Νέα

«Δεν έχω οξυγόνο»

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα troubakhs
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 22K
  • Εμφανίσεις 533K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 24 άτομα (0 μέλη και 24 επισκέπτες)

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
12.660
Κριτικές
3
Like
13.078
Πόντοι
3.936
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.442
Κριτικές
207
Like
67.260
Πόντοι
48.917
Τωρα που εκανε κολλεγια ο πορτοκαλι με τον ουκρανο θα παρουμε ποσοστα απο τη μπιζνα.

Κλαπσε.
Nαι ,,,,,,eτοιμαζονται οι βαλίτσες με τα δολλάριο στην Αθήνα :confused:..
Σε λίγο το Αιγαίο καζαν καζαν με την πολιτική του εθνοπροδοτη
 

resp

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2023
Μηνύματα
7.700
Like
9.972
Πόντοι
2.356
Τυπε εχω καταληξει οτι πρεπει να εισαι ειτε τερμα ηλιθιος ειτε τερμα βολεμενος για να συνεχιζεις μετα απο ολα αυτα να υποστηριζεις αυτον τον μπασταρδο και την συμμορια του...
Είτε και τα δύο.
Τέρμα ηλίθιος βολεμένος.
 

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
Τα νανογιλεκακια κανουν δουλεια, εχω πολλους γνωστους συριζαιους που ψωνισαν και γιατρευτηκαν. Αντιθετα, τηλεπωλητης κηραλοιφης που βγαζει μαλλια στη φαλακρα και να παραμενει ο ιδιος φαλακρος κατι δεν παει καλα, ειτε με την κηραλοιφη ή με τον φαλακρο.
Δώστε του τουλάχιστον, αν η όχι την πρωτιά στο μρ.μαλακας ,το καλύτερο μουνόπανο με πόδια.... χωρίς διαγωνισμό, απευθείας ανάθεση τιμής ένεκεν....
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.750
Κριτικές
2
Like
33.752
Πόντοι
9.931
Κ σε αυτό σωστοτατος
Μιλάμε ακόμη κ το βαρύ χαρτί του που λέγανε ότι είναι η εξωτερική του πολιτική πήγε περίπατο ....διάλεξε να κάνει το χρήσιμο μαλακά της Ευρώπης αντί να παίρνει ίσες αποστάσεις ...ήρθε κ ο τραμπ κ πήγε στην άκρη ...υποστηρίξαμε σαν τρελοί την Ουκρανία για να πάρουμε τα αρχιδια μας
Επίσης κάναμε ντεμεκ συμμαχίες με Γαλλία μπροστά μετεορ κ τελικά όλα αυτά τα παίρνει κ η Τουρκία,..δλδ ρε κοπάνες όταν τα αγόραζες δεν έβαζες ρήτρα ;;;;;;;
Με την Αλβανία ο Ράμα κάνει ότι θέλει
Με τα Σκόπια το ίδιο
Λυπάμαι φιλικό μου δεξιοί αλλά δεν βρίσκω διαφορά με Τσίπρα

Απέτυχε στην τελική κ στην εξωτερική πολιτική κ θα φανεί πιο πολύ κ στο μέλλον που η επόμενη κυβέρνηση θα επικομηστει τις συνέπειες τις τωρινής εξωτερικής πολιτικής
πες τα με τους καραγκιόζηδες που μας πήγανε στο πάτο ,στην ανυποληψία , οι άχρηστοι !!!
Δεν έχουν να παρουσιάσουν καμία επιτυχία,παντού φόλα-μπάχαλο
και η μόνη λαλακία που απέμεινε να λένε είναι "μα οι άλλοι είναι χειρότεροι":confused:
Είναι καλύτερος ο μαλακομιχαλιώς που εξαφάνισε την αστυνομία ,
οι φλωρίδηδες που για ένα πιστοποιητικό στο σόλων θες δίμηνο+
ο μπουμπούκος που καταγάμησε τα νοσοκομεία , καλύτερα να μοίραζε ιαματικά νανογιλέκα
η βούλτεψη που κάνει βουτιά στη μάσα των προσφυγικών ευρωκονδυλίων
ο γεραπετρίτης που ο γαπ τον είχε διώξει με τις κλωτσές σαν υπέρμετρα φιλότουρκο
ο σπίρτζης που βρωμάει χυσίλα
ο άλλος ο μαλάκας ο απόφοιτος δημοτικού που τον έβαλαν αρχικυπάρχη μαζί με τον μάφια ανηψιό
ο λεμές ο χατζηδάκης που βεβαίωνε πως με τους παρόχους θα φτηνύνει το ρεύμα
ο μπασκετμπολίστας με το περουκίνι
ο σερραίος που μας κούναγε το δάχτυλο για την ασφάλεια των τρένων ..
σε ποιόν μαλακιασμένο αποτυχημένο δεν έδωσε καρέκλα ο Κούλης ?
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.719
Like
57.496
Πόντοι
12.756
Ρομπ καραγκιοζης Ουκρανός τα δίνει όλα τελικά :sopase:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: ROB. C

CLOSER822

Σπουδαίος
Εγγρ.
23 Ιουν 2008
Μηνύματα
26.763
Like
14.016
Πόντοι
2.606
πες τα με τους καραγκιόζηδες που μας πήγανε στο πάτο ,στην ανυποληψία , οι άχρηστοι !!!
Δεν έχουν να παρουσιάσουν καμία επιτυχία,παντού φόλα-μπάχαλο
και η μόνη λαλακία που απέμεινε να λένε είναι "μα οι άλλοι είναι χειρότεροι":confused:
Είναι καλύτερος ο μαλακομιχαλιώς που εξαφάνισε την αστυνομία ,
οι φλωρίδηδες που για ένα πιστοποιητικό στο σόλων θες δίμηνο+
ο μπουμπούκος που καταγάμησε τα νοσοκομεία , καλύτερα να μοίραζε ιαματικά νανογιλέκα
η βούλτεψη που κάνει βουτιά στη μάσα των προσφυγικών ευρωκονδυλίων
ο γεραπετρίτης που ο γαπ τον είχε διώξει με τις κλωτσές σαν υπέρμετρα φιλότουρκο
ο σπίρτζης που βρωμάει χυσίλα
ο άλλος ο μαλάκας ο απόφοιτος δημοτικού που τον έβαλαν αρχικυπάρχη μαζί με τον μάφια ανηψιό
ο λεμές ο χατζηδάκης που βεβαίωνε πως με τους παρόχους θα φτηνύνει το ρεύμα
ο μπασκετμπολίστας με το περουκίνι
ο σερραίος που μας κούναγε το δάχτυλο για την ασφάλεια των τρένων ..
σε ποιόν μαλακιασμένο αποτυχημένο δεν έδωσε καρέκλα ο Κούλης ?
Δίνει μόνο σε μπινεδες αποτυχημένους που δεν θα αντιδράσουν ποτέ σε οτιδήποτε τους πει ... χρήσιμοι ηλίθιοι!
 
Εγγρ.
5 Νοε 2021
Μηνύματα
8.867
Κριτικές
20
Like
29.761
Πόντοι
8.346
Εγγρ.
5 Νοε 2021
Μηνύματα
8.867
Κριτικές
20
Like
29.761
Πόντοι
8.346

resp

Σπουδαίος
Εγγρ.
5 Μαρ 2023
Μηνύματα
7.700
Like
9.972
Πόντοι
2.356
ο άλλος ο μαλάκας ο απόφοιτος δημοτικού που τον έβαλαν αρχικυπάρχη μαζί με τον μάφια ανηψιό
Που το θυμήθηκες αυτό το νούμερο;
Που άλλαξαν το νόμο περί προσόντων, για να διορίζονται απόφοιτοι εξαταξίου δημοτικού σε θέσεις διευθυντών κρατικών οργανισμών;
Και σε μία από τις πλέον κρίσιμες υπηρεσίες του ελληνικού κράτους κιόλας.....
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.750
Κριτικές
2
Like
33.752
Πόντοι
9.931
Που το θυμήθηκες αυτό το νούμερο;
Που άλλαξαν το νόμο περί προσόντων, για να διορίζονται απόφοιτοι εξαταξίου δημοτικού σε θέσεις διευθυντών κρατικών οργανισμών;
Και σε μία από τις πλέον κρίσιμες υπηρεσίες του ελληνικού κράτους κιόλας.....
το θυμήθηκα διότι τότε άρχισε το άθλιο κονέ κράτους - γκρηκ μάφια
η τότε επισημοποιήθηκε-νομιμοποιήθηκε η σχέση και γιγαντώθηκε ..
και πιθανότατα αυτά έχουν σχέση με τα ξυλόλια των Τεμπών
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Nαι ,,,,,,eτοιμαζονται οι βαλίτσες με τα δολλάριο στην Αθήνα :confused:..
Σε λίγο το Αιγαίο καζαν καζαν με την πολιτική του εθνοπροδοτη
Εγω σε ενημερωσα να προλαβεις να χωθεις στη μπιζνα, μη λες μετα πως δεν ηξερες.
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
24.102
Like
33.868
Πόντοι
6.256
Ξεφτυλισμενος πορτοσαλτε.
Aντικειμενικος,χωρις παρωπιδες,ακομματιστος που συχνα δεχεται επιθεσεις απο το συστημα γιατι αποκαλυπτει τις παραφωνιες και τα κακως κειμενα.Ας ελπισουμε την Παρασκευη οι παραγωγικες μοναδες της χωρας,οι μορφωμενοι και οι τιμιοι ανθρωποι του μοχθου (που αποτελουν την πλειοψηφια) να μην παρευρεθουν σε διαδηλ(ουτε να το γραψω δεν μπορω,αναγουλιαζω).Αν θελετε να πατε καπου να αγαλιασετε και να νιωσετε μια ψυχικη αναταση,οι εκκλησιες θα παραμεινουν ανοιχτες κατα την διαρκεια της ημερας:coffee::coffee::confused::confused::confused:
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.519
Like
29.454
Πόντοι
5.506
Δώστε του τουλάχιστον, αν η όχι την πρωτιά στο μρ.μαλακας ,το καλύτερο μουνόπανο με πόδια.... χωρίς διαγωνισμό, απευθείας ανάθεση τιμής ένεκεν....
Σου εθιξα το ρωσσοπρακτορα του αγαπημενου σου Ιβαν Ιγκνατιεβιτς;
 

KanyeEast

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2024
Μηνύματα
307
Κριτικές
1
Like
632
Πόντοι
81
Πηραν καλο χαρτχζηλικι οι μπάχαλοι για να βανδαλισουν ανενοχλητοι την παρασκευη;
Μαντεψτε ποιος τους χαρτζηλικωσε
Ούτως ή άλλως τους συντηρούμε "έμμεσα" αφού είναι εργαλεία του συστήματος
Στα μνημόνια, στα μεσοπροθεσμα και όποτε η αντίδραση του λαού γιγαντώνεται, εμφανίζονται "να τα σπάσουν" για να δώσουν δικαιολογία στην αστυνομία να διαλύσει με χημικά την συγκέντρωση-διαδήλωση
 
Εγγρ.
5 Νοε 2021
Μηνύματα
8.867
Κριτικές
20
Like
29.761
Πόντοι
8.346
Ούτως ή άλλως τους συντηρούμε "έμμεσα" αφού είναι εργαλεία του συστήματος
Στα μνημόνια, στα μεσοπροθεσμα και όποτε η αντίδραση του λαού γιγαντώνεται, εμφανίζονται "να τα σπάσουν" για να δώσουν δικαιολογία στην αστυνομία να διαλύσει με χημικά την συγκέντρωση-διαδήλωση
Χρήσιμοι ηλίθιοι
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom