καλα ποιο εξυπνος απλα πεθαινεις ................από που το κατάλαβες από τα σεντόνια?![]()
![]()
![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
καλα ποιο εξυπνος απλα πεθαινεις ................από που το κατάλαβες από τα σεντόνια?![]()
![]()
![]()
κανενας. ειναι απαραίτητο να εχω?ήρθα κι εγώ
ποιός αγαπουλης την παει ταξιδι;![]()
Μωρο μου γυρισες? και ελεγα ποιο κολο θα γαμησω αυτη την εβδομαδακανενας. ειναι απαραίτητο να εχω?
βασικα Αθηνα ειμαι τωρα. Γεια σας αγόρια!(οσοι μεινανε δλδ)
φι, κρυάδες!Μωρο μου γυρισες? και ελεγα ποιο κολο θα γαμησω αυτη την εβδομαδα![]()
ναι ο,τι πεις, κρυαδες...μεχρι τις 12 το βραδυ εισαι?φι, κρυάδες!
ok..ειμαι στα πμ...και στο τηλ.το'χεις, δεν το'χεις?
κανενας. ειναι απαραίτητο να εχω?
βασικα Αθηνα ειμαι τωρα. Γεια σας αγόρια!(οσοι μεινανε δλδ)
καλη μου το "παιδι" δυσκολευεται.![]()
αν μπορούσεις να μου δώσεις να καταλάβω τη εννοεις, wolfakis7, θα'μουν ευγνώμων.
στα ελλήνικά, αν μπορεις. ευχαριστώ.
και για να μην αναρωτιεσαι για το περιοδευοντα θιασο να η απάντηση απο αλλο θρεντ οπου βλακιζει :![]()
αν μπορούσεις να μου δώσεις να καταλάβω τη εννοεις, wolfakis7, θα'μουν ευγνώμων.
στα ελλήνικά, αν μπορεις. ευχαριστώ.
δηλαδη μονο απο εμφανιση δεν λεει?Ωραιος τυπος η Ναντια και μεγαλη πουτανα στο κρεββατι.Σου βγαζει τον "γαμια" απο μεσα σου αλλα οι υπηρεσιες,που για εμενα ειναι αριστες,εχουν μεγαλη διαφορα απο την εμφανιση...προσωπικη γνωμη παντα.Πιο αντιπροσωπευτικο θα ηταν το 70αρι στο 2ωρο.100+20 το ξενοδοχειο ειναι ακριβα για το πακετο...
εχω ενα θεμα με τις γυναικες που εχουν στενο γοφο και ανοιχτη πλατη,αυτο ειναι ολο.Ψηλη 1.75 σιγουρα, με ανοιχτες πλατες..... ειναι καπως.!!!!δηλαδη μονο απο εμφανιση δεν λεει?
καταλαβα. απο υπηρεσιες τι λεει?εχω ενα θεμα με τις γυναικες που εχουν στενο γοφο και ανοιχτη πλατη,αυτο ειναι ολο.Ψηλη 1.75 σιγουρα, με ανοιχτες πλατες..... ειναι καπως.!!!!