Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 63 άτομα (5 μέλη και 58 επισκέπτες)

Mystery X

Μέγας
Εγγρ.
2 Οκτ 2007
Μηνύματα
4.590
Κριτικές
4
Like
10.543
Πόντοι
3.506
Μπράβο στους μάγκες που το έπαιξαν άσο με πάνω από 4 απόδοση.
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.494
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246
Πάμε την Κυριακή στη Λεωφόρο να πάρουμε την δεύτερη θεση και βλέπουμε μετά....
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
ειπες θα αραξεις εδω σημερα. :2on1:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Πάμε την Κυριακή στη Λεωφόρο να πάρουμε την δεύτερη θεση και βλέπουμε μετά....
αν παιξουμε ετσι και ο βαζελος παιξει στα ισια και οχι οπως ξερει 0-2 θα ληξει σβηστα.
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
σμπρωχνουμε τωρα ανατροπη μπαρτσα.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.550
Like
118.769
Πόντοι
16.631
ειπες θα αραξεις εδω σημερα. :2on1:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


αν παιξουμε ετσι και ο βαζελος παιξει στα ισια και οχι οπως ξερει 0-2 θα ληξει σβηστα.
κερδιζει η Ρεαλ μαλακα...σου ειπα παιξε νικη πουτσα σου...σου ειπε και ΦΥΛΑΚΟΒΙΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΦΙΛΟΣ-ΛΩΠΟΔΥΤΗΣ ασσο Γαυρο παλι πουτσα σου
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
κερδιζει η Ρεαλ μαλακα...σου ειπα παιξε νικη πουτσα σου...σου ειπε και ΦΥΛΑΚΟΒΙΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΦΙΛΟΣ-ΛΩΠΟΔΥΤΗΣ ασσο Γαυρο παλι πουτσα σου
στειλε χαρτομαντηλα στον μπουχο.
 

DayStalker

Σπουδαίος
Εγγρ.
22 Φεβ 2020
Μηνύματα
3.644
Like
7.734
Πόντοι
2.306
:inlove::inlove::inlove::inlove::inlove:

maxresdefault.jpg
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.282
Like
19.209
Πόντοι
2.606
Θέλω να παιζεται το πρωταθλημα την τελευταία αγωνιστική αυτό που θα γίνει στη μπουγατσομανα δεν θα έχει προηγούμενο
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.550
Like
118.769
Πόντοι
16.631

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
α ρε καραγκιοζη μιτσελ,αν ειχαμε κερδισει τον ρουλη σημερα θα ειχαμε πενθος στη φιλαδελφεια και το γκυζη.
τριμαλακα μιτσελ.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.282
Like
19.209
Πόντοι
2.606
α ρε καραγκιοζη μιτσελ,αν ειχαμε κερδισει τον ρουλη σημερα θα ειχαμε πενθος στη φιλαδελφεια και το γκυζη.
τριμαλακα μιτσελ.
Να τους γαμησει στα ίσια όλους αεκ παοκ παναθηναικο και να το πάρει μόνο έτσι μόνο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom