Glyfomounix
Μέγας
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2022
- Μηνύματα
- 7.558
- Like
- 16.061
- Πόντοι
- 3.556
Ρε μαλακες τρωω σουβλάκια και μπήκα να δω κανα μουνι να περάσει η ώρα και εσείς λέτε για μερεντα…..
Τίποτα καλύτερο από ένα ωραίο επιδόρπιο μετά τα σουβλάκια...Ρε μαλακες τρωω σουβλάκια και μπήκα να δω κανα μουνι να περάσει η ώρα και εσείς λέτε για μερεντα…..

Ώ ρε πούστη...Θα φροντίσω να συγκρατηθω...θα περασω το δάχτυλο από τον δονητη και θα το γλείψω διακριτικά...θα δείξω επιπεδο αντίστοιχο της Δούκισσας Νομικού.
Και σε μένα αν μπορείς τυπε γιατί δεν ξέρω πως να στείλω μήνυμα προσωπικόκαλημερα κ απο εδω παιδια να μπει καλα η εβδομαδα
Μπορείς να το στείλεις και σε εμένα?Καλά ρε τύπε.
Ακόμα δεν το έχεις;
Τύπε μπορείς να το στείλεις και σε εμένα αν είναι εύκολο?με τον δονητη η την παρτουζα???
Μπορω εγω τυπε αλλα παρε τα αρχιδια μου....Τύπε μπορείς να το στείλεις και σε εμένα αν είναι εύκολο?
Καλά άμα το είχες νταξει δεν θα τα έλεγες αυτάΜπορω εγω τυπε αλλα παρε τα αρχιδια μου....
Mην δινεις σημασια,καντινιερης ειναι ο ανθρωπος.Στειλε σε αυτους για να λαβεις βιδεο: @troubakhs ,@Eraser.. ,@The Saint* ,@Μπιρλας ,@ΑΝΤΖΕΛΟΚαλά άμα το είχες νταξει δεν θα τα έλεγες αυτά

Μιλάμε έχουν ξεφύγει τα μικρά, τον γράφω σε pm όπου βλέπεις βίντεο είναι ψέμμα, σε τρολλαρουν. Του στέλνω βυζάρες και γυμνά Νικολέττα Ράλλη, μου γράφει αυτά τα ξέρω θέλω κάτι πιο σπάνιο!!!Καλά άμα το είχες νταξει δεν θα τα έλεγες αυτά
Ρε φίλε αφού τα έχω δει σου λέω τι να σου πωΜιλάμε έχουν ξεφύγει τα μικρά, τον γράφω σε pm όπου βλέπεις βίντεο είναι ψέμμα, σε τρολλαρουν. Του στέλνω βυζάρες και γυμνά Νικολέττα Ράλλη, μου γράφει αυτά τα ξέρω θέλω κάτι πιο σπάνιο!!!
Nα ρωτησεις τον φιλο σουΤι έχουμε εδώ???![]()
Nα ρωτησεις τον φιλο σου




μηπως κολυμπαει?Μήπως δεν είχε πιει 13 καφέδες να καθαρίσει το μυαλό του???![]()