Και τα netload, megashare ίσως.
To hotfile υπάρχει. Στο αρκετοί ανέβαζαν μέχρι πριν λιγες μέρες σε αυτό.
Τώρα θα αχρηστευτούν και πάρα πολλά ποσταρίσμα σε forum ανταλλαγής αρχείων...
To hotfile υπάρχει. Στο αρκετοί ανέβαζαν μέχρι πριν λιγες μέρες σε αυτό.
Τώρα θα αχρηστευτούν και πάρα πολλά ποσταρίσμα σε forum ανταλλαγής αρχείων...
τωρα μαλακες αμερικανακια
.Ευτυχως που δεν ανανεωσα στο filesonic.Κατεβασμα απο τορρεντ μεχρι να τα κλεισουν και αυτα.
