Επισκέπτης
Ανακοινώθηκαν οι νέες ταχύτητες του Ο.Τ.Ε
Τσιμπημένες λίγο αλλά με σιγουριά ...
Τσιμπημένες λίγο αλλά με σιγουριά ...

την βλάβη σας, αλλά περιμένουμε τι θα μας πει ΟΤΕ
", εκεί τα ρίχνουν όλα.



Nα σαι καλά για την ενημέρωση, κι εγώ προτιμώ ΟΤΕΝΕΤ και ΟΤΕ και με βλέπω για αναβάθμιση στα 2mbps.
Αυτά! Προσωπικά όταν είχα δηλώσει στον ΟΤΕ φορές πρόβλημα στην ταχύτητα (πτώση 10-15%) με πήραν 4 φορές στο κινητό να μου πουν αν όλα είναι οκ και αν είμαι ευχαριστημένος![]()
3

Αφού η Vivodi δεν μπορεί να σου προσφέρει που είναι νούμερο ένα στην εναλλακτική τηλεφωνία, δεν νομίζω να μπορούν οι άλλες εταιρίες.

εδω και 3 χρονια και εχω βρει την υγεια μου. :headbang1:
:headbang1:
απολαμβανω 2μβιτ /640 με 20 ευρω το μηνα
, με το (πραγματικο ισως) προσχημα οτι δεν σε καλυπτει σε καποιες περιοχες με το ιδιόκτητό της, αλλα ''παταει'' πανω στον οτε ?????? δεν εισαι καλα ενημερωμενος φιλε...Το βασικό πρόβλημα είναι πως με την Vivodi και τις άλλες εταιρίες δεν λειτουργεί ο συναγερμός μου, κάτι πολύ απλό! Και δεν δουλεύω στον ΟΤΕ. Εξήγησα πιο πάνω για τις χρεώσεις, μην λέμε τα ίδια πράγματα συνέχεια.
φιλε αν σου δωσει γραμμη δικια της η βιβο τοτε μπορει να καθορισει η ιδια την τιμη.
αν ομως εισαι με γραμη οτε οτε ουσιαστικα πληρωνεις τον οτε.
ποσο δηλαδη θες να σου ζητησει η βιβο αν εκεινη πληρωνει πανακριβα την γραμμη στον οτε?
μηπως τα εχεις μπλεξει λιγο?
οι γραμμες του ποτε μεχρι σημερα που μιλαμε δεν μπορουσαν να δωσουν πΑΝΩ ΑΠΟ 2 MBIT