Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 37 άτομα (1 μέλη και 36 επισκέπτες)
Εγγρ.
28 Δεκ 2018
Μηνύματα
24.962
Κριτικές
8
Like
36.012
Πόντοι
6.536
Πρόβλεψη για στοίχημα είναι αυτό, για αύριο?:think:
1ο ημιχρ./2ο ημιχρ.??:confused:
Ποτε δεν ποντάρω σε Παο,Εθνική,Αθλέτικ Μπιλμπάο,Σέλτικ,Μίλγουολ,Πίστονς.

Γιά να βλέπω άνετα τα ματς.

Πιστεύω ότι θα κερδίσουμε γιατί παρότι έχετε πολύ ποιοτική ομάδα από την μέση και μπροστά δεν έχει αυτή η ομάδα το τσαγανό και το μέταλλο του παλιού Ολυμπιακού.
Με λίγα λόγια είναι νούλες και ο κομάντο προπονητής τι να πρωτοκάνει.
Επίσης στα πρώτα 2 παιχνίδια έκανες ίσως τα καλύτερα σου φέτος και δεν κέρδισες.Τώρα θα το πληρώσεις.
Το χι πάντα παίζει σε αυτα τα ματς φυσικά.

Οι δικοί μας υστερούν σε ποιότητα αλλά έχουν καλή φυσική κατάσταση,ψυχή,γνώση του αντιπάλου και την έδρα.....
Σε αυτά τα ματς αρκούν....
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.756
Πόντοι
5.506

Eraser..

Ανώτερος
Εγγρ.
25 Δεκ 2016
Μηνύματα
35.248
Like
33.067
Πόντοι
6.256
Ποτε δεν ποντάρω σε Παο,Εθνική,Αθλέτικ Μπιλμπάο,Σέλτικ,Μίλγουολ,Πίστονς.

Γιά να βλέπω άνετα τα ματς.

Πιστεύω ότι θα κερδίσουμε γιατί παρότι έχετε πολύ ποιοτική ομάδα από την μέση και μπροστά δεν έχει αυτή η ομάδα το τσαγανό και το μέταλλο του παλιού Ολυμπιακού.
Με λίγα λόγια είναι νούλες και ο κομάντο προπονητής τι να πρωτοκάνει.
Επίσης στα πρώτα 2 παιχνίδια έκανες ίσως τα καλύτερα σου φέτος και δεν κέρδισες.Τώρα θα το πληρώσεις.
Το χι πάντα παίζει σε αυτα τα ματς φυσικά.

Οι δικοί μας υστερούν σε ποιότητα αλλά έχουν καλή φυσική κατάσταση,ψυχή,γνώση του αντιπάλου και την έδρα.....
Σε αυτά τα ματς αρκούν....
Δεν είμαι Ολυμπιακός...:glasses::confused::undecided::sad2::2funny::2funny::2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom