Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 99 άτομα (2 μέλη και 97 επισκέπτες)

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
αν παιξει οπως σημερα απο δω και περα εχει τεραστιες πιθανοτητες.
Είναι 3 οι βαθμοί τησ διαφοράς απλά τους γαμας εσύ και το σηκώνεις χάσουν δεν χάσουν βαθμούς από αλλού μπορείς? Σήκω την ψωλη και κάνετο και εμείς θα είμαστε εκεί όταν πρέπει όπως πρεπει
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.290
Κριτικές
67
Like
38.994
Πόντοι
10.656
αντε να δουμε πως θα παει η συνεχεια. Φετος μια γαμαμε μια γαμιομαστε, πως να τους εμπιστευτεις γαμω τα κεφαλια τους.
 

Hristidis 7

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαρ 2009
Μηνύματα
13.062
Κριτικές
17
Like
731
Πόντοι
5.123
Το παιχνίδι χάθηκε από τότε που ο χοντρός μάζεψε για αυλικούς αυτά τα βόδια που έχει (Καραπαπάδες, βρετζους κλπ) , οι οποίοι απο νταλικέρηδες / πορτιέρηδες στην παραλιακή/γορίλες αναβαθμίστηκαν σε διευθυντικά στελέχη και ανάμεσα στις γουρνοπούλες που ξεκοκκάλιζαν και τις πίπες που έπαιρναν στο χοντρό , τον έπεισαν οτι δε χρειάζονται ούτε στελέχη ούτε τεχν. διευθυντές ούτε προπονητές ούτε τίποτα. Κάνουμε μεταγραφές μόνοι μας , βρίσκουμε κι έναν προπονητη yesman και τσεπώνουμε όλο το παραδάκι , χωρίς προμήθειες σε σκαουτερ , μανατζαραιους και στελεχη . Φούσκωσαν λίγο και τα μυαλά του χοντρού οτι είναι μεγάλη μπαλαδόφατσα και μεγας γνώστης της αγοράς μετά απο τοσα ντιλ και δεν ήθελε και πολύ. Σούταραν όλο το ποδοσφαιρικό τμήμα και μάζεψαν ο,τι βαρυποινίτη κυκλοφορούσε στην πιάτσα και δεν είχε απαγόρευση μετακινησης απο τον τόπο κατοικίας του. Και κάπως έτσι προέκυψε αυτό το μπουρδέλο που βλέπουμε.

Πάντως το να βρεις σοβαρό επιχειρηματία να πάρει τον Ολυμπιακό (τύπου Αγγελοπουλέων ας πούμε) δύσκολο για Ελλάδα , όσο κι αν το μαγαζί είναι γωνία . Ας περιμένουμε πότε θα ρθει επιφοίτηση στον χοντρό να καταλάβει τις μαλακίες που κάνει .

Προς το παρόν , αν δεν κερδίσουμε απόψε , είναι δεδομένο οτι θα φταίει πάλι η διαιτησία και θα χουμε νέο σόου καραπαπάρα και χοντρού αύριο. Με τα γίδια του 20ρικου (που δεν είναι βαζελόγαυροι) να χειροκροτούν πάντα.
σαλτα γαμησου και φερε την εισπραξη
 

HollywoodInRosa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Ιαν 2023
Μηνύματα
2.589
Κριτικές
1
Like
3.790
Πόντοι
456
Θέλω να παιζεται το πρωταθλημα την τελευταία αγωνιστική αυτό που θα γίνει στη μπουγατσομανα δεν θα έχει προηγούμενο

ουτε στα 200 χλμ. δεν αφηνω να πλησιασεις , ουτε διαβατηριο , ουτε με συνοδεια στρατου

παρακαλα να εισαι εξω απ'το κολπο, ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ, αλλιως θα γελασει καθε πικραμενος

παρακαλα σε λεω !

εγω σε θελω σαν ΤΡΕΛΟΣ

:uglystupid::zombie::uglykiss:
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.290
Κριτικές
67
Like
38.994
Πόντοι
10.656
ουτε στα 200 χλμ. δεν αφηνω να πλησιασεις , ουτε διαβατηριο , ουτε με συνοδεια στρατου

παρακαλα να εισαι εξω απ'το κολπο, ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ, αλλιως θα γελασει καθε πικραμενος

παρακαλα σε λεω !

εγω σε θελω σαν ΤΡΕΛΟΣ

:uglystupid::zombie::uglykiss:
σιγα μαρη συνοριοφυλακη να πουμε. Περσι τετοια εποχη βαραγαμε ανατροπη περπατωντας μεσα στη μορντορ
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.544
Κριτικές
42
Like
50.003
Πόντοι
28.246
αντε να δουμε πως θα παει η συνεχεια. Φετος μια γαμαμε μια γαμιομαστε, πως να τους εμπιστευτεις γαμω τα κεφαλια τους.
Τις αμεσως επομενες δυο αγωνιστικες Παναθηναικος εκτος και Αεκ εντος ο Ολυμπιακος τα παιζει ή ολα ή τιποτα. Αν κανει κανενα ντου και κερδισει και τους δυο τους εβαλε απο κατω και τους δυο. Η μενει τριτος ή δευτερος.

Ετοιμαστειτε τωρα απο αποψε κιολας θα μας ζαλισουν τα αρχιδια για τον δασκαλο προπονηταρα Ανιγκο, που ητανε και στην Μαρσειγ και ωχ αμαν ο καβλιαρης και πως αφυπνισε τον Ολυμπιακο, ΟΥΣΤ.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
ουτε στα 200 χλμ. δεν αφηνω να πλησιασεις , ουτε διαβατηριο , ουτε με συνοδεια στρατου

παρακαλα να εισαι εξω απ'το κολπο, ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΣΑΙ, αλλιως θα γελασει καθε πικραμενος

παρακαλα σε λεω !

εγω σε θελω σαν ΤΡΕΛΟΣ

:uglystupid::zombie::uglykiss:
Τυπε πριν από λίγο διαπίστωσα γιατί δεν έμπαινα στο χυσαμολικο νήμα σας ότι ασχολούμαι με τύπο που ανεβάζει λίστες φόρμπ το πολύ πολύ εσύ συγκεκριμένα να μας περιμένεις εμάς συγκεκριμένα με γουλί κωλοτρυπιδα λαμπίκο εσύ και οι όμοιοι σου δεν σας βλεπουμε καν
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.779
Like
57.726
Πόντοι
12.756
Τις αμεσως επομενες δυο αγωνιστικες Παναθηναικος εκτος και Αεκ εντος ο Ολυμπιακος τα παιζει ή ολα ή τιποτα. Αν κανει κανενα ντου και κερδισει και τους δυο τους εβαλε απο κατω και τους δυο. Η μενει τριτος ή δευτερος.

Ετοιμαστειτε τωρα απο αποψε κιολας θα μας ζαλισουν τα αρχιδια για τον δασκαλο προπονηταρα Ανιγκο, που ητανε και στην Μαρσειγ και ωχ αμαν ο καβλιαρης και πως αφυπνισε τον Ολυμπιακο, ΟΥΣΤ.
άρχισες πάλι ρε,τα σφυριά 5 τρωνε
 

White Othellos

Σεβαστός
Εγγρ.
3 Ιουν 2022
Μηνύματα
1.798
Κριτικές
9
Like
7.576
Πόντοι
2.036
Μου αρέσει που χάνουν και έχουν το θράσος να μιλάνε .Ποιοι ,αυτοί που κατόρθωσαν το ακατόρθωτο .Να χάσουν πρωτάθλημα που ήταν δοσμένο υπό τις ευλογίες της παράγκας . Τους έχει φλομώσει στο ψέμα πιστολέρο ,ο άλλος ο Π.Γκαρ.. τους έχει με τις λέξεις ΠΑΟΚ και τα μυαλά στα κάγκελα και το καταπίνουν αμάσητο το παραμυθάκι . Αφού χάσατε απ'ΑΥΤΟΝ τον Ολυμπιακό που η αμύνα του θυμίζει τσίρκο Medrano , συγχαρητήρια κύριοι .....
 

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
26.204
Κριτικές
7
Like
51.166
Πόντοι
16.411
1)Αξίζει ένα μπράβο στον κόσμο μας απόψε που δεν σταμάτησε να ενθαρρύνει τους παίκτες και τους έσπρωχνε για την νίκη ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΟΥΣ
1)Έκλεισε ο λαιμός αλλά χαλάλι.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom