Νέα

Κατώτατος μισθός

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Socrates009
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 661
  • Εμφανίσεις 30K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.844
Like
29.917
Πόντοι
6.256
Ρε γαμώτη πάλι τα ίδια; Μόνο εσύ είσαι στην πιάτσα; Πόσα μαύρα κυκλοφορούν έξω; Πόσοι εργοδότες πληρώνουν μαύρα πάνω από το βασικό; Πόσες εταιρίες πληρώνουν με κουπόνια τους υπαλλήλους τους; Πόσα αφεντικά ΚΡΑΤΑΝΕ αυτά τα κουπόνια;

Μη δικαιολογείτε τη στρεβλή αγορά της χώρας μας. Δε θα γίνουμε Ελβετία σε μια μέρα αλλά ένα μπουρδέλο μαγαζί μπορεί να δώσει μια μικρή αύξηση. Έγραψα και πριν ότι δε γίνεται ο άλλος να έχει μια κάποια ηλικία και να παίρνει βασικό. Δείχνει ότι τον έχεις σκλάβο και δεν ενδιαφέρεσαι ΕΣΥ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΣΟΥ. Πετάς την εμπειρία του στα σκουπίδια και θα σου την κάνει μετά από λίγο.
Ασυναρτησίες αυτά...καθώς αν κάποιος παίρνει τον βασικό +200 μαύρα...ΔΕΝ θα θέλει αύξηση..γιατί στο τέλος θα του βγουν λιγότερα....έχει επιλέξει λιγότερο ένσημα αλλά περισσότερο κασέρι.

Βέβαια δεν διάβασες τι έγραψα...γιατί εσύ συνεχίζεις να αναφέρεσαι στις μεγάλες εταιρείες..τώρα το ποιος έχει εικόνα της αγοράς τέσπα...

Δεν ξέρω τι εννοείς εσύ ως μικρή αύξηση και τι νομίζεις ότι σημαίνει αυτό....

Αν δώσεις αύξηση σε όλους του βασικού μισθού πχ 100 ευρώ θα πρέπει να δώσεις και 150 σε όλους όσους παίρνουν περισσότερα...σε πιο σημαντικά πόστα...και στο τέλος της χρονιάς κοιτάς ένα + 15Κ έξοδα μόνο από αυτή την αύξηση...εσύ τώρα μπορεί να νομίζεις ότι όλες οι επιχειρήσεις βγάζουν κέρδη 30 μύρια...αλλά να σε έβλεπα εσένα...αν έβγαζες 30-40Κ κέρδη...

αν θα έδινες τα 15Κ σε μια αύξηση έτσι απλά...αντί να κάνεις πχ επανεπένδυση και να στοκάρεις ή να κλείσεις δάνεια κτλπ...

Η ηλικία και η παλαιότητα του εργαζομένου δεν παίζουν κανένα ρόλο...ρόλο παίζει το τι προσφέρεις...αν επί 15 χρόνια προσφέρεις την ίδια βασική εργασία...τι περιμένεις???
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.453
Like
2.342
Πόντοι
456
Και δεν τα βγάζω από το μυαλό μου. Πριν χρόνια δούλευα σε μαγαζί franchise. Δεν έχει σημασία ποια εταιρία. Έπαιρνα το βασικό καθώς δεν είχα ΚΑΜΙΑ εμπειρία. ΟΚ άρχισα να έχω απόδοση αλλά μπικικίνια γιοκ. Στο μεταξύ οι υπάλληλοι είχαμε κοινές εκπαιδεύσεις και εσωτερικό δίκτυο επικοινωνίας. Έβλεπα συναδέλφους να κάνουν ΖΩΑΡΑ και απορούσα. Τελικά έμαθα ότι ο "δικός" μου δεν μας απέδιδε τις προμήθειες. Του είχαν και άλλα μαζεμένα και τον σούταραν. Δυστυχώς με πήρε και εμένα η μπάλα διότι ο βλάκας σαμποτάριζε το ΊΔΙΟ του το μαγαζί. Ενώ έφερνα νούμερα το ίδιο το κατάστημα ήταν μόνιμα στο μείον και ο ίδιος άλλαζε υπαλλήλους κάθε εξάμηνο μέσω ΟΑΕΔ. Οπότε δεν είχα το βήμα να πάω παραπάνω στη μητρική εταιρία όπως τόσοι και τόσοι άλλοι.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.588
Like
118.883
Πόντοι
16.631
Ασυναρτησίες αυτά...καθώς αν κάποιος παίρνει τον βασικό +200 μαύρα...ΔΕΝ θα θέλει αύξηση..γιατί στο τέλος θα του βγουν λιγότερα....έχει επιλέξει λιγότερο ένσημα αλλά περισσότερο κασέρι.

Βέβαια δεν διάβασες τι έγραψα...γιατί εσύ συνεχίζεις να αναφέρεσαι στις μεγάλες εταιρείες..τώρα το ποιος έχει εικόνα της αγοράς τέσπα...

Δεν ξέρω τι εννοείς εσύ ως μικρή αύξηση και τι νομίζεις ότι σημαίνει αυτό....

Αν δώσεις αύξηση σε όλους του βασικού μισθού πχ 100 ευρώ θα πρέπει να δώσεις και 150 σε όλους όσους παίρνουν περισσότερα...σε πιο σημαντικά πόστα...και στο τέλος της χρονιάς κοιτάς ένα + 15Κ έξοδα μόνο από αυτή την αύξηση...εσύ τώρα μπορεί να νομίζεις ότι όλες οι επιχειρήσεις βγάζουν κέρδη 30 μύρια...αλλά να σε έβλεπα εσένα...αν έβγαζες 30-40Κ κέρδη...

αν θα έδινες τα 15Κ σε μια αύξηση έτσι απλά...αντί να κάνεις πχ επανεπένδυση και να στοκάρεις ή να κλείσεις δάνεια κτλπ...

Η ηλικία και η παλαιότητα του εργαζομένου δεν παίζουν κανένα ρόλο...ρόλο παίζει το τι προσφέρεις...αν επί 15 χρόνια προσφέρεις την ίδια βασική εργασία...τι περιμένεις???
ΟΤΑΝ αποφασισεις να δουλεψεις εσυ ο κατωτατος θα εχει παει 1500 ΚΑΘΑΡΑ:coffee:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.844
Like
29.917
Πόντοι
6.256
Αυτό ακριβώς λέω και εγώ αλλά από την άλλη σύμφωνα με έρευνες στην Ελλάδα οι επιχειρήσεις έχουν μεγάλο κέρδος...
ποιες επιχειρήσεις έχουν μεγάλο κέρδος?

αυτές που διαβάζεις στις ειδήσεις? τα διυλιστήρια και τα σούπερ μάρκετ? ναι φυσικά έχουν....

οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις έχουν μεγάλο κέρδος? που το είδες αυτό?
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.844
Like
29.917
Πόντοι
6.256
Και δεν τα βγάζω από το μυαλό μου. Πριν χρόνια δούλευα σε μαγαζί franchise. Δεν έχει σημασία ποια εταιρία. Έπαιρνα το βασικό καθώς δεν είχα ΚΑΜΙΑ εμπειρία. ΟΚ άρχισα να έχω απόδοση αλλά μπικικίνια γιοκ. Στο μεταξύ οι υπάλληλοι είχαμε κοινές εκπαιδεύσεις και εσωτερικό δίκτυο επικοινωνίας. Έβλεπα συναδέλφους να κάνουν ΖΩΑΡΑ και απορούσα. Τελικά έμαθα ότι ο "δικός" μου δεν μας απέδιδε τις προμήθειες. Του είχαν και άλλα μαζεμένα και τον σούταραν. Δυστυχώς με πήρε και εμένα η μπάλα διότι ο βλάκας σαμποτάριζε το ΊΔΙΟ του το μαγαζί. Ενώ έφερνα νούμερα το ίδιο το κατάστημα ήταν μόνιμα στο μείον και ο ίδιος άλλαζε υπαλλήλους κάθε εξάμηνο μέσω ΟΑΕΔ. Οπότε δεν είχα το βήμα να πάω παραπάνω στη μητρική εταιρία όπως τόσοι και τόσοι άλλοι.
Το πρόβλημα σου είναι ότι κρίνεις μόνο από τις δικές σου εμπειρίες...στενόμυαλα διότι νομίζεις ότι αυτό που είδες εσύ ισχύει για τα πάντα

οπότε επειδή εσύ είχες έναν μαλάκα εργοδότη σημαίνει ότι όλοι οι εργοδότες είναι απατεώνες και ότι όλοι οι υπάλληλοι είναι τσακαλάκια.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.453
Like
2.342
Πόντοι
456
Ασυναρτησίες αυτά...καθώς αν κάποιος παίρνει τον βασικό +200 μαύρα...ΔΕΝ θα θέλει αύξηση..γιατί στο τέλος θα του βγουν λιγότερα....έχει επιλέξει λιγότερο ένσημα αλλά περισσότερο κασέρι.

Βέβαια δεν διάβασες τι έγραψα...γιατί εσύ συνεχίζεις να αναφέρεσαι στις μεγάλες εταιρείες..τώρα το ποιος έχει εικόνα της αγοράς τέσπα...

Δεν ξέρω τι εννοείς εσύ ως μικρή αύξηση και τι νομίζεις ότι σημαίνει αυτό....

Αν δώσεις αύξηση σε όλους του βασικού μισθού πχ 100 ευρώ θα πρέπει να δώσεις και 150 σε όλους όσους παίρνουν περισσότερα...σε πιο σημαντικά πόστα...και στο τέλος της χρονιάς κοιτάς ένα + 15Κ έξοδα μόνο από αυτή την αύξηση...εσύ τώρα μπορεί να νομίζεις ότι όλες οι επιχειρήσεις βγάζουν κέρδη 30 μύρια...αλλά να σε έβλεπα εσένα...αν έβγαζες 30-40Κ κέρδη...

αν θα έδινες τα 15Κ σε μια αύξηση έτσι απλά...αντί να κάνεις πχ επανεπένδυση και να στοκάρεις ή να κλείσεις δάνεια κτλπ...

Η ηλικία και η παλαιότητα του εργαζομένου δεν παίζουν κανένα ρόλο...ρόλο παίζει το τι προσφέρεις...αν επί 15 χρόνια προσφέρεις την ίδια βασική εργασία...τι περιμένεις???

Καλά ΟΚ. Πάλι γράφεις ΕΣΥ ασυναρτησίες. Νωρίτερα έγραψες ότι δεν είναι όλες οι εταιρίες ΤΕΡΝΑ και τώρα λες για μισθολογικές κλίμακες;

Ρε μεγάλε ο υπάλληλος που σκουπίζει σε ένα εργοστάσιο γιατί να παίρνει βασικό μετά από Χ χρόνια; Δε μπορείς να του δώσεις ένα μικρό ποσό; Ο άλλος που βάζει βενζίνη σε βενζινάδικο; Γι' αυτούς μιλάω ρε έξυπνε. Να του δώσει το κάτι παραπάνω. Πες το ψίχουλα. Αλλά να είναι κάτι. Γιατί ΆΥΡΙΟ θα σου φύγει με το πρώτο ζόρι.

Πόσες βιοτεχνίες υπάρχουν στη χώρα μας με ΜΗΔΕΝ στελέχη; Χιλιάδες. Είναι ο πατέρας, ο γιος και άντε μια κοπέλα στο λογιστήριο. Οι υπόλοιποι βασικό στην παραγωγή. Πόσο κοστίζει μια αύξηση κάθε Χ χρόνια; Δε σου τα φέρνουν τα λεφτά; Όταν σου φεύγουν και δεν έρχονται άλλοι γιατί είσαι γύφτουλας είναι καλά;

Ενώ όταν συζητάς στην αγορά και λες ότι κάθε Χ χρόνια παίρνω αύξηση δεν είναι καλή διαφήμηση; Να ξέρει ο άλλος ότι θα μείνει και θα έχει μια μικρή ανταπόδοση. ΜΙΚΡΗ έστω. ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.453
Like
2.342
Πόντοι
456
Το πρόβλημα σου είναι ότι κρίνεις μόνο από τις δικές σου εμπειρίες...στενόμυαλα διότι νομίζεις ότι αυτό που είδες εσύ ισχύει για τα πάντα

οπότε επειδή εσύ είχες έναν μαλάκα εργοδότη σημαίνει ότι όλοι οι εργοδότες είναι απατεώνες και ότι όλοι οι υπάλληλοι είναι τσακαλάκια.

ΑΑΑ μάλιστα. Ενώ εσύ με την μεγάλη εμπειρία σου μας λες ότι όλοι οι μικροί είναι για λύπηση και πρέπει να τους δίνουμε και κώλο. Άσε ρε Πασχαλιάτικα.

 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.844
Like
29.917
Πόντοι
6.256
Καλά ΟΚ. Πάλι γράφεις ΕΣΥ ασυναρτησίες. Νωρίτερα έγραψες ότι δεν είναι όλες οι εταιρίες ΤΕΡΝΑ και τώρα λες για μισθολογικές κλίμακες;

Ρε μεγάλε ο υπάλληλος που σκουπίζει σε ένα εργοστάσιο γιατί να παίρνει βασικό μετά από Χ χρόνια; Δε μπορείς να του δώσεις ένα μικρό ποσό; Ο άλλος που βάζει βενζίνη σε βενζινάδικο; Γι' αυτούς μιλάω ρε έξυπνε. Να του δώσει το κάτι παραπάνω. Πες το ψίχουλα. Αλλά να είναι κάτι. Γιατί ΆΥΡΙΟ θα σου φύγει με το πρώτο ζόρι.

Πόσες βιοτεχνίες υπάρχουν στη χώρα μας με ΜΗΔΕΝ στελέχη; Χιλιάδες. Είναι ο πατέρας, ο γιος και άντε μια κοπέλα στο λογιστήριο. Οι υπόλοιποι βασικό στην παραγωγή. Πόσο κοστίζει μια αύξηση κάθε Χ χρόνια; Δε σου τα φέρνουν τα λεφτά; Όταν σου φεύγουν και δεν έρχονται άλλοι γιατί είσαι γύφτουλας είναι καλά;

Ενώ όταν συζητάς στην αγορά και λες ότι κάθε Χ χρόνια παίρνω αύξηση δεν είναι καλή διαφήμηση; Να ξέρει ο άλλος ότι θα μείνει και θα έχει μια μικρή ανταπόδοση. ΜΙΚΡΗ έστω. ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙ.
Είσαι άσχετος είσαι και αυθάδης :coffee:

Γιατί μόνο η ΤΕΡΝΑ έχει κλίμακες στους εργαζομένους??? Μια μικρή εταιρεία με 5-10 άτομα δεν έχει κλίμακες? όλοι τα ίδια παίρνουν??? από τον χαμάλη μέχρι τον πωλητή και τον οδηγό??

Σου είπα πόσο κοστίζει "ένα μικρό ποσό" δεν το διάβασες? εκτός αν εννοείς αύξηση 5 ευρώ το μήνα...αυτά τα παίρνεις βάσει νόμου έτσι και αλλιώς...κάθε λίγο έχει μια μικρή αύξηση.

Γιατί να μην παίρνει τον βασικό ρε τύπε αν σκουπίζει για Χ χρόνια? Αν του δίνεις ένα μικρό ποσό κάθε χρόνο σε 5 χρόνια θα παίρνει όσα και ο χειριστής του ανυψωτικού που παίρνει ευθύνες.

Γιαυτό σου λέω...σαν εσένα έχω ακούσει πολλούς....το 100% από όσους έγιναν εργοδότες μετά ήταν χειρότεροι τσίπηδες από αυτά που έλεγαν....όχι δεν έδιναν έτρωγαν και τα προβλεπόμενα...

Όταν θα κάνεις την δική σου επιχείρηση...και θα βλέπεις τα λεφτά να πετάνε από το παράθυρο όπως τα παίρνεις και θα πρέπει να κάνεις κουμάντο έλα να ξανά πεις για γύφτουλες...γιατί τώρα δεν ξέρεις τι λες.
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.844
Like
29.917
Πόντοι
6.256
ΑΑΑ μάλιστα. Ενώ εσύ με την μεγάλη εμπειρία σου μας λες ότι όλοι οι μικροί είναι για λύπηση και πρέπει να τους δίνουμε και κώλο. Άσε ρε Πασχαλιάτικα.

σε υποχρέωσε κανένας να πας να δουλέψεις?

αν δεν θέλεις υπάρχει και η ξάπλα

και φυσικά αν θες παραπάνω μεροκάματο από 30 ευρώ υπάρχουν και πιο αρχιδάτες δουλειές...πήγαινε να κάνεις μετακόμιση ή να ξεφορτώσεις κοντεινερ να πάρεις 60 ευρώ και να δεις τι ωραία που είναι

αν θες η δουλειά σου να είναι να χώνεις μια αντλία σε μια τρύπα χωρίς ευθύνες...τι περιμένεις να πληρωθείς καλά?
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.453
Like
2.342
Πόντοι
456
Είσαι άσχετος είσαι και αυθάδης :coffee:

Γιατί μόνο η ΤΕΡΝΑ έχει κλίμακες στους εργαζομένους??? Μια μικρή εταιρεία με 5-10 άτομα δεν έχει κλίμακες? όλοι τα ίδια παίρνουν??? από τον χαμάλη μέχρι τον πωλητή και τον οδηγό??

Σου είπα πόσο κοστίζει "ένα μικρό ποσό" δεν το διάβασες? εκτός αν εννοείς αύξηση 5 ευρώ το μήνα...αυτά τα παίρνεις βάσει νόμου έτσι και αλλιώς...κάθε λίγο έχει μια μικρή αύξηση.

Γιατί να μην παίρνει τον βασικό ρε τύπε αν σκουπίζει για Χ χρόνια? Αν του δίνεις ένα μικρό ποσό κάθε χρόνο σε 5 χρόνια θα παίρνει όσα και ο χειριστής του ανυψωτικού που παίρνει ευθύνες.

Γιαυτό σου λέω...σαν εσένα έχω ακούσει πολλούς....το 100% από όσους έγιναν εργοδότες μετά ήταν χειρότεροι τσίπηδες από αυτά που έλεγαν....όχι δεν έδιναν έτρωγαν και τα προβλεπόμενα...

Όταν θα κάνεις την δική σου επιχείρηση...και θα βλέπεις τα λεφτά να πετάνε από το παράθυρο όπως τα παίρνεις και θα πρέπει να κάνεις κουμάντο έλα να ξανά πεις για γύφτουλες...γιατί τώρα δεν ξέρεις τι λες.

ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ...

Έλα να σου δώσω ένα πασχαλινό αυγό και μια λαμπάδα να μην κλαις.

Βλέπουμε ποιοι κυκλοφορούν με Χ5 και κλαίγονται μετά ότι δε βρίσκουν προσωπικό.
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.588
Like
118.883
Πόντοι
16.631
σε υποχρέωσε κανένας να πας να δουλέψεις?

αν δεν θέλεις υπάρχει και η ξάπλα

και φυσικά αν θες παραπάνω μεροκάματο από 30 ευρώ υπάρχουν και πιο αρχιδάτες δουλειές...πήγαινε να κάνεις μετακόμιση ή να ξεφορτώσεις κοντεινερ να πάρεις 60 ευρώ και να δεις τι ωραία που είναι

αν θες η δουλειά σου να είναι να χώνεις μια αντλία σε μια τρύπα χωρίς ευθύνες...τι περιμένεις να πληρωθείς καλά?
γαμιωντας σε παει
ΔΕΝ υιοθετω ΑΠΛΑ παρατηρω:coffee:
 

Saul

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
30.844
Like
29.917
Πόντοι
6.256
ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ...

Έλα να σου δώσω ένα πασχαλινό αυγό και μια λαμπάδα να μην κλαις.

Βλέπουμε ποιοι κυκλοφορούν με Χ5 και κλαίγονται μετά ότι δε βρίσκουν προσωπικό.
Κάνε και εσύ εταιρεία τότε να κυκλοφορείς και εσύ

και όταν κάνεις θα έρθω να μου δώσεις δουλειά με 1300χ14 για να βάζω βενζίνη στα αμάξια.

Σύμφωνοι?
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.453
Like
2.342
Πόντοι
456
σε υποχρέωσε κανένας να πας να δουλέψεις?

αν δεν θέλεις υπάρχει και η ξάπλα

και φυσικά αν θες παραπάνω μεροκάματο από 30 ευρώ υπάρχουν και πιο αρχιδάτες δουλειές...πήγαινε να κάνεις μετακόμιση ή να ξεφορτώσεις κοντεινερ να πάρεις 60 ευρώ και να δεις τι ωραία που είναι

αν θες η δουλειά σου να είναι να χώνεις μια αντλία σε μια τρύπα χωρίς ευθύνες...τι περιμένεις να πληρωθείς καλά?

Κάνω 2 δουλειές και πληρώνομαι πολύ καλύτερα από όσο νομίζεις. Ξέρω πολύ καλά πως βγαίνει το μεροκάματο. Εσύ μάλλον δεν το ξέρεις και γι' αυτό ειρωνεύεσαι.

Σου το γράφω για ΤΡΙΤΗ φορά μπας και το καταλάβεις. Ο υπάλληλος είναι ΕΠΕΝΔΥΣΗ για την εταιρία. Είτε χώνεις την αντλία που λες χωρίς ευθύνες είτε σαν χειριστής ανυψωτικού που λες πιο πριν. ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ είναι κομμάτια της εταιρίας και τους θες ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΥΣ. Όταν δεν τους πληρώνεις εσύ θα έχεις πρόβλημα στο τέλος. Και δεν λέω να τους δώσεις εκατομμύρια αλλά μια λογική αύξηση ώστε να τον κρατάς ευχαριστημένο και να μη σου φύγει.

Αυτό δεν καταλαβαίνετε. ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ το καταλαβαίνετε αυτό. Λέτε ότι υπάρχουν διαθέσιμα άτομα στην πιάτσα. Ναι υπάρχουν διότι είναι δυσαρεστημένοι με λαμόγια. Και αν τους κάνεις το ίδιο θα δυσαρεστηθούν πάλι. Οι σοβαρές εταιρίες ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ φροντίζουν τους υπαλλήλους τους. Αυτό το καταλαβαίνεις; Κάνουν τα αδύνατα δυνατά να έχουν ευχαριστημένο προσωπικό.

Τώρα οι δήθεν δικαιολογίες για το πως θα γίνει αυτό είναι αστείες. Φροντίζεις σαν εργοδότης να το λύσεις. ΞΕΡΕΙΣ τι προσφέρει ο κάθε ένας και πράττεις ανάλογα. Ο τύπος της αντλίας που δήθεν λες ότι δεν έχει ευθύνες να πάρει τσάμπα 2 ζευγάρια αδιάβροχα παπούτσια το χρόνο. Παροχή και το έλυσες το θέμα. Τρόποι υπάρχουν άπειροι. Θέληση δεν υπάρχει.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.453
Like
2.342
Πόντοι
456
Κάνε και εσύ εταιρεία τότε να κυκλοφορείς και εσύ

και όταν κάνεις θα έρθω να μου δώσεις δουλειά με 1300χ14 για να βάζω βενζίνη στα αμάξια.

Σύμφωνοι?

Ποιος μίλησε ρε ζώον για 1300€ σε βενζινά; Είρωνα, βλάκα;

Θα σε χαλάσει όμως αντί για 750 που είναι ο βασικός να του δίνεις 850; Πόσο θα πέσεις έξω ρε τρόμπα;

Αμέσως να πεις την βλακεία σου. Βλήμα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom