PetropoulosGasmas
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Ιουλ 2023
- Μηνύματα
- 6
- Like
- 6
- Πόντοι
- 0
*πιτόγυροΑδελφέ μπορείς να μου στείλεις και εμένα ένα περιποιημένο πίτουρο απ'όλα?
*πιτόγυροΑδελφέ μπορείς να μου στείλεις και εμένα ένα περιποιημένο πίτουρο απ'όλα?
Και εμενα αν γινεται*πιτόγυρο
Έχει φύγει το παιδί, είναι στο δρόμοΘα μου στείλεις και εμένα ένα πιτογυρο μαν
και συ που το ξέρεις ρε μουνι ;Έχει φύγει το παιδί, είναι στο δρόμο
Ενημερώθηκα από τα κεντρικάκαι συ που το ξέρεις ρε μουνι ;
Ενημερώθηκα από τα κεντρικά
Ρε γαμημενε πάλι
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Πόσα μαν?
Χοιρινό ή κοτόπουλο?Στειλε πιτογυρο γιατι αλλιως θα στειλω κοσμο να σου κάνει ανακαίνιση στο μαγαζί
Κανω κετο..μου ειναι αδυνατονΔωσε κανενα πιτογυρο στον λαο ρε.Ελεγξε πρωτα χοληστερινη,τριγλυκεριδια κλπ και μετα στειλε αβερτα![]()
Με καύσωνα θες πιτόγυρα;Δωσε κανενα πιτογυρο στον λαο ρε.Ελεγξε πρωτα χοληστερινη,τριγλυκεριδια κλπ και μετα στειλε αβερτα![]()
Περιμένουμε το βίδεο από τους κατέχοντες αυτούΒρέ!!! βρέ!! βρέ! όλα τα καλά παιδιά εδώ μαζεμένα ...![]()
Mεχρι να πεσει η θερμοκρασια κατω απο 30 βαθμους ή μεχρι να πεσει η θερμοκρασια τα 30 ειναι λογικο νουμερο?Με καύσωνα θες πιτόγυρα;
Μέχρι να πέσει η θερμοκρασία κάτω από 30 ξέχνα το
Σκετο,ναι.Φερε ενα καφεδακι μεχρι να βγωΚανω κετο..μου ειναι αδυνατον

Mεχρι να πεσει η θερμοκρασια κατω απο 30 βαθμους ή μεχρι να πεσει η θερμοκρασια τα 30 ειναι λογικο νουμερο?
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Σκετο,ναι.Φερε ενα καφεδακι μεχρι να βγω![]()



Ο ελπίζων ζώντας, αποθνήσκει χέζοντας...Περιμένουμε το βίδεο από τους κατέχοντες αυτού