Καλα ρε παιδια συγκρινετε τον Χ με τον Υ, χωρις να εχετε δει εναν απο τους δυο να παιζει το τοπι ??? Ποσοι εχουν δει τον Πελε να παιζει? Και δεν μιλαω για αφιερωματα...
Εαν το ερωτημα ηταν Ντενιζα vs Σονια, θα ψηφιζατε εαν δεν εχετε παει με μια απο τις 2 ? Απο τα ρεπορτ, τα λεγομενα του καθενος και απο... ενστικτο??