Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 62 άτομα (5 μέλη και 57 επισκέπτες)

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.647
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Κάτσε ρε τυπε..
Πως τους ισοπεδώνεις έτσι..
Ακόμη πρώτοι είναι, έχει πορεία ακόμη.
Στο κολπο είναι και οι φάπες, μπας και το διαχειριστουν όταν έρθει η κρίσιμη ώρα.
Τυπε εδω και 1 μηνα δεν τραβαει η ομαδα με τις αναθυμιασεις παμε......
 

Mystery X

Μέγας
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.590
Κριτικές
4
Like
10.543
Πόντοι
3.506
Τυπε εδω και 1 μηνα δεν τραβαει η ομαδα με τις αναθυμιασεις παμε......
Δε συμφωνώ πλήρως, αλλά δεν παίζουμε και μπάσκεταρα.
Αλλα ρε τυπε, ποια ομάδα σε οποιοδήποτε άθλημα το κάνει?
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
Τυπε εδω και 1 μηνα δεν τραβαει η ομαδα με τις αναθυμιασεις παμε......

Το πρωτάθλημα θα το πάρουμε πάντως εύκολα ή δύσκολα. Ευρωλίγκα , αν μας κάτσει ένα καλό ματσάρισμα με Μπασκόνια ή Ζαλγκίρις θα πάμε Φ4 κι έχουμε πολύ καιρό μέχρι τότε να ξαναφορμαριστούμε.
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.647
Like
30.683
Πόντοι
6.256
Δε συμφωνώ πλήρως, αλλά δεν παίζουμε και μπάσκεταρα.
Αλλα ρε τυπε, ποια ομάδα σε οποιοδήποτε άθλημα το κάνει?
Τυπε τωρα πρεπει να φορτσαρεις τι να το κανω να εβγαζες ματια ολη τη χρονια και τωρα που κρινονται ολα να εισαι για το πουτσο...και κακα τα ψεμματα ο Καννααν ειναι ανεκδοτο και οι Πιτερς-Μπολομποι ανυπαρκτοι.

Παλι καλα που μας βγηκε ο Μπλακ.....
 

Mystery X

Μέγας
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.590
Κριτικές
4
Like
10.543
Πόντοι
3.506
Τυπε τωρα πρεπει να φορτσαρεις τι να το κανω να εβγαζες ματια ολη τη χρονια και τωρα που κρινονται ολα να εισαι για το πουτσο...και κακα τα ψεμματα ο Καννααν ειναι ανεκδοτο και οι Πιτερς-Μπολομποι ανυπαρκτοι.

Παλι καλα που μας βγηκε ο Μπλακ.....
Μη σκας.
Φ4 θα πάμε.
Αν θα το σηκώσουμε δεν υπογράφω.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.764
Like
57.680
Πόντοι
12.756
Τυπε τωρα πρεπει να φορτσαρεις τι να το κανω να εβγαζες ματια ολη τη χρονια και τωρα που κρινονται ολα να εισαι για το πουτσο...και κακα τα ψεμματα ο Καννααν ειναι ανεκδοτο και οι Πιτερς-Μπολομποι ανυπαρκτοι.

Παλι καλα που μας βγηκε ο Μπλακ.....
δε μπορει να είσαι βρε μλκ συνέχεια στα κόκκινα,δε περνεις χαμπαρι πρώτος και πάλι μανουρα κάνεις
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
ολα τα σκατα μαζεμενα
 

HollywoodInRosa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Ιαν 2023
Μηνύματα
2.589
Κριτικές
1
Like
3.790
Πόντοι
456
τυποι για πρωτη φορα θα υποστηριξω το εντιμοτατον σωματειο σας στον δικαιο αγωνα του εναντιων του βαζελου την Κυριακη. θελω τελευταια αγωνιστικη να ερθετε Τουμπα με ελπιδα για πρωταθλημα η' τσου λου και να σας το στερησω για να απολαυσω στο επακρον το κλαμα και το σκουξιμο που θα επακολουθησει.

η brabuska δεσμευτηκε για εκδρομη τελευταια αγωνιστικη θα σας φορτωσει στο ντατσουν για να ανηφορισετε εις την Σαλονικα. εκει θα σας υποδεχτουν τα αδερφια σας του αρεως που θα σας υποδειξουν τους ασφαλεις σκουληκοδρομους για αποφυγη δυσαρεστων συναντησεων για εσας.

καλη επιτυχια εντιμοτατοι φιλοι μου !

ΥΓ. ξεχασα να σας πω οτι ειμαι μεγαλη μαυρογατα
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.700
Κριτικές
27
Like
8.430
Πόντοι
3.446
τυποι για πρωτη φορα θα υποστηριξω το εντιμοτατον σωματειο σας στον δικαιο αγωνα του εναντιων του βαζελου την Κυριακη. θελω τελευταια αγωνιστικη να ερθετε Τουμπα με ελπιδα για πρωταθλημα η' τσου λου και να σας το στερησω για να απολαυσω στο επακρον το κλαμα και το σκουξιμο που θα επακολουθησει.

η brabuska δεσμευτηκε για εκδρομη τελευταια αγωνιστικη θα σας φορτωσει στο ντατσουν για να ανηφορισετε εις την Σαλονικα. εκει θα σας υποδεχτουν τα αδερφια σας του αρεως που θα σας υποδειξουν τους ασφαλεις σκουληκοδρομους για αποφυγη δυσαρεστων συναντησεων για εσας.

καλη επιτυχια εντιμοτατοι φιλοι μου !

ΥΓ. ξεχασα να σας πω οτι ειμαι μεγαλη μαυρογατα
Τι να μας κάνεις ρε παοκι;Τρία θα φας και μέσα στο μπουρδελο σου
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.494
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246
τυποι για πρωτη φορα θα υποστηριξω το εντιμοτατον σωματειο σας στον δικαιο αγωνα του εναντιων του βαζελου την Κυριακη. θελω τελευταια αγωνιστικη να ερθετε Τουμπα με ελπιδα για πρωταθλημα η' τσου λου και να σας το στερησω για να απολαυσω στο επακρον το κλαμα και το σκουξιμο που θα επακολουθησει.

Σε όλα τα υπόλοιπα παιχνίδια εκτός από τον Άρη που πρέπει να του κόψω βαθμούς για να βγει ο Βόλος Ευρώπη και με τον Ολυμπιακό για να μην πάρει ούτε την δεύτερη θέση, θα σηκώσω τα ποδια ως καλή πουτανα που είμαι μια ζωή.
Δεν χρειαζοταν σιαξιμο αλλά συμπληρωμα. Στο συμπλήρωσα.

Μια ζωή η πουτανα του πρωταθλήματος θα είσαι.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.282
Like
19.209
Πόντοι
2.606
Λοιπόν Αυτός ο καράφλος είναι σκληρός καργιολης ,προπονητής δεν ξέρω αν είναι τι γνώσεις έχει δεν ξέρω αλλά είναι αυτό που χρειάζεται η ομαδα τώρα, τώρα το τονίζω , το όλο σκηνικό τώρα είναι Ολυμπιακός το βλέπεις το νιώθεις, μπορεί στο τέλος να παρουμε τα αρχιδια μας αλλά δεν ξέρω ο κόσμος έχει πίστη και πάθος και η ομαδα έδειξε το ίδιο
Απαιτησαμε να ξεκουμπιστει ο μοντελος και τώρα έχουμε την υποχρέωση και θα αγωνιστούμε διπλά
 
Τελευταία τροποποίηση:

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
Λοιπόν Αυτός ο καράφλος είναι σκληρός καργιολης ,προπονητής δεν ξέρω αν είναι τι γνώσεις έχει δεν ξέρω αλλά είναι αυτό που χρειάζεται η ομαδα τώρα, τώρα το τονίζω , το όλο σκηνικό τώρα είναι Ολυμπιακός το βλέπεις το νιώθεις, μπορεί στο τέλος να παρουμε τα αρχιδια μας αλλά δεν ξέρω ο κόσμος έχει πίστη και πάθος και η ομαδα έδειξε το ίδιο
Όποιος ήταν μέσα προχτές,το κατάλαβε και το ένοιωσε
 

Chevaliier7

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2012
Μηνύματα
475
Κριτικές
11
Like
490
Πόντοι
1.245
Για αυτό παιδια αδελφοποιησεις και orthodox brothers μόνο οπαδικα όχι στον αθλητισμό.
 

Συνημμένα

  • 339302796_235274245681646_7042493949598233899_n.jpg
    339302796_235274245681646_7042493949598233899_n.jpg
    53,9 KB · Εμφανίσεις: 34

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.282
Like
19.209
Πόντοι
2.606
Όταν ο περιπτεράς πήγε και ζήτησε τα εισιτήρια για οακα γέλαγαν όταν ξαναπηγε και πλήρωσε μπροστά τα εισιτήρια για Βελιγράδι τον κοίταζαν σαν εξωγήινο και έτσι γεννήθηκε η πρώτη και μεγαλύτερη αδελφοποιηση οπαδών μετά γεννήθηκαν και κάτι άλλες ελληνοκροατικες αλλά μας άφησαν πρόσφατα χρόνους στο Βενιζέλος
Εδώ ο περιπτεράς κάπου στο κέντρο
698467136116726c17132ee18be70121(1).jpg
 
Τελευταία τροποποίηση:

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.282
Like
19.209
Πόντοι
2.606
τυποι για πρωτη φορα θα υποστηριξω το εντιμοτατον σωματειο σας στον δικαιο αγωνα του εναντιων του βαζελου την Κυριακη. θελω τελευταια αγωνιστικη να ερθετε Τουμπα με ελπιδα για πρωταθλημα η' τσου λου και να σας το στερησω για να απολαυσω στο επακρον το κλαμα και το σκουξιμο που θα επακολουθησει.

η brabuska δεσμευτηκε για εκδρομη τελευταια αγωνιστικη θα σας φορτωσει στο ντατσουν για να ανηφορισετε εις την Σαλονικα. εκει θα σας υποδεχτουν τα αδερφια σας του αρεως που θα σας υποδειξουν τους ασφαλεις σκουληκοδρομους για αποφυγη δυσαρεστων συναντησεων για εσας.

καλη επιτυχια εντιμοτατοι φιλοι μου !

ΥΓ. ξεχασα να σας πω οτι ειμαι μεγαλη μαυρογατα
Ανέβηκε η ψείρα στο γιακά, είσαι μαρίδα δικε μου ανέβασε μας λίστα φορμπς Σαββίδη να γουστάρουμε
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.289
Κριτικές
67
Like
38.980
Πόντοι
10.656
θελω τελευταια αγωνιστικη να ερθετε Τουμπα με ελπιδα για πρωταθλημα η' τσου λου και να σας το στερησω για να απολαυσω στο επακρον το κλαμα και το σκουξιμο που θα επακολουθησει.
καλα ρε μεγαλε, ακομα δεν στεγνωσαν τα χτεσινα χυσια μας στο κωλοτρυπιδι σας, αραξε ενα 8ημερο ακομα, και οταν μπορεις να κατσεις σε καρεκλα, ελα πες μας τι θα μας κανεις :tooth:

Μεχρι να ερθουμε στην τουμπα, θα ειστε και επισημα 4οι οπως παντα, και θα σας νοιαζει μονο ο τελικος κυπελλου που πιθανοτατα θα χασετε απτα κιτρινα ξαδερφια σας που σας εχουν πετσωσει φετος. Το μονο που μπορει να κερδισετε φετος, ειναι στο διαγωνισμο φαπας εκτος γηπεδου με τους αεκτζηδες, κι αυτο μονο αν το επιλεγμενο γηπεδο που θα γινει ο αγωνας ειναι απτην Λαμια και πανω.
 

Barry Lyndon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2019
Μηνύματα
2.291
Like
1.822
Πόντοι
216
καλα ρε μεγαλε, ακομα δεν στεγνωσαν τα χτεσινα χυσια μας στο κωλοτρυπιδι σας, αραξε ενα 8ημερο ακομα, και οταν μπορεις να κατσεις σε καρεκλα, ελα πες μας τι θα μας κανεις :tooth:

Μεχρι να ερθουμε στην τουμπα, θα ειστε και επισημα 4οι οπως παντα, και θα σας νοιαζει μονο ο τελικος κυπελλου που πιθανοτατα θα χασετε απτα κιτρινα ξαδερφια σας που σας εχουν πετσωσει φετος. Το μονο που μπορει να κερδισετε φετος, ειναι στο διαγωνισμο φαπας εκτος γηπεδου με τους αεκτζηδες, κι αυτο μονο αν το επιλεγμενο γηπεδο που θα γινει ο αγωνας ειναι απτην Λαμια και πανω.
Τυπε να σου θυμισω λιγο οτι την τελευταια φορα που πηγαμε τελικο τα 2 μας σε εχυσα στο στομα και τα καταπιες....!!!

Για να μην ξεχνιομαστε...

 
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Όταν ο περιπτεράς πήγε και ζήτησε τα εισιτήρια για οακα γέλαγαν όταν ξαναπηγε και πλήρωσε μπροστά τα εισιτήρια για Βελιγράδι τον κοίταζαν σαν εξωγήινο και έτσι γεννήθηκε η πρώτη και μεγαλύτερη αδελφοποιηση οπαδών μετά γεννήθηκαν και κάτι άλλες ελληνοκροατικες αλλά μας άφησαν πρόσφατα χρόνους στο Βενιζέλος
Εδώ ο περιπτεράς κάπου στο κέντρο
698467136116726c17132ee18be70121(1).jpg
1986
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom