Νέα

Γριές πουτάνες

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα goustarwnaxunw
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 327
  • Εμφανίσεις 158K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Hydook

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιαν 2024
Μηνύματα
14
Κριτικές
1
Like
45
Πόντοι
0
Εδω μήπως;;;;
Καλημέρα μύστες,

Ξέρουμε τιμή για την κυρία?
Ευχαριστώ!
 

Koala0N80

Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2026
Μηνύματα
19
Like
13
Πόντοι
0
Παιδιά εάν ψάχνετε για γιαγιάδες έχει κάποιες προς Λιοσίων μεριά. Τροφωνίου και Εξηκίου έχω πετύχει πολλές φορές αν και δεν είναι στα γούστα μου ομολογώ!
ξερεις ονοματα να ζητησουμε?η τηλεφωνο
 

Koala0N80

Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2026
Μηνύματα
19
Like
13
Πόντοι
0
καλησπερα σε ολους!!ειμαι καινουργιος στην ολη φαση.εχω κοπελα χρονια περναω μια χαρα και στο σεξ και στην παρεα αλλα ειμαι κρυφος πουτανιαρης και ανωμαλιαρης ,ασχολουμαι με cibersex me megales αλλα πλεον λεω να κανω την αμαρτια..η αληθεια ειναι οτι φοβαμαι γιατι δεν το εχω ξανα κανει..θα ηθελα καποιες συμβουλες τι να προσεξω και τι μπορει να παει στραβα...γουσταρω να παω επιτελους με μια θεια και λεω να το προσπαθησω...τι να προσεξω και που να παω.υπαρχει περιπτωση να κολλησω κατι ?ειμαι μερακλης δεν εχω θεμα γουσταρω μεγαλες με βυζαρες και μιλφαρες..αλλα ειμαι και με φαγανε οι σχεσεις!! 6992079899 αυτη αξιζει??
 

Broucek

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Ιαν 2026
Μηνύματα
77
Κριτικές
22
Like
1.007
Πόντοι
1.010
ξερεις ονοματα να ζητησουμε?η τηλεφωνο
Δεν έχω τηλέφωνο και δε νομίζω να υπάρχει για εκεί πέρα. Απλώς θα πρέπει να περάσεις από τα σπιτάκια όταν είναι ανοιχτά και να δεις τί παίζει. Τροφωνίου, Εξηκίου και Λιοσίων 79 όταν είναι ανοιχτό όπως σήμερα νομίζω έχει.
 

Hydook

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιαν 2024
Μηνύματα
14
Κριτικές
1
Like
45
Πόντοι
0
Εδω μήπως;;;;
Καλησπέρα συναγωνιστές,

Κάλεσα την παραπάνω κυρία σήμερα και την ρώτησα τιμή και φορές και μου είπε μια φορά πόσες φορές θες, μεγάλη γυναίκα, και λοιπές μ..κιες και μου είπε πήγαινε σε καμια μικρότερη, και της το έκλεισα, παρά το ότι με είχε καυλώσει αφάνταστα η κωλάρα της να την σκίζω στα 4. Προφανώς είμαστε σε ενα σαιτ που είμαστε άρρωστοι, οι περισσότεροι τουλάχιστον, με το αιδοίον και ότι αυτό συνεπάγεται αλλά προσωπικά δεν δέχομαι μια επαγγελματίας ειδικά να μου λέει τέτοιο είδους κουβέντες, για αυτό και της έκλεισα το τηλέφωνο γιατί με τσάντισε. Αν δεν θες κρέμασε παπούτσια. Το λέω επειδή είχε σχεδόν βγει το 50άρι από την τσέπη, τόσα θέλει για μια εκτόνωση, μπας και σώσω κανέναν ομοιοπαθή.
Τα σέβη μου:hi:
 

8inches

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2023
Μηνύματα
72
Κριτικές
10
Like
398
Πόντοι
290
Καλησπέρα συναγωνιστές,

Κάλεσα την παραπάνω κυρία σήμερα και την ρώτησα τιμή και φορές και μου είπε μια φορά πόσες φορές θες, μεγάλη γυναίκα, και λοιπές μ..κιες και μου είπε πήγαινε σε καμια μικρότερη, και της το έκλεισα, παρά το ότι με είχε καυλώσει αφάνταστα η κωλάρα της να την σκίζω στα 4. Προφανώς είμαστε σε ενα σαιτ που είμαστε άρρωστοι, οι περισσότεροι τουλάχιστον, με το αιδοίον και ότι αυτό συνεπάγεται αλλά προσωπικά δεν δέχομαι μια επαγγελματίας ειδικά να μου λέει τέτοιο είδους κουβέντες, για αυτό και της έκλεισα το τηλέφωνο γιατί με τσάντισε. Αν δεν θες κρέμασε παπούτσια. Το λέω επειδή είχε σχεδόν βγει το 50άρι από την τσέπη, τόσα θέλει για μια εκτόνωση, μπας και σώσω κανέναν ομοιοπαθή.
Τα σέβη μου:hi:
Ευχαριστώ φίλε. Το σκεφτόμουν και εγώ να πάω μια από αυτές τις μέρες αλλά δεν πειράζει καλύτερα
 

Koala0N80

Μέλος
Εγγρ.
1 Φεβ 2026
Μηνύματα
19
Like
13
Πόντοι
0
Καλησπέρα συναγωνιστές,

Κάλεσα την παραπάνω κυρία σήμερα και την ρώτησα τιμή και φορές και μου είπε μια φορά πόσες φορές θες, μεγάλη γυναίκα, και λοιπές μ..κιες και μου είπε πήγαινε σε καμια μικρότερη, και της το έκλεισα, παρά το ότι με είχε καυλώσει αφάνταστα η κωλάρα της να την σκίζω στα 4. Προφανώς είμαστε σε ενα σαιτ που είμαστε άρρωστοι, οι περισσότεροι τουλάχιστον, με το αιδοίον και ότι αυτό συνεπάγεται αλλά προσωπικά δεν δέχομαι μια επαγγελματίας ειδικά να μου λέει τέτοιο είδους κουβέντες, για αυτό και της έκλεισα το τηλέφωνο γιατί με τσάντισε. Αν δεν θες κρέμασε παπούτσια. Το λέω επειδή είχε σχεδόν βγει το 50άρι από την τσέπη, τόσα θέλει για μια εκτόνωση, μπας και σώσω κανέναν ομοιοπαθή.
Τα σέβη μου:hi:
πηγες τελικα ?
 

adakos

Ανώτερος
Εγγρ.
23 Ιαν 2009
Μηνύματα
2.261
Κριτικές
10
Like
4.614
Πόντοι
6.495
καλησπερα σε ολους!!ειμαι καινουργιος στην ολη φαση.εχω κοπελα χρονια περναω μια χαρα και στο σεξ και στην παρεα αλλα ειμαι κρυφος πουτανιαρης και ανωμαλιαρης ,ασχολουμαι με cibersex me megales αλλα πλεον λεω να κανω την αμαρτια..η αληθεια ειναι οτι φοβαμαι γιατι δεν το εχω ξανα κανει..θα ηθελα καποιες συμβουλες τι να προσεξω και τι μπορει να παει στραβα...γουσταρω να παω επιτελους με μια θεια και λεω να το προσπαθησω...τι να προσεξω και που να παω.υπαρχει περιπτωση να κολλησω κατι ?ειμαι μερακλης δεν εχω θεμα γουσταρω μεγαλες με βυζαρες και μιλφαρες..αλλα ειμαι και με φαγανε οι σχεσεις!! 6992079899 αυτη αξιζει??
λεβέντη αστην καλύτερα....θα σε κάνει μια ξεπέτα για πλάκα..
η χριστίνα είναι στο κουρμπέτι πολλά χρόνια..την είχα γνωρίζει σε χαρτοπαικτική λέσχη στα πατήσια..(σερβιτόρα κλ.π) ...όποιος κέρδιζε η όποιος τις εδινε tips την ξέσκιζε...
μετά το εκανε επάγγελμα...μασσαζερι/ ρδελο απ ότι ακουσα/αγγελιες μονη της κλ.π
πολλά τα χιλιόμετρα...
για να την κουμαντάρεις με κανα 50αρι....
- η πρέπει να την ξέρεις απο πριν..
-η να είσαι παλιά καραβάνα.
αλλιώς σ' εχει για πρωινό! κι ας είναι 60ρα+
 

sonixxx11

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
1.200
Like
1.689
Πόντοι
216
λεβέντη αστην καλύτερα....θα σε κάνει μια ξεπέτα για πλάκα..
η χριστίνα είναι στο κουρμπέτι πολλά χρόνια..την είχα γνωρίζει σε χαρτοπαικτική λέσχη στα πατήσια..(σερβιτόρα κλ.π) ...όποιος κέρδιζε η όποιος τις εδινε tips την ξέσκιζε...
μετά το εκανε επάγγελμα...μασσαζερι/ ρδελο απ ότι ακουσα/αγγελιες μονη της κλ.π
πολλά τα χιλιόμετρα...
για να την κουμαντάρεις με κανα 50αρι....
- η πρέπει να την ξέρεις απο πριν..
-η να είσαι παλιά καραβάνα.
αλλιώς σ' εχει για πρωινό! κι ας είναι 60ρα+
Ναι την φοβηθηκαμε τώρα την εκδιδόμενη!
 

anatolgami

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Αυγ 2006
Μηνύματα
7.077
Κριτικές
3
Like
4.923
Πόντοι
506
λεβέντη αστην καλύτερα....θα σε κάνει μια ξεπέτα για πλάκα..
η χριστίνα είναι στο κουρμπέτι πολλά χρόνια..την είχα γνωρίζει σε χαρτοπαικτική λέσχη στα πατήσια..(σερβιτόρα κλ.π) ...όποιος κέρδιζε η όποιος τις εδινε tips την ξέσκιζε...
μετά το εκανε επάγγελμα...μασσαζερι/ ρδελο απ ότι ακουσα/αγγελιες μονη της κλ.π
πολλά τα χιλιόμετρα...
για να την κουμαντάρεις με κανα 50αρι....
- η πρέπει να την ξέρεις απο πριν..
-η να είσαι παλιά καραβάνα.
αλλιώς σ' εχει για πρωινό! κι ας είναι 60ρα+
Σιγα μη μας κανει και ντα
 

MAIK29

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2011
Μηνύματα
80
Like
237
Πόντοι
20

memphis75

Μέλος
Εγγρ.
23 Ιαν 2007
Μηνύματα
427
Like
354
Πόντοι
21
Καλημέρα τύποι μη μου αρχίσετε μετά ότι είναι 297 χρόνων και χοντρή ζητήσατε γριουλα χώρο έχει στην Αχαρνών χαμηλά ένα 30 μου είχε πει έφτασα αλλά ήταν πολύ σκληρό κασκαντεριλικι οπότε αποχώρησα
Λυγισες ρε θηρίο;
 

8inches

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2023
Μηνύματα
72
Κριτικές
10
Like
398
Πόντοι
290
2 από τα στανταρακια μου σε κάθε επίσκεψη μου στην Αθήνα (τζιλφ) δυστυχώς αγνοείται η τύχη τους.
Διδύμου 16 Αλίκη και Μαγνησίας 1 Ντιάνα.
Η δε δεύτερη,Ντιάνα μου είχε πει από μόνη της κιόλας να μου δώσει το τηλέφωνο της αλλά για κάποιο ηλίθιο λόγω δικό μου δεν το πήρα. Πέρασα από εκεί τίς προάλλες ρώτησα και μου είπαν ότι σταμάτησε, ρώτησα επίσης αν έχουν το τηλέφωνο της αλλά δεν.Επισης και η Αλίκη από την διδύμου όσες φορές πέρασα απόγευμα κλειστό και αυτό.Και με τις δύο περνούσα καλά όποτε τύχαινε και.... Αν κάποιος γνωρίζει κάτι ή έχει τηλέφωνο και θέλει να πει θα το εκτιμούσα.Εψαξα και εδώ μέσα στο σάιτ μήπως βρω περισσότερες πληροφορίες αλλά τζιφος.οπως και να χει καλά να περνάμε όλοι μας και καλά γαμησια
 
Τελευταία τροποποίηση:

JDR

Μέλος
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
7
Κριτικές
1
Like
77
Πόντοι
0
2 από τα στανταρακια μου σε κάθε επίσκεψη μου στην Αθήνα (τζιλφ) δυστυχώς αγνοείται η τύχη τους.
Διδύμου 16 Αλίκη και Μαγνησίας 1 Ντιάνα.
Η δε δεύτερη,Ντιάνα μου είχε πει από μόνη της κιόλας να μου δώσει το τηλέφωνο της αλλά για κάποιο ηλίθιο λόγω δικό μου δεν το πήρα. Πέρασα από εκεί τίς προάλλες ρώτησα και μου είπαν ότι σταμάτησε, ρώτησα επίσης αν έχουν το τηλέφωνο της αλλά δεν.Επισης και η Αλίκη από την διδύμου όσες φορές πέρασα απόγευμα κλειστό και αυτό.Και με τις δύο περνούσα καλά όποτε τύχαινε και.... Αν κάποιος γνωρίζει κάτι ή έχει τηλέφωνο και θέλει να πει θα το εκτιμούσα.Εψαξα και εδώ μέσα στο σάιτ μήπως βρω περισσότερες πληροφορίες αλλά τζιφος.οπως και να χει καλά να περνάμε όλοι μας και καλά γαμησια
Αλίκη τέλος μύστη….
Πρέπει να πλησίαζε τα 80…….
Απίστευτη όμως….
Απλά απίστευτη….
 

Kost_as

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
20 Μαρ 2007
Μηνύματα
39
Κριτικές
29
Like
1.053
Πόντοι
990
Ερώτημα προς τους συναγωνιστές:
Υπάρχει Καμία καλή κυρία gilfογκράννυ 60+ για καλό και ποιοτικό γαμήσι, επι πληρωμή φυσικά, που είναι ή ακόμα καλύτερα δεν είναι του χώρου και δέχεται ραντεβού στο σπίτι ή σε ξενοδοχείο?
Όποιος έχει κάτι τέτοιο μπορεί να μου στείλει προσωπικό μήνυμα!
Ευχαριστώ
Καλησπέρα, δοκίμασε με την Anna 590, δεν είναι πάνω από 60 θεωρώ αλλά πλησιάζει...
 

8inches

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2023
Μηνύματα
72
Κριτικές
10
Like
398
Πόντοι
290
Αλίκη τέλος μύστη….
Πρέπει να πλησίαζε τα 80…….
Απίστευτη όμως….
Απλά απίστευτη….
Κρίμα γιατί παρά (το νεαρό της) την ηλικίας της ήταν καλή στον αγώνα
 
  • Like
Αντιδράσεις: JDR

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom