It's All Good Man
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2019
- Μηνύματα
- 1.498
- Like
- 2.883
- Πόντοι
- 456
Κουλοbots φυσικά και θα ακούμε όλοι τον παρακάτω... 



και φωτιά που να διαρκεί 40 λεπτά συνολικά ( !)
από τα έλαια σιλικόνης.
Το οτι διωκονται χαζοαφηρημενε δε σημαινει πως ειναι ενοχοι.Αυτά δεν είναι επιχειρήματα.
Αν δεν υπήρχε αλλοίωση τότε γιατί διώκεται ο αγοραστός και ο Τριαντόπουλος?
και αν υπάρχουν επαρκή στοιχεία τότε γιατί δεν μπορούν να εξηγήσουν επιστημονικά την πυρόσφαιρα?
Ας μας πει ο Λαδάκης (χωρίς ειρωνία το γράφω) αν ο Λακαφώτης που δεν είναι εγγεγραμένος στο ΤΕΕ, απλώς είναι μηχανικός που δεν μπορεί να πάρει δημόσια έργα όπως δήλωσε ο ίδιος ή ΔΕΝ έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος μηχανικού και έτσι κάθε υπογραφή του ως μηχανικού είναι παράνομη. Επίσης αν είχε διαγραφεί από το ΤΕΕ δεν μπορεί να πάρει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος για όλη του την ζωή.Σιγά το πρόσωπο που θα έχει και άποψη για το τι έγινε, όταν υπάρχει ο μέγας πυροσβέστης-πραγματογνώνομας και ο ''εμπειρογνώμονας''- φωτογράφος- δημοσιογράφος- παρουσιαστής φόρμουλα 1 που έχουν αποφανθεί με ακλόνητα επιχειρήματα...
Εγώ δεν είδα σεντόνι...ρούφηξε το αυγό του και λάκισε έγινε μπουχόςΤωρα θα νιωσεις την οργη του , θα φας τοσο πριντ σκριν που θα βαριεσαι να γυρνάς σελιδες![]()
Ολά αυτά ενώ τα έλαια ήταν ήδη ζεστά από τα 150km/h και το γεγονός ότι το απότομο φρενάρισμα προκαλεί μεταβατικά φαινόμενα στους μετασχηματιστές, συν την θερμική ενέργεια λόγω κρούσης των μετάλλων και παραμόρφωσης....![]()
Τέμπη: Επιστολή Παπαδάκη σε Λιόλιο σχετικά με την πυρόσφαιρα | Parallaxi Magazine
Τι γράφει ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Χιούστον στον καθηγητή Πυρηνικής Φυσικής και Οπλικών Επιστημώνparallaximag.gr
Τι γράφει ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Χιούστον στον καθηγητή Πυρηνικής Φυσικής και Οπλικών Επιστημών.
ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ.ΠΑΠΑΔΑΚΗ -ΚΑΘΗΓΗΤΗ ΠΑΝΕΠ.ΧΙΟΥΣΤΟΝ (Ανοικτή επιστολή) Προς το σεβαστό (πρώην) εν ΣΣΕ συνάδελφο κ. Λιολιο
Επειδή κ. συναδελφε στερούμαι της διανοίας των περισσοτέρων συναδέλφων μου και εκεί οπου έφτασα μάλλον το καταφερα με πολύ δουλειά και λιγότερη ευφυϊα βοηθείστε με το εξής γιατι εσεις είστε και φυσικός και μάλλον περοσσότερο αρμοδιος να απαντησετε. Βοηθειστε λοιπον τον πτωχό (το πνευματι) και μη αόματο.
Οταν “εκσπά”το ηλεκτρικό τοξο των 25000 βολτ ποση ενεργεια απελευθερώνει; Να σας βοηθησω, διαρκει 80/1000 του δευτερολεπτου άντε 100/1000. Εδώ θέλω βοηθεια για τον υπολογισμό.
Αυτη ας πούμε ότι μετατρεπεται σε θερμότητα και ΟΛΗ θερμαινει το έλαιο ενος μετασχηματιστή.
Εχουμε 2 δοχεία σε κάθε μηχανή ας πούμε ότι πιανει το ενα εξ αυτών. Αυτο περιέχει 2,4 τονους δια 2, σε πια θερμοκρασία έρχεται το περιεχόμενο του δοχείου; Η θερμοτητα δεν μπορεί να περιοριστεί σε μια μικρη ποσότητα ελαιου μεσα σε ένα δοχείο. Οπως το λάδι στο τηγανι που καιγεται, αναφλέγεται ολοκληρο και όχι ένα τμήμα του και μετα η φωτια μεταδιδεται στο υπολοιπο ελαιο.
Για να αυταναφλεγει το ελαιο σιλικονης χρειάζεται να έρθει σε θερμοκρασία πάνω απο 300 βαθμούς.
Πόσα ΚJoule απελευθερωσε το τοξο για να δημιουργησει το ποσό θερμοτητος που θα έθετε το έλαιο σε αναφλεξη; Στο ερώτημα,
“Σας ρωτάω αγαπητέ Κύριε Συνάδελφε λοιπόν αναφλέγονται παράγονται εύφλεκτα αέρια στα έλαια σιλικόνης του μετασχηματιστή τρένου στα 25000 Volts και μπορεί να υπάρξει διάρρηξη και πύρινο νέφος ή είναι ασφαλείς να πλησιάσουν οι άνθρωποι και δε χρειάζεται να ελέγξουμε καν το μετασχηματιστή μήπως έχει ήδη εύφλεκτα αέρια από άλλα ηλεκτρικά τόξα λόγω γήρανσης;” απαντώ ως εξής: Το τοξο που λετε, σχηματισθηκε σε πολύ μεγαλο υψος πάνω απο τις μηχανές.
Αν είχε αγγίξει τα έλαια τότε ίσως η διάρκειά του να ήταν μεγαλύτερη και η έντασή του μικρότερη λογω της υψηλής διηλεκτρικής σταθεράς του ελαίου, αλλά εσεις είστε ο φυσικός και πρέπει να ελεγξετε τους συλλογισμούς μου. Από την άλλη πλευρά ποση ειναι η πιθανότητα να πεσουν τα καλώδια και να βρούν τη δεξαμενη του ελαίου του μετασχηματιστή; Αν η πτώση είναι τυχαία το καλωδιο(α) μπορεί να πεσουν οπουδηποτε στο εδαφος και η πιθανοτητα αυτή είναι μικρή. Πάντως συμφωνω για το συνεδριο αλλα θα έλεγα να είναι και με φυσική παρουσία και με διαδικτυακή. Είπατε ότι προτιθεσθε να το φιλοξενησετε. Συναδελφικά Μάνος Παπαδάκης ΥΓ .Μπορείτε να το δημοσιευσετε Καλή Ανασταση στα μυαλά φέτος...
Χαζοαφηρημένε λες και πάλι δεν κατανόησες τι έγραψαΤο οτι διωκονται χαζοαφηρημενε δε σημαινει πως ειναι ενοχοι.
Μια χαρα την εχουν εξηγησει και χωρις ξυλολια-καυσιμα του νατο- πυρηνικα αποβλητα του Πουτιν, αλλο αν δε λεει να ξεκολλησει η κεφαλα σας.
Παραδέχομαι ότι συμφωνείς ότι ο Λακαφώσης είπε ψέματα και επίσης ΔΕΝ έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος μηχανικού.Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος μηχανικού λαμβάνει ο μηχανικός από το ΤΕΕ
μετά από ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ
και μετά υποχρεωτικά ασφαλίζεται ( πριν στο ΤΣΜΕΔΕ και τώρα στον ΕΦΚΑ)
Οι Χημικοί Μηχανικοί Κάρναβος και Χρυσός
που εξέθεσαν τα επιχειρήματα τους δημόσια είναι γραμμένοι στο ΤΕΕ
https://www.youtube.com/watch?v=m3OIeBqmkak
εσύ μπορείς να καταρρίψεις τα επιχειρήματα των Χημικών Μηχανικών ;
Μόνο αν είσαι ... Νομικός, μπορείς !
![]()
![]()
Ποιανούν φωτιά τα εκατοντάδες λίτρα ελαίου σιλικόνης σε μετασχηματιστές; Πέφτω από τα σύννεφα! Και το πείραμα Λακαφώση με το σπίρτο;
Residents reported an explosion and a fireball just before midnight. The London Fire Brigade said a transformer holding 25,000 liters (5,000 gallons) of cooling oil caught fire. It said 10 fire engines and 70 firefighters brought the blaze under control after seven hours, but isolated hotspots were still alight 24 hours after the fire started.
Το cooling oil ηταν μέσα στο αεροπλάνο; Τι γράφεις για αεροπλάνα και αυτοκίνητα; Οι νομικοί διαβάζουν καλύτερα κι απο εσένα αυτό το άρθρο.Ήταν έλαια σιλικόνης ;
cooling oil ήταν
Τέτοιο έχουμε και στα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ !
Στα ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ήταν σε ποσότητα 25,000 liters (5,000 gallons)
Τύπε, με έλαια σιλικόνης ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ !
Το cooling oil ηταν μέσα στο αεροπλάνο; Τι γράφεις για αεροπλάνα και αυτοκίνητα; Οι νομικοί διαβάζουν καλύτερα κι απο εσένα αυτό το άρθρο.
Τα έλαια σιλικόνης δεν είναι ψυκτικά έλαια;
Χωρίς ειρωνεία, η Ελλάδα σήμερα έχει 11.000 πυροσβέστες και κάποιες δεκάδες χιλιάδες (υποθέτω) συνταξιούχων.Ας μας πει ο Λαδάκης (χωρίς ειρωνία το γράφω) αν ο Λακαφώτης που δεν είναι εγγεγραμένος στο ΤΕΕ, απλώς είναι μηχανικός που δεν μπορεί να πάρει δημόσια έργα όπως δήλωσε ο ίδιος ή ΔΕΝ έχει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος μηχανικού και έτσι κάθε υπογραφή του ως μηχανικού είναι παράνομη. Επίσης αν είχε διαγραφεί από το ΤΕΕ δεν μπορεί να πάρει άδεια ασκήσεως επαγγέλματος για όλη του την ζωή.