Νέα

Nadia Rosaki

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα vivyen56
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 735
  • Εμφανίσεις 119K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

wolfakis7

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2009
Μηνύματα
17.071
Like
10
Πόντοι
166
ήρθα κι εγώ :grin:

ποιός αγαπουλης την παει ταξιδι; :think:
 

one

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαΐ 2006
Μηνύματα
106
Like
0
Πόντοι
1
ναντιακι για παραπανω ωρα , πχ 3 εκπτωση γινεται;
 
OP
OP
vivyen56

vivyen56

Call-Girl
Εγγρ.
17 Ιουλ 2012
Μηνύματα
196
Like
0
ειμαι στα πμ...και στο τηλ.το'χεις, δεν το'χεις?
 

wolfakis7

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Αυγ 2009
Μηνύματα
17.071
Like
10
Πόντοι
166
κανενας. ειναι απαραίτητο να εχω?
βασικα Αθηνα ειμαι τωρα. Γεια σας αγόρια!(οσοι μεινανε δλδ)

νοου αγαπούλης νοου πάρτι :'(

από τους βασικούς κανόνες της πουτανικής :grin:
 
OP
OP
vivyen56

vivyen56

Call-Girl
Εγγρ.
17 Ιουλ 2012
Μηνύματα
196
Like
0
:huh: :huh: αν μπορούσεις να μου δώσεις να καταλάβω τη εννοεις, wolfakis7, θα'μουν ευγνώμων.
στα ελλήνικά, αν μπορεις. ευχαριστώ.
 

SPL

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2006
Μηνύματα
4.052
Κριτικές
20
Like
3.802
Πόντοι
7.195
:huh: :huh: αν μπορούσεις να μου δώσεις να καταλάβω τη εννοεις, wolfakis7, θα'μουν ευγνώμων.
στα ελλήνικά, αν μπορεις. ευχαριστώ.
καλη μου το "παιδι" δυσκολευεται.
αν ηξερε
1. τι θελει
2. τι λεει
ποσο ωραια θα ητανε.....
 

SPL

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Ιουλ 2006
Μηνύματα
4.052
Κριτικές
20
Like
3.802
Πόντοι
7.195
:huh: :huh: αν μπορούσεις να μου δώσεις να καταλάβω τη εννοεις, wolfakis7, θα'μουν ευγνώμων.
στα ελλήνικά, αν μπορεις. ευχαριστώ.
και για να μην αναρωτιεσαι για το περιοδευοντα θιασο να η απάντηση απο αλλο θρεντ οπου βλακιζει :


"χαιρομαι ιδιαιτερα που θα με συστησεις στο ιατρικο team που ακομα παλευει την πνευματικη σου αναπηρια!!!!!!
λυπάΜΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΩ.
χαιρομαι απλα που θα γνωρισω καποιους επιστημονες.
προσωπικα σου ειπα εδω και καιρο οτι η παρουσα συζητηση δεν ενδιαφερει ποια.
ασχοληθηκα απλα επειδη δεν ξερεις καλη αναγνωση και εχεις το προβλημα της γνωστης αναπηριας.
κατασταση τυπου ntinos69.
ετσι λοιπον σε αφηνω να τραγουδας ελευθερα στα χερια των επιστημονων φιλων σου.
και μην ΞΕΧΝΑΣ !!!!!!!!!!!!!!
τραγουδα τραγουδα τραγουδα συνεχεια !!!!!!!!!!!
σε ωφελει."
 

tsoukou

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Νοε 2005
Μηνύματα
819
Κριτικές
5
Like
2.095
Πόντοι
446
Ναντια ανα μπορεις και σε εμενα ενα πμ με λεπτομερειες για να βρεθουμε ;)
 

SiNER

Μέλος
Εγγρ.
3 Ιαν 2008
Μηνύματα
7
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
0
Ενδιαφερομαι και εγω για συναντηση μηπως θα μπορουσες να μου στηλεις ωραρια και ενα τηλ επικοινωνιας?
 

seminole

Μέλος
Εγγρ.
29 Μαρ 2008
Μηνύματα
3.117
Κριτικές
6
Like
33
Πόντοι
16
Ωραιος τυπος η Ναντια και μεγαλη πουτανα στο κρεββατι.Σου βγαζει τον "γαμια" απο μεσα σου αλλα οι υπηρεσιες,που για εμενα ειναι αριστες,εχουν μεγαλη διαφορα απο την εμφανιση...προσωπικη γνωμη παντα.Πιο αντιπροσωπευτικο θα ηταν το 70αρι στο 2ωρο.100+20 το ξενοδοχειο ειναι ακριβα για το πακετο...
 

slk 55

Μέγας
Εγγρ.
13 Ιουν 2010
Μηνύματα
2.163
Κριτικές
32
Like
389
Πόντοι
4.195
Ωραιος τυπος η Ναντια και μεγαλη πουτανα στο κρεββατι.Σου βγαζει τον "γαμια" απο μεσα σου αλλα οι υπηρεσιες,που για εμενα ειναι αριστες,εχουν μεγαλη διαφορα απο την εμφανιση...προσωπικη γνωμη παντα.Πιο αντιπροσωπευτικο θα ηταν το 70αρι στο 2ωρο.100+20 το ξενοδοχειο ειναι ακριβα για το πακετο...
δηλαδη μονο απο εμφανιση δεν λεει?
 

seminole

Μέλος
Εγγρ.
29 Μαρ 2008
Μηνύματα
3.117
Κριτικές
6
Like
33
Πόντοι
16
δηλαδη μονο απο εμφανιση δεν λεει?
εχω ενα θεμα με τις γυναικες που εχουν στενο γοφο και ανοιχτη πλατη,αυτο ειναι ολο.Ψηλη 1.75 σιγουρα, με ανοιχτες πλατες..... ειναι καπως.!!!!
 

slk 55

Μέγας
Εγγρ.
13 Ιουν 2010
Μηνύματα
2.163
Κριτικές
32
Like
389
Πόντοι
4.195
εχω ενα θεμα με τις γυναικες που εχουν στενο γοφο και ανοιχτη πλατη,αυτο ειναι ολο.Ψηλη 1.75 σιγουρα, με ανοιχτες πλατες..... ειναι καπως.!!!!
καταλαβα. απο υπηρεσιες τι λεει?
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom