Νέα

Νέες ταχύτητες Π.Ο.Τ.Ε

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 38
  • Εμφανίσεις 3K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Jules_Jordan

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.552
Κριτικές
12
Like
202
Πόντοι
6.055
Nα σαι καλά για την ενημέρωση, κι εγώ προτιμώ ΟΤΕΝΕΤ και ΟΤΕ και με βλέπω για αναβάθμιση στα 2mbps. :rockon:

Hθελα κάποια στιγμή να βάλω άλλο παροχέα για ιντερνετ αλλα μετά άκουσα τα γνωστά των φίλων όταν είπα να το κάνω
Πχ παίρνεις τηλέφωνο στην TΑΔΕ-ΝΕΤ και σου λένε, "εμείς κάνουμε ό,τι μπορούμε, είναι ζήτημα ΟΤΕ, το έχουμε προωθήσει πάντως :knockinb: :knockinb: την βλάβη σας, αλλά περιμένουμε τι θα μας πει ΟΤΕ :jerking: :jerking:", εκεί τα ρίχνουν όλα.

Τώρα ένας άλλος φίλος δοκίμασε και έβαλε άλλη τηλεφωνία και ιντερνετ μαζί με ένα πάγιο, έβγαλε τελείως τον ΟΤΕ, ούτε πάγια ούτε τίποτα...Αποτέλεσμα?

1 Ο συναγερμός δεν μπορεί να πάρει τηλέφωνο διότι η γραμμή του είπαν είναι φερέσυχνη :jerking:
2 Δεν μπορεί να πάρει τηλέφωνο τύπου 801.ΧΧΧ.ΧΧΧ ή 090.ΧΧΧ.ΧΧΧ  :tickedoff:
3 Οι κλήσεις προς κινητά είναι φαρμάκι, πιο ακριβά κι απο ΟΤΕ :idiot:
4 Αναγνώριση κλήσεων χρεώνεται έξτρα
5 Δεν έχει ISDN δηλαδή δύο γραμμές για φωνή, πρέπει να βάλει έξτρα γραμμή με 10 ευρώ είπαν το μήνα παραπάνω

Αυτά! Προσωπικά όταν είχα δηλώσει στον ΟΤΕ φορές πρόβλημα στην ταχύτητα (πτώση 10-15%) με πήραν 4 φορές στο κινητό να μου πουν αν όλα είναι οκ και αν είμαι ευχαριστημένος :boobies: :boobies:
3
 

Επισκέπτης
Nα σαι καλά για την ενημέρωση, κι εγώ προτιμώ ΟΤΕΝΕΤ και ΟΤΕ και με βλέπω για αναβάθμιση στα 2mbps. :rockon:


Αυτά! Προσωπικά όταν είχα δηλώσει στον ΟΤΕ φορές πρόβλημα στην ταχύτητα (πτώση 10-15%) με πήραν 4 φορές στο κινητό να μου πουν αν όλα είναι οκ και αν είμαι ευχαριστημένος :boobies: :boobies:
3

εγω πήρα την 8mbps και μου είπαν σε 4 μέρες το αργότερο θα λειτουργεί . Έχει τα κακά του ο Ο.Τ.Ε αλλά στην εξυπηρέτηση είμαι πολύ ευχαριστημένος .
 

Jules_Jordan

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.552
Κριτικές
12
Like
202
Πόντοι
6.055
Πωπω φίλε σε ζηλεύω, θα πετάει το μηχανάκι!
 

Gushallo

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.434
Like
25
Πόντοι
16
Jules για ποιόν εναλακτικό λές?

Αυτό με το συνεγερμο μου το πανε για τη βιβοντι.
Επίσης όχι πάνω από μια συσκευή τηλεφώνου.
Σε όλους τους εναλακτικούς έτσι είναι?
 

Επισκέπτης
τι ζηλεύεις που θα την "παίζω" πιο γρήγορα??? :jerking: :jerking: :jerking: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Jules_Jordan

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.552
Κριτικές
12
Like
202
Πόντοι
6.055
Αφού η Vivodi δεν μπορεί να σου προσφέρει που είναι νούμερο ένα στην εναλλακτική τηλεφωνία, δεν νομίζω να μπορούν οι άλλες εταιρίες.
 

Gushallo

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2007
Μηνύματα
4.434
Like
25
Πόντοι
16
Πιθανόν να ναι έτσι, αν και θα πάρω μερικά τηλεφωνα να ρωτήσω.

@Νio16 : Καλορίζικη!
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
46
Πόντοι
2.157
Αφού η Vivodi δεν μπορεί να σου προσφέρει που είναι νούμερο ένα στην εναλλακτική τηλεφωνία, δεν νομίζω να μπορούν οι άλλες εταιρίες.

απο σερβις ομως η βιβοντι ειναι το μεγαλυτερο μπουρδελο που υπαρχει σημερα στο χωρο. φιλη μου εχει κανει αιτηση απο τις 15-01-2007 και μεχρι στιγμης παιρνει τα παπαρια μου.. (και δεν τα παιρνει και καλα)
 

Jules_Jordan

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.552
Κριτικές
12
Like
202
Πόντοι
6.055
Γι' αυτό δεν αλλάζω τον ΟΤΕ. Οκ, πληρώνω ένα πάγιο περίπου 36 ευρώ το δίμηνο με το ΦΠΑ μέσα. 'Ομως αν στις άλλες εταιρίες χρυσοπληρώνεις τις κλήσεις προς κινητά (κάνω πολλές) και χρεώνουν την αναγνώριση και δεν έχουν isdn μα να η διαφορά τότε η οικονομική. Περίπου μία ή η άλλη σου έρχεται.......
 

panagis

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαρ 2007
Μηνύματα
219
Like
0
Πόντοι
1
για να μιλησουμε και λιγο σοβαρα εγω ειμαι στην vivodi εδω και 3 χρονια :dancing: :dancing: :dancing: :dancing:
εχω κοψει τον ποτε  :jerking:εδω και 3 χρονια και εχω βρει την υγεια μου. :headbang1: :rockon: :headbang1:
απολαμβανω 2μβιτ /640  με 20 ευρω το μηνα την στιγμη που ο κρατικοσ κολοσος ζηταγε και ζηταει τα κερατα του για αναλογες ταχυτητες
ειναι λιγο μπελας μεχρι να συνδεθει κανεις για πρωτη φορα αλλα απο κει και μετα ολα καλα.
και αναγνωριση κλησεων και 2 γραμμες τηλεφωνου και ψηφιακες ευκολιες και ολα αυτα σε τιμες που ο ποτε δεν προκειται να προσφερει τον αιωνα τον απαντα.. :uglystupid:
ενοειται οτι μεσα στο καλοκαιρι τα 2 μβιτ θα γινουν 10,με το ιδιο παγιο.
ενταξει ειμαι απο τους τυχερους που η συγκεκριμενη εταιρια προσεφερε καλυψη απο το ιδιοκτητο δυκτιο της απο νωρις.
αλλα και τωρα δεν ειναι αργα....ολες οι σοβαρες εταιριες (vivodi,4net,telllas) εχουν πλεον αρκετα σοβαρο ιδιοκτιτο δικτυο οποτε οποιος θελει να δει ταχυτητα και οικονομια σε σερφαρισμα και τηλεφωνο  δεν εχει παρα να την κανει απο τον ποτε μηπως και σοβαρευτουνε οι κρατικοδιαιτοι καρεκλοκενταυροι που διοικουν τον κρατικο κολοσο. :birdman:
 

Jules_Jordan

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.552
Κριτικές
12
Like
202
Πόντοι
6.055
Διαφωνώ όπως γράφω και παραπάνω με τις χρεώσεις των ιδιόκτητων εταιριών αλλά και με τις ευκολίες.
 

panagis

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαρ 2007
Μηνύματα
219
Like
0
Πόντοι
1
μηπως να ξανακοιταξεις τα τιμολογια?
εκτος και αν εισαι εργαζομενος στον ποτε και εχεις εξιδεικευμενες χρεωσεις...
τοτε παω πασο...
αλλιως κοιταξε το δεν χανεις τιποτα...
αντιθετα εχεις να κερδισεις...
οι διαφορες στον λογαριασμο δεν ειναι κατι υποκειμενικο..
η ποιοτητα υπηρεσιων μπορει να κρινεται υποκειμενικα... το τι πληρωνεις ομως δεν δεχεται αμφισβιτηση
και οι τιμες του βουρλουμη και των λοιπων λαμογιων εινα ΛΗΣΤΡΙΚΕΣ.
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
46
Πόντοι
2.157
απολαμβανω 2μβιτ /640  με 20 ευρω το μηνα

γιατι, δεν ειναι αλητεια να σου λεει (η βιβοντι, στην προκειμενη περιπτωση), οτι με 20 ευρω παιρνεις 1 ή 10 mbps και καποιος που παιρνει 1 με καποιον που παιρνει 10 να πληρωνουν τα ιδια χρηματα  :tickedoff: :tickedoff:, με το (πραγματικο ισως) προσχημα οτι δεν σε καλυπτει σε καποιες περιοχες με το ιδιόκτητό της, αλλα ''παταει'' πανω στον οτε ??????

υ.γ. και παρεπιπτοντως, εσυ παληκαρι, που σε καλυπτει με το ιδιόκτητό της επρεπε, κατα τα λεγομενα της, να σου δινει 10άρα..
 

Jules_Jordan

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.552
Κριτικές
12
Like
202
Πόντοι
6.055
Το βασικό πρόβλημα είναι πως με την Vivodi και τις άλλες εταιρίες δεν λειτουργεί ο συναγερμός μου, κάτι πολύ απλό! Και δεν δουλεύω στον ΟΤΕ. Εξήγησα πιο πάνω για τις χρεώσεις, μην λέμε τα ίδια πράγματα συνέχεια.
 

panagis

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαρ 2007
Μηνύματα
219
Like
0
Πόντοι
1
φιλε αν σου δωσει γραμμη δικια της η βιβο τοτε μπορει να καθορισει η ιδια την τιμη.
αν ομως εισαι με γραμη οτε οτε ουσιαστικα πληρωνεις τον οτε.
ποσο δηλαδη θες να σου ζητησει η βιβο αν εκεινη πληρωνει πανακριβα την γραμμη στον οτε?
μηπως τα εχεις μπλεξει λιγο?
οι γραμμες του ποτε μεχρι σημερα που μιλαμε δεν μπορουσαν να δωσουν πΑΝΩ ΑΠΟ 2 MBIT
 

panagis

Μέλος
Εγγρ.
21 Μαρ 2007
Μηνύματα
219
Like
0
Πόντοι
1
Το βασικό πρόβλημα είναι πως με την Vivodi και τις άλλες εταιρίες δεν λειτουργεί ο συναγερμός μου, κάτι πολύ απλό! Και δεν δουλεύω στον ΟΤΕ. Εξήγησα πιο πάνω για τις χρεώσεις, μην λέμε τα ίδια πράγματα συνέχεια.
δεν εισαι καλα ενημερωμενος φιλε...
με την tellas zisto δουλευει μια χαρα ο συναγερμος...
οσο για τις χρεωσεις επισης κανεις λαθος.
και δεν βλεπω τον λογο να επιμενεις για κατι που σιγουρα ειναι ανακριβες


 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
46
Πόντοι
2.157
φιλε αν σου δωσει γραμμη δικια της η βιβο τοτε μπορει να καθορισει η ιδια την τιμη.
αν ομως εισαι με γραμη οτε οτε ουσιαστικα πληρωνεις τον οτε.
ποσο δηλαδη θες να σου ζητησει η βιβο αν εκεινη πληρωνει πανακριβα την γραμμη στον οτε?
μηπως τα εχεις μπλεξει λιγο?
οι γραμμες του ποτε μεχρι σημερα που μιλαμε δεν μπορουσαν να δωσουν πΑΝΩ ΑΠΟ 2 MBIT

επειδη ή εγω τα εμπλεξα ή εσυ, σου ξαναβαζω το υ.γ. που εβαλα εκ των υστερων μηπως και δεν το ειδες..

υ.γ. και παρεπιπτοντως, εσυ παληκαρι, που σε καλυπτει με το ιδιόκτητό της επρεπε, κατα τα λεγομενα της, να σου δινει 10άρα..
 

Jules_Jordan

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
2.552
Κριτικές
12
Like
202
Πόντοι
6.055
Τα γνωρίζω αυτά που λές, δεν είναι κάτι καινούργιο....Και ξανα-επαναλαμβάνω, μπορεί να πάρω vivo πχ αλλά δεν θα έχω isdn και θα πρέπει να βάλω 2η γραμμή vivo.

Επίσης κάθε δίμηνο παίρνω περίπου 80-100 κλήσεις σε κινητά, οι χρεώσεις της vivo προς κινητά είναι μεγαλύτερες απο ΟΤΕ.Οπότε τι γλυτώνω? Να λέω πως δεν πληρώνω πάγιο στον ΟΤΕ και να με πηδά η vivo?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom