celebre
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαΐ 2019
- Μηνύματα
- 24.102
- Like
- 33.870
- Πόντοι
- 6.256
Kαι τι περιμενουν να τους πω?Πως να επιπλεουν?

Kαι τι περιμενουν να τους πω?Πως να επιπλεουν?

Φωτο απο τον Οκτώβριο του 19.Καύλα απίστευτη εδώ.
![]()
Για ποια εκδοση windows μιλαμε;Φωτο απο τον Οκτώβριο του 19.
Ενταξει και σημερα ωραιο μουνι ειναι.

να ξυπνας βαρωντας μαλακιαααααααΚαύλα απίστευτη εδώ.
![]()
Μην μπεις στον κόπο.Video δεν θα λάβεις.Καλησπερα στην παρεα,αποτι καταλαβα για τα βιντεο χρειαζεται να στειλουμε μνμα σε φιλο,υπαρχει περιπτωση να μου το στειλετε γτ δεν μπορω ακομα να στειλω προσωπικο?
Στειλε στον @The Saint* μολις μπορεσεις,πες του εισαι ο Γερο Μαθιος θα καταλαβει και θα το στειλειΚαλησπερα στην παρεα,αποτι καταλαβα για τα βιντεο χρειαζεται να στειλουμε μνμα σε φιλο,υπαρχει περιπτωση να μου το στειλετε γτ δεν μπορω ακομα να στειλω προσωπικο?

Ο αγαπητός Τhe saint ούτε στον εαυτό του δε θα το στείλει.
Εχει και ενα με Μινα,μπορεις να του στειλεις αν θεςΟ αγαπητός Τhe saint ούτε στον εαυτό του δε θα το στείλει.
Εκεί και αν είναι σίγουρο ότι θα το στείλει.Εχει και ενα με Μινα,μπορεις να του στειλεις αν θες![]()