Νέα

Νικολέττα Ράλλη

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα apostolou
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 2M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 5 άτομα (1 μέλη και 4 επισκέπτες)

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.470
Πόντοι
16.235
ξεχασα το κωδικο απτο αλλο προφιλ. μετα βαρεθηκα ξενερωσα. και μπαινω λιγο στα γρηγορα πλεον
O κωδικός για το σαη είναι ίσης αξίας ( μην πω πιο μεγάλης ) σε σχέση με οποιονδήποτε άλλον κωδικό χρησιμοποιείς.
Πώς είσαι;Όλα καλά;Από υγεία εντάξει;Βγαίνει το μεροκάματο;
 

notis1980

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2020
Μηνύματα
2.612
Like
19.877
Πόντοι
2.256
!!!!!
 

Συνημμένα

  • IMG_7050.jpeg
    IMG_7050.jpeg
    181,9 KB · Εμφανίσεις: 61

kavlalex

Σεβαστός
Εγγρ.
24 Οκτ 2021
Μηνύματα
1.709
Κριτικές
6
Like
7.320
Πόντοι
1.336
Από τις γυναίκες που πραγματικά θα πλήρωνα πολλά για να την χαρώ στο κρεβάτι μου (και σε άλλα έπιπλα)!
 
Εγγρ.
10 Ιουλ 2017
Μηνύματα
89
Like
204
Πόντοι
0
O κωδικός για το σαη είναι ίσης αξίας ( μην πω πιο μεγάλης ) σε σχέση με οποιονδήποτε άλλον κωδικό χρησιμοποιείς.
Πώς είσαι;Όλα καλά;Από υγεία εντάξει;Βγαίνει το μεροκάματο;
υγεια ακομα καλα. απο λεφτα ποτε εχουμε ποτε ειναι δυσκολα. δε βαριεσαι..
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.470
Πόντοι
16.235
υγεια ακομα καλα. απο λεφτα ποτε εχουμε ποτε ειναι δυσκολα. δε βαριεσαι..
Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε.
Οι εκατομμυριούχοι νομίζεις ζουν καλύτερα;Αν φτάσουν στο σημείο να χαπακωνονται για να κοιμηθούν ...τότε κάτι δεν πάει καλά.
 
Εγγρ.
10 Ιουλ 2017
Μηνύματα
89
Like
204
Πόντοι
0
Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε.
Οι εκατομμυριούχοι νομίζεις ζουν καλύτερα;Αν φτάσουν στο σημείο να χαπακωνονται για να κοιμηθούν ...τότε κάτι δεν πάει καλά.
οπως και να ζουν αυτοι, ειναι απειρως καλυτερα απτη γαμωφτωχεια. οτι προβλημα και να τους εμφανιστει, παντα πεφτουν στα μαλακα, και ολα αντιμετωπιζονται. το αγχος της ανασφαλειας και το γεγονος να ανεχεσαι ατομα αναγκαστικα, που σε αλλη περιπτωση ουτε θα τους εβλεπες, δε παλευεται. τελοςπαντων, εκτος θεματος.
 

argyrotoxos

Ανώτατος
Εγγρ.
16 Σεπ 2010
Μηνύματα
46.354
Κριτικές
64
Like
59.470
Πόντοι
16.235
οπως και να ζουν αυτοι, ειναι απειρως καλυτερα απτη γαμωφτωχεια. οτι προβλημα και να τους εμφανιστει, παντα πεφτουν στα μαλακα, και ολα αντιμετωπιζονται. το αγχος της ανασφαλειας και το γεγονος να ανεχεσαι ατομα αναγκαστικα, που σε αλλη περιπτωση ουτε θα τους εβλεπες, δε παλευεται. τελοςπαντων, εκτος θεματος.
Είναι μια πτυχή της ζωής και αυτή .
Δεν είναι δυνατόν να συμπαθείς όλα τα άτομα που βλέπεις ακόμα και αυτά με τα οποία συνεργάζεσαι.Προφανως και δεν σε συμπαθούν όλα τα άτομα που βλέπεις και συνεργάζεσαι με αυτά .Ανθρώπινα είναι αυτά...εστιάζεις στα θετικά. .Τόσο απλό.
 

notis1980

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2020
Μηνύματα
2.612
Like
19.877
Πόντοι
2.256

Συνημμένα

  • IMG_7606.jpeg
    IMG_7606.jpeg
    741,7 KB · Εμφανίσεις: 36
  • IMG_7607.jpeg
    IMG_7607.jpeg
    1,4 MB · Εμφανίσεις: 39

notis1980

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Αυγ 2020
Μηνύματα
2.612
Like
19.877
Πόντοι
2.256

Συνημμένα

  • Screenshot_2026-04-19-19-45-14-214_com.miui.mediaviewer - Αντιγραφή.jpg
    Screenshot_2026-04-19-19-45-14-214_com.miui.mediaviewer - Αντιγραφή.jpg
    12,4 KB · Εμφανίσεις: 54
  • Screenshot_2026-04-19-19-45-14-214_com.miui.mediaviewer.jpg
    Screenshot_2026-04-19-19-45-14-214_com.miui.mediaviewer.jpg
    194,7 KB · Εμφανίσεις: 52

ArthurMorgan29

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαρ 2025
Μηνύματα
37
Κριτικές
2
Like
250
Πόντοι
0
Aπό το Μάιο που ανακοίνωσε το χωρισμό , έχει δώσει άπειρο content .... ειναι περιπτωσάρα όμως , ψηλή αδύνατη με τόσο πλούσιο φυσικό στήθος , και προσωπάρα... δεν συναντάς έυκολα
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom