φτωχος αγροτης
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Ιουλ 2017
- Μηνύματα
- 89
- Like
- 204
- Πόντοι
- 0
ξεχασα το κωδικο απτο αλλο προφιλ. μετα βαρεθηκα ξενερωσα. και μπαινω λιγο στα γρηγορα πλεονΠου χάθηκες ρε@φτωχος αγρότης;
ξεχασα το κωδικο απτο αλλο προφιλ. μετα βαρεθηκα ξενερωσα. και μπαινω λιγο στα γρηγορα πλεονΠου χάθηκες ρε@φτωχος αγρότης;
O κωδικός για το σαη είναι ίσης αξίας ( μην πω πιο μεγάλης ) σε σχέση με οποιονδήποτε άλλον κωδικό χρησιμοποιείς.ξεχασα το κωδικο απτο αλλο προφιλ. μετα βαρεθηκα ξενερωσα. και μπαινω λιγο στα γρηγορα πλεον
υγεια ακομα καλα. απο λεφτα ποτε εχουμε ποτε ειναι δυσκολα. δε βαριεσαι..O κωδικός για το σαη είναι ίσης αξίας ( μην πω πιο μεγάλης ) σε σχέση με οποιονδήποτε άλλον κωδικό χρησιμοποιείς.
Πώς είσαι;Όλα καλά;Από υγεία εντάξει;Βγαίνει το μεροκάματο;
Σε στραγγίζει σε χρόνο dtΤο μονο σιγουρο
Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε.υγεια ακομα καλα. απο λεφτα ποτε εχουμε ποτε ειναι δυσκολα. δε βαριεσαι..
οπως και να ζουν αυτοι, ειναι απειρως καλυτερα απτη γαμωφτωχεια. οτι προβλημα και να τους εμφανιστει, παντα πεφτουν στα μαλακα, και ολα αντιμετωπιζονται. το αγχος της ανασφαλειας και το γεγονος να ανεχεσαι ατομα αναγκαστικα, που σε αλλη περιπτωση ουτε θα τους εβλεπες, δε παλευεται. τελοςπαντων, εκτος θεματος.Όλοι στο ίδιο καζάνι βράζουμε.
Οι εκατομμυριούχοι νομίζεις ζουν καλύτερα;Αν φτάσουν στο σημείο να χαπακωνονται για να κοιμηθούν ...τότε κάτι δεν πάει καλά.
Είναι μια πτυχή της ζωής και αυτή .οπως και να ζουν αυτοι, ειναι απειρως καλυτερα απτη γαμωφτωχεια. οτι προβλημα και να τους εμφανιστει, παντα πεφτουν στα μαλακα, και ολα αντιμετωπιζονται. το αγχος της ανασφαλειας και το γεγονος να ανεχεσαι ατομα αναγκαστικα, που σε αλλη περιπτωση ουτε θα τους εβλεπες, δε παλευεται. τελοςπαντων, εκτος θεματος.
Πού να βγει….Δεν βγαίνει το καλοκαίρι...
Τορπιλοφόρος φρεγάτα Νικολέτα Ράλλη!!!Δεν βγαίνει το καλοκαίρι...

Byzaresss βαραωωωΠού να βγει….
Byzaresss βαραωωω
Τι βυζαρες ειναι αυτες μιλφαρα μου....μας εσταξε η καυλα...εεε ρε ποσο σπερμα θα πεσει ολο το καλοκαιριΠού να βγει….