καλα ρε μεγαλε, ακομα δεν στεγνωσαν τα χτεσινα χυσια μας στο κωλοτρυπιδι σας, αραξε ενα 8ημερο ακομα, και οταν μπορεις να κατσεις σε καρεκλα, ελα πες μας τι θα μας κανεις
Μεχρι να ερθουμε στην τουμπα, θα ειστε και επισημα 4οι οπως παντα, και θα σας νοιαζει μονο ο τελικος κυπελλου που πιθανοτατα θα χασετε απτα κιτρινα ξαδερφια σας που σας εχουν πετσωσει φετος. Το μονο που μπορει να κερδισετε φετος, ειναι στο διαγωνισμο φαπας εκτος γηπεδου με τους αεκτζηδες, κι αυτο μονο αν το επιλεγμενο γηπεδο που θα γινει ο αγωνας ειναι απτην Λαμια και πανω.