baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
μλκ ελα να παιξετε ανοιχτα να δουμε τι πιανετε.μουνοπανα
![]()
μλκ ελα να παιξετε ανοιχτα να δουμε τι πιανετε.μουνοπανα
![]()
ειπες θα αραξεις εδω σημερα.ΓΑΜΙΟΛΕΣ

αν παιξουμε ετσι και ο βαζελος παιξει στα ισια και οχι οπως ξερει 0-2 θα ληξει σβηστα.Πάμε την Κυριακή στη Λεωφόρο να πάρουμε την δεύτερη θεση και βλέπουμε μετά....
κερδιζει η Ρεαλ μαλακα...σου ειπα παιξε νικη πουτσα σου...σου ειπε και ΦΥΛΑΚΟΒΙΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΦΙΛΟΣ-ΛΩΠΟΔΥΤΗΣ ασσο Γαυρο παλι πουτσα σουειπες θα αραξεις εδω σημερα.
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
αν παιξουμε ετσι και ο βαζελος παιξει στα ισια και οχι οπως ξερει 0-2 θα ληξει σβηστα.
στειλε χαρτομαντηλα στον μπουχο.κερδιζει η Ρεαλ μαλακα...σου ειπα παιξε νικη πουτσα σου...σου ειπε και ΦΥΛΑΚΟΒΙΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΦΙΛΟΣ-ΛΩΠΟΔΥΤΗΣ ασσο Γαυρο παλι πουτσα σου
στεναχωριεμαι μαζι τουστειλε χαρτομαντηλα στον μπουχο.
για να σε δω μαζι του τι θα κανεις.στεναχωριεμαι μαζι του
θα στενοχωρηθεις μονος σου την επομενη αγωνιστικη...ο μπουξος θα σε γραψει στα παπαρια του...στεναχωριεμαι μαζι του
για να σε δω μαζι του τι θα κανεις.
θα δειξει.......θα στενοχωρηθεις μονος σου την επομενη αγωνιστικη...ο μπουξος θα σε γραψει στα παπαρια του...
δευτερο η Ρεαλ κυριε Μυρωδιαα ρε καραγκιοζη μιτσελ,αν ειχαμε κερδισει τον ρουλη σημερα θα ειχαμε πενθος στη φιλαδελφεια και το γκυζη.
τριμαλακα μιτσελ.
ναι ρε γαμωτο,πιστευα μπαρτσα θα κερδιζε.δευτερο η Ρεαλ κυριε Μυρωδια
Να τους γαμησει στα ίσια όλους αεκ παοκ παναθηναικο και να το πάρει μόνο έτσι μόνοα ρε καραγκιοζη μιτσελ,αν ειχαμε κερδισει τον ρουλη σημερα θα ειχαμε πενθος στη φιλαδελφεια και το γκυζη.
τριμαλακα μιτσελ.