baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
αν παιξει οπως σημερα απο δω και περα εχει τεραστιες πιθανοτητες.Να τους γαμησει στα ίσια όλους αεκ παοκ παναθηναικο και να το πάρει μόνο έτσι μόνο
αν παιξει οπως σημερα απο δω και περα εχει τεραστιες πιθανοτητες.Να τους γαμησει στα ίσια όλους αεκ παοκ παναθηναικο και να το πάρει μόνο έτσι μόνο
τρια Βασιλισσααν παιξει οπως σημερα απο δω και περα εχει τεραστιες πιθανοτητες.
το βλεπω ρε γαμημενε σκασε.τρια Βασιλισσα
βρε αντε γαμησου εσύ και η Βασιλισσατρια Βασιλισσα
βρε αντε γαμησου εσύ και η Βασιλισσα


φύγε ρε κωλομπαρα θα παρεις τα αρχιδια μου περιμενε μπεργκερ αυριοστον πατο σου τρια γιουφτο


φύγε ρε κωλομπαρα θα παρεις τα αρχιδια μου περιμενε μπεργεκρ![]()
Είναι 3 οι βαθμοί τησ διαφοράς απλά τους γαμας εσύ και το σηκώνεις χάσουν δεν χάσουν βαθμούς από αλλού μπορείς? Σήκω την ψωλη και κάνετο και εμείς θα είμαστε εκεί όταν πρέπει όπως πρεπειαν παιξει οπως σημερα απο δω και περα εχει τεραστιες πιθανοτητες.
σαλτα γαμησου και φερε την εισπραξηΤο παιχνίδι χάθηκε από τότε που ο χοντρός μάζεψε για αυλικούς αυτά τα βόδια που έχει (Καραπαπάδες, βρετζους κλπ) , οι οποίοι απο νταλικέρηδες / πορτιέρηδες στην παραλιακή/γορίλες αναβαθμίστηκαν σε διευθυντικά στελέχη και ανάμεσα στις γουρνοπούλες που ξεκοκκάλιζαν και τις πίπες που έπαιρναν στο χοντρό , τον έπεισαν οτι δε χρειάζονται ούτε στελέχη ούτε τεχν. διευθυντές ούτε προπονητές ούτε τίποτα. Κάνουμε μεταγραφές μόνοι μας , βρίσκουμε κι έναν προπονητη yesman και τσεπώνουμε όλο το παραδάκι , χωρίς προμήθειες σε σκαουτερ , μανατζαραιους και στελεχη . Φούσκωσαν λίγο και τα μυαλά του χοντρού οτι είναι μεγάλη μπαλαδόφατσα και μεγας γνώστης της αγοράς μετά απο τοσα ντιλ και δεν ήθελε και πολύ. Σούταραν όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα και μάζεψαν ο,τι βαρυποινίτη κυκλοφορούσε στην πιάτσα και δεν είχε απαγόρευση μετακινησης απο τον τόπο κατοικίας του. Και κάπως έτσι προέκυψε αυτό το μπουρδέλο που βλέπουμε.
Πάντως το να βρεις σοβαρό επιχειρηματία να πάρει τον Ολυμπιακό (τύπου Αγγελοπουλέων ας πούμε) δύσκολο για Ελλάδα , όσο κι αν το μαγαζί είναι γωνία . Ας περιμένουμε πότε θα ρθει επιφοίτηση στον χοντρό να καταλάβει τις μαλακίες που κάνει .
Προς το παρόν , αν δεν κερδίσουμε απόψε , είναι δεδομένο οτι θα φταίει πάλι η διαιτησία και θα χουμε νέο σόου καραπαπάρα και χοντρού αύριο. Με τα γίδια του 20ρικου (που δεν είναι βαζελόγαυροι) να χειροκροτούν πάντα.
Θέλω να παιζεται το πρωταθλημα την τελευταία αγωνιστική αυτό που θα γίνει στη μπουγατσομανα δεν θα έχει προηγούμενο



σιγα μαρη συνοριοφυλακη να πουμε. Περσι τετοια εποχη βαραγαμε ανατροπη περπατωντας μεσα στη μορντορουτε στα 200 χλμ. δεν αφηνω να πλησιασεις , ουτε διαβατηριο , ουτε με συνοδεια στρατου
παρακαλα να εισαι εξω απ'το κολπο, ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ, αλλιως θα γελασει καθε πικραμενος
παρακαλα σε λεω !
εγω σε θελω σαν ΤΡΕΛΟΣ
![]()
Τις αμεσως επομενες δυο αγωνιστικες Παναθηναικος εκτος και Αεκ εντος ο Ολυμπιακος τα παιζει ή ολα ή τιποτα. Αν κανει κανενα ντου και κερδισει και τους δυο τους εβαλε απο κατω και τους δυο. Η μενει τριτος ή δευτερος.αντε να δουμε πως θα παει η συνεχεια. Φετος μια γαμαμε μια γαμιομαστε, πως να τους εμπιστευτεις γαμω τα κεφαλια τους.
Τι ειπες ρε γαμημενε! ΧαχαχαχχαχαχαΗ ΚΑΤΑΡΑ ΜΟΥ ΘΑ ΔΕΡΝΕΙ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΣΟΥ
Τυπε πριν από λίγο διαπίστωσα γιατί δεν έμπαινα στο χυσαμολικο νήμα σας ότι ασχολούμαι με τύπο που ανεβάζει λίστες φόρμπ το πολύ πολύ εσύ συγκεκριμένα να μας περιμένεις εμάς συγκεκριμένα με γουλί κωλοτρυπιδα λαμπίκο εσύ και οι όμοιοι σου δεν σας βλεπουμε κανουτε στα 200 χλμ. δεν αφηνω να πλησιασεις , ουτε διαβατηριο , ουτε με συνοδεια στρατου
παρακαλα να εισαι εξω απ'το κολπο, ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ, αλλιως θα γελασει καθε πικραμενος
παρακαλα σε λεω !
εγω σε θελω σαν ΤΡΕΛΟΣ
![]()
άρχισες πάλι ρε,τα σφυριά 5 τρωνεΤις αμεσως επομενες δυο αγωνιστικες Παναθηναικος εκτος και Αεκ εντος ο Ολυμπιακος τα παιζει ή ολα ή τιποτα. Αν κανει κανενα ντου και κερδισει και τους δυο τους εβαλε απο κατω και τους δυο. Η μενει τριτος ή δευτερος.
Ετοιμαστειτε τωρα απο αποψε κιολας θα μας ζαλισουν τα αρχιδια για τον δασκαλο προπονηταρα Ανιγκο, που ητανε και στην Μαρσειγ και ωχ αμαν ο καβλιαρης και πως αφυπνισε τον Ολυμπιακο, ΟΥΣΤ.
Εχω αλεργια στο σανο.άρχισες πάλι ρε,τα σφυριά 5 τρωνε