχι πολιτισμος.παω να ριξω ενα κατουρημα
ε τωρα εριξαοχι πολιτισμος.
φυγε απο δω....καλησπερα και παλι..καλη επιτυχια στον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΜΑΣ παιδια
βρε σαλτα γαμησου καλπικε.καλησπερα και παλι..καλη επιτυχια στον ΠΑΝΑΘΗΝΑΙΚΟ ΜΑΣ παιδια
ας πιουν γκαζοζαΔυσκολα τα βλέπω σήμερα, έχουν δίψα οι βαζελοι, περιμεναν χρόνια να φθάσουν εδώ...
ΚΑΙ ΕΜΕΙς ΚΑΤΟΥΡΙΟΜΑΣΤΕ....Δυσκολα τα βλέπω σήμερα, έχουν δίψα οι βαζελοι, περιμεναν χρόνια να φθάσουν εδώ...
γαμα μας ρε βαρο ακομα δεν αρχισαμεδεν ειναι καλος ο ρεαμπτσουκ.![]()
σημερα δεν εναι ο εαυτος του.γαμα μας ρε βαρο ακομα δεν αρχισαμε
Τι το έπαιξες?σημερα δεν εναι ο εαυτος του.![]()

δεν ειμαστε καλοι μεχρι τωρα.καθε φορα που τους κοιταζουμε στο κεντρο σφυριζει φαουλ....μαλιστα![]()
ναι αυτο ειναι αληθειαδεν ειμαστε καλοι μεχρι τωρα.
Ειναι τζεντλμεν μην αγχωνεσαι...πολυ εχθρικο το κλιμα.....κριμα![]()